Agnel sur SeineLift hidraulik bergerakKaedah membezakan rasa rendah diri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-11-11 22:04:18

dan beroperasi dengan integriti.

Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Agnel sur Seine.Dalam tahun-tahun terakhir, insiden lif yang telah berlaku di China oleh penghasil lif bimbit adalah sebab-sebab oleh tiga faktor: ralat operasi manusia, yang hanya disebabkan oleh operator peralatan yang tidak sesuai. Jenis kedua ialah lif sederhana seperti lift gantung yang telah disemak di China dan tidak dibenarkan untuk digunakan. Jenis lif ini mempunyai terlalu banyak bahaya potensi, dan kerana negara telah melarang produksi lif sederhana seperti itu, peralatan yang wujud sering tua, yang lebih cenderung kepada kemalangan. Jenis ketiga ialah kualiti produksi yang berat dan tidak sesuai dengan piawai, yang menyebabkan insiden keselamatan sosial yang berat.

Selepas memasuki musim sejuk, lif cenderung kepada beberapa masalah kecil dan kerosakan, yang memerlukan pengguna untuk melakukan pemeliharaan musim panas dan pemeliharaan di lif. Di bawah, editor akan memperkenalkan secara singkat tindakan pencegahan musim sejuk dan titik kunci lif.

.Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Jenis peranti bergerak, seperti yang dikatakan nama, adalah kombinasi peralatan angkat dan sistem kapal. Jenis peralatan angkat ini sangat fleksibel untuk bergerak, dan tentu saja, ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya, terdapat peralatan angkat tersebut di lapangan terbang, dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak, skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, bila memasang iklan luar misalnya, beberapa iklan relatif tinggi. Pada masa ini, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, saat ini, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Perhatian: Periksa semua saluran paip hidraulik dan gabungan lif kargo yang mengangkat hidraulik. Saluran paip tidak boleh rosak, dan gabungan tidak boleh terlepas. Semua gabungan mesti ketat.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik,Agnel sur SeineBanyak lif hidraulik elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Convenient and efficient.Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca,Agnel sur SeinePeralatan platform angkat hidraulik tetap, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, masalah lain perlu dianggap. Di bawah, editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak, serta solusi untuk lif bergerak Analisis stesen pam lif hidraulik seperti lif kereta api panduan adalah seperti ini: bekalan kuasa motor tidak normal atau terbalik; Solusi adalah untuk menyambung dengan betul bekalan kuasa motor atau menyesuaikan kotak mel pemandu untuk memastikan tiada minyak hidraulik atau minyak yang tidak cukup; Solusi adalah untuk menambah minyak hidraulik.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.


Agnel sur SeineLift hidraulik bergerakKaedah membezakan rasa rendah diri



Operasi ketinggian tinggi melibatkan kerja orang tunggal seperti pembersihan ketinggian tinggi. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

market.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Lif bergerak memerlukan operator ketinggian tinggi untuk sentiasa memasang tali keselamatan pada tali keselamatan semasa proses pergerakan.

Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini,Agnel sur SeineLift hidraulik, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.

Agnel sur Seine.Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan