KastrikumPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-16 14:41:51

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan

Syarikat perkhidmatan peralatan logistik yang besar yang dijalankan secara langsung oleh penghasil dengan harga yang dijamin dan perkhidmatan yang dijamin. Kerana lif tetap adalah peralatan mekanik, kualiti produk dan prestasi adalah baik. Jangan menerima produk dari beberapa penghasil yang tidak memenuhi standar kualiti untuk menghindari bahaya keselamatan potensi semasa digunakan.

Kastrikum.Platform angkat patut ditempatkan dalam kedudukan penutup dan tindakan anti slip sepadan patut diambil; Buang kotak gerak peralatan,KastrikumPlatform angkat bimbit hidraulik elektrik, buang kotak minyak paksi, ia harus dipilih dengan lembut dengan batu minyak; Di bawah motor elektrik, letakkan tidur di tepi lubang di sisi dalaman kereta besi, guna jaket untuk menarik motor elektrik secara biasa dan buang jubin atas; Bagaimana untuk menyelesaikan kerosakan peralatan penting di platform angkat? Periksa status pads bearing dan penyisip minyak, menyelidiki penyebab kerosakan, menggantikan pads bearing, dan bersihkan kotak minyak bearing; Selepas mengumpulkan semua komponen, pasang peranti penghisap minyak baru pada kotak minyak paksi dan bersihkan minyak paksi; Minyak perlengkapan kotak perlengkapan mesti dinyatakan; Pembakaran perlindungan kotak paksi adalah kejadian biasa, iaitu pembakaran perlindungan luar. Dalam kes-kes yang berat ia boleh menyebabkan kotak paksi dan roda ditetapkan untuk ditetapkan bersama-sama, mempengaruhi operasi peralatan.

Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

.Setiap mesin perlu dikekalkan selepas digunakan, walaupun mesin besar. Kekalkan yang buruk lif selepas digunakan boleh mengurangkan jangka hidup lif. Hari ini, penyunting akan memberitahu anda bagaimana untuk mengekalkan lif selepas digunakan. Untuk mengekalkan keadaan teknikal yang baik mesin lif, memastikan penggunaan selamat mesin pembinaan di lokasi, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan mengurangkan kegagalan mekanik, perusahaan pembinaan mesti mengekalkan mengikut peraturan yang berkaitan Menurut peraturan penyelamatan kerja penyelamatan peralatan yang diperlukan patut dilakukan. Ia tidak dibenarkan untuk fokus hanya pada penggunaan dan penyelamatan peralatan, dan ia dilarang secara ketat untuk peralatan diambil daripada jaminan atau perbaikan.

Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza


KastrikumPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Roller pentas angkat hidraulik,KastrikumPlatform angkat hidraulik elektrik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Konfigurasi unit kuasa adalah faktor kunci yang mempengaruhi kelajuan angkat. Secara umum, semakin cepat kelajuan angkat, dan sebaliknya; Kabur elektromagnetik platform angkat hidraulik boleh disesuaikan dalam saiz, meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak, dan menyesuaikan saiz valv elektromagnetik dengan betul juga boleh mempengaruhi kelajuan angkat.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

superior quality.Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai


KastrikumPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan



Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, tanah dan debu, terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

Design brand.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Apa yang patut dilakukan dengan betul selepas lif masuk ke dalam air, untuk menjaga lif dalam kedudukan depan tinggi dan belakang rendah sebanyak yang mungkin,KastrikumPlatform angkat tetap hidraulik, yang berguna untuk mengurangi air masuk ke dalam paip exhaust dan menghindari kerosakan kepada penukar.

Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, akan ada bahagian di tengah yang mengalami deformasi bengkok disebabkan graviti, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa, perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance, meningkat perlawanan video, dan refleksi isyarat, yang boleh menyebabkan menurun nisbah isyarat-bunyi bagi isyarat video dan menghasilkan gangguan video. Oleh itu, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.

Berapa harga baru untuk lif tetap?

Kabel lif bermain peran penting dalam lif tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.