ItaliPlatform angkat hidraulik 4-meterGunakan dalam bidang kejuruteraan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-11-30 10:28:37

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, operator mesti menguasai pengetahuan umum tentang kerosakan penyelamatan peralatan, supaya mereka tidak kelihatan terlalu terganggu apabila kerosakan berlaku. Secara umum, kesalahan umum bahagian berjalan platform angkat dibahagi ke:; Masalah kegagalan seperti membakar semak-semak, kotak paksi yang membakar, menarik motor yang membakar perlahankan ban, runtuhan, editor akan berkongsi dengan semua orang solusi.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat,ItaliPlatform penangkapan hidraulik automatik, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

.Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.


ItaliPlatform angkat hidraulik 4-meterGunakan dalam bidang kejuruteraan



Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Ganti dengan minyak baru dan jangan guna minyak lama secara terus-menerus,ItaliHarga lif hidraulik, sebaliknya bahagian bergerak dalam sistem akan mempercepat pakaian. Promosion jangka panjang penghasil lif, 20 tahun brand, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin!

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.

A complete range of products.Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah dan menyimpannya antara keduanya.

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.


ItaliPlatform angkat hidraulik 4-meterGunakan dalam bidang kejuruteraan



Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Price.Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan, diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Kerja ketinggian tinggi memerlukan penggunaan beg alat dan alat kerja ketinggian tinggi yang lebih berat dan lebih besar patut digantung pada komponen yang stabil dan tidak boleh ditempatkan secara rawak untuk mengelak kejadian kemalangan ketinggian tinggi jatuh.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Itali.Pertama, perlu mempunyai posisi sistemik imej syarikat, dan kemudian merancang iklan imej syarikat, logo, tanda dagangan, dll. berdasarkan posisi yang ditentukan. Kemudian, internet dan media akan mengekspresikan dan menyampaikan filosofi syarikat kepada pengguna. Tugas utama bangunan tanda ialah mempunyai kaedah komunikasi yang bersatu dan terpusat, untuk mencipta jabatan perancangan syarikat, terutama untuk mencipta imej tanda yang direncanakan, dan untuk mempunyai kampanye iklan yang direncanakan dan ditujukan, yang boleh mencapai keputusan yang signifikan dengan dana terbatas. terutama dalam internet yang dikembangkan hari ini, terdapat berbagai cara untuk promosi, seperti platform kerja tinggi, Berdasarkan ciri-ciri dan titik jualan brand sendiri,ItaliDouble cylinder hydraulic lifting platform, memutuskan saluran mana untuk dipilih untuk iklan. Hanya dengan menentukan imej brand yang baik kita boleh memimpin pasar.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.