XinhuaLift bimbit 12 meter kecilFokus pada pengeluar

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-11-08 14:50:16

Secara ringkasan, lif tetap mempunyai kapasitas pembawa beban yang lebih tinggi dan lebih sesuai dengan kebutuhan orang. Oleh itu, dalam proses penggunaan seperti itu, kita juga akan lebih selesa. Sudah tentu, kita mesti membaca manual dengan jelas sebelum digunakan, dan semasa proses penggunaan, kita juga perlu lebih baik melindungi mesin kita dan memperpanjang kehidupan perkhidmatannya. Ini juga bentuk penting untuk menyimpan wang untuk diri kita sendiri, Dan kita juga boleh menggunakan lif kita di mana kita perlu menggunakannya.

Apabila menggunakan lif kargo yang mengangkat hidraulik, perlu mempunyai laluan pemeriksaan yang sepadan. Jika laluan gagal berfungsi dan gabungan menjadi lepas, perlu menyalakannya atau dimatikannya dengan betul. Dalam kes ini, kerana ia mempunyai fungsi teleskopik yang baik, jadi ia juga mempunyai aplikasi yang sangat baik dalam medan pendidikan api. Banyak kali, apabila orang tidak dapat membina item-item ketinggian tinggi atau perlu menurunkannya untuk menurunkannya,XinhuaPlatform angkat tetap gunting, garis produksi, dan medan lain yang berkaitan dengan ciri-ciri produk. Produk ini mempunyai struktur yang stabil, kebarangkalian rendah kegagalan, operasi yang boleh dipercayai dan selamat, dan penyelamatan yang sesuai pada tahap kemudian. Semasa digunakan, lif hidraulik mempunyai berat ringan dan fleksibel apabila bergerak memudahkan untuk satu orang untuk beroperasi.

.Produk dengan kandungan teknologi telah memasuki berbagai industri. Tidak hanya beberapa industri dengan kandungan teknologi tinggi menggunakan produk teknologi tinggi, tetapi juga industri penghasilan menggunakan banyak produk dengan kandungan teknologi tinggi, meningkatkan kesempurnaan produk. Proses kerja perusahaan memproduksi termasuk pengendalian bahan, produk memproduksi, dan sebagainya. Jika efisiensi pengendalian bahan tidak tinggi, efisiensi produk penghasilan juga akan menurun secara tidak langsung. Oleh itu, ramai perusahaan penghasilan akan memasang platforma mengangkat liga aluminium. Jadi, terdapat prinsip yang berdasarkan yang mereka dirancang, dan semasa proses operasi, orang juga perlu memperhatikan beberapa perincian kerja platform. Operasi platform mempunyai kaedah khusus, dan setiap komponen mempunyai tujuan dan kesan desain. Dalam proses penggunaan, bukan sahaja seharusnya ia diklasifikasikan dengan jelas, Ia juga diperlukan untuk memilih platform angkat piawai berdasarkan situasi khusus jenis bimbit dan tetap, yang boleh mencapai tujuan kerja dan kesan semasa operasi dan juga boleh menetapkan lebih baik mengangkat dan menurunkan barang-barang ini.

Selama operasi lif elektrik, penting bagi orang untuk memahami ciri-ciri dan situasi tindakan pencegahan lain. Banyak pegawai teknikal juga perlu menggabungkan isu platform dan kandungan lain untuk menentukan apabila operasi, sehingga pengangkutan dan penggunaan platform dan barang-barang ini boleh mencapai keputusan dan perlindungan yang lebih baik.


XinhuaLift bimbit 12 meter kecilFokus pada pengeluar



Peran pentas angkat dalam teater adalah kira-kira seperti ini: platform angkat utama diatur di kawasan prestasi utama pentas adalah terutama digunakan untuk perubahan pantas pentas. Biasanya, dengan” Produk; Dalam panggung muzik dan teater tarian diatur dalam corak zigzag, platform angkat, platform kereta sisi, dan meja belakang kereta bertukar melakukan perubahan cepat seluruh atau sebahagian adegan. Peraturan ini membolehkan menukar cepat tiga set penuh.

Sistem aplikasi berbeza. Sebenarnya, banyak kali pembuat yang berbeza menggunakan sistem berbeza ketika menghasilkan peralatan angkat. Sistem yang digunakan dalam lif liga aluminium adalah secara umum sistem penangkapan lajur, dan aplikasi sistem ini boleh membuat peralatan penangkapan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang sangat besar semasa proses aplikasi, dan pada masa yang sama, kestabilan dalam semua aspek semasa proses aplikasi juga akan kuat.

Untuk memahami operasi mekanisme, fokus utama adalah sama ada ia normal dan sama ada ada bunyi semasa penggunaan. Apabila ralat ditemui, penyelesaian masalah tepat masa diperlukan untuk memastikan operasi normal dan penggunaan mesin. Semasa pemasangan, diperlukan untuk nyahkumpulkan atau menyesuaikan mekanisme putaran. Dalam kes ini, diperlukan untuk memastikan mekanisme putaran boleh selari dengan garis tengah pengurang dan garis tengah gear, dan tentu saja, kebebasan meshing juga sepatutnya sesuai. Jika ini tidak sesuai, maka mesin tidak boleh beroperasi secara biasa.

recommend.Putaran berhenti kecemasan, papan dasar dirancang untuk mencegah jatuh. Dengan cara ini, keselamatan boleh dicapai pada platform angkat elektrik dan tanah. Boleh dilihat selepas reka pemasangan konfigurasi ini, keselamatan pegawai semasa proses angkat akan sangat dijamin. Setelah semua, ketika merancang dan memproduksi, banyak perincian dipertimbangkan untuk memastikan keselamatan dan kestabilan dalam situasi kecemasan.

Anda juga boleh buang atau nyahkumpulkan valv turun, meletupkan plunger udara termampat bersih dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya, dan apabila ia dihapuskan sepenuhnya, kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini, ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.

Jadi, platform penangkapan jenis gunting perlu mempertimbangkan keperluan penggunaannya sendiri,XinhuaJadual angkat kecil keluarga, dan kerana benda-benda ini unik dalam rancangan, mereka perlu mencegah cedera pinch. Produk itu sendiri juga termasuk fungsi perlindungan keselamatan berlebihan, yang akan lebih selamat. Mengingat masalah penyelenggaran masa depan, kawasan keselamatan juga disediakan, yang akan lebih sesuai. Dalam industri penyelenggaran atau penghasilan, jenis peralatan ini boleh digunakan untuk membantu diri sendiri bekerja lebih baik.


XinhuaLift bimbit 12 meter kecilFokus pada pengeluar



Ia juga bergantung pada teknologi pembuat lif automatik. Jika pembuat mempunyai teknologi yang baik, ia menunjukkan bahawa lif yang ia hasilkan boleh memenuhi permintaan pasar. Oleh itu, penting untuk melakukan pemeriksaan di lokasi untuk memahami kekuatan teknikal dan skala pembuat. Jika pembuat mempunyai skala besar, ia menunjukkan bahawa pembuat seperti itu mempunyai kekuatan yang sepadan.

Welcome calls .Platform angkat mempunyai operasi tetap, dan maklumat model ini sangat penting apabila orang membuat pilihan. Nombor produk dan model perlu dipahami oleh beberapa pegawai profesional semasa operasi teknikal dan pemasangan. Platform angkat boleh membawa lebih banyak item ke suatu kadar tertentu. Untuk memperpanjang jangka hidup, sangat penting untuk memilih tanda profesional untuk pemilihan dan pemahaman, Selain itu, terdapat beberapa platforma elektrik angkat rendah-rendah, sebelum lif kargo elektrik digunakan, ia perlu mengalami ujian jatuh, yang dilakukan setiap tiga bulan. Semasa ujian jatuh, perlu dilakukan penyesuaian, dan jarak rem semasa proses jatuh tidak sepatutnya melebihi 2 meter. Peranti keselamatan perlu ditetapkan semula setiap kali jatuh. Sudah tentu, peranti keselamatan perlu ditetapkan atau diselesaikan sesuai, Semua ini perlu dilakukan oleh pembuat atau unit yang dikenali ditetapkan, terutama ujian anti jatuh memerlukan pegawai profesional untuk beroperasi.

Maklumat profesional platform mengangkat liga aluminium dan pembangunan peralatan berbeza adalah penting. Dalam proses pemahaman, seseorang patut mampu memahami dan memperhatikan automatasinya,XinhuaLif bimbit mengangkat kecil, serta memahami inovasinya dalam penggunaan. Banyak perancang profesional akan belajar tentang maklumat platform mengangkat ini dan situasi penggunaan khusus mereka ketika merancang platform.

Xinhua.Tersesuai untuk struktur baja 2-3 tingkat atau workshop beton, kedua-dua dalaman dan luar.

Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv penyukar tekanan, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.

Platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan tahunan kerana ia bukan peralatan istimewa dan boleh digunakan oleh kilang dan individu. Walaupun platform angkat elektrik tidak memerlukan pemeriksaan setahun untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, sama ada motor telah rosak, dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.