BekesPlatform angkat bimbit hidraulik elektrikBerpatutan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-21 12:39:11

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.

Bekes.Apa yang patut saya perhatikan bila memulakan lif bimbit baru?

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

.Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Pangkalan dan tangga-tangga berbilang-aras membentuk kumpulan platform a angkat, yang boleh membentuk langkah berbeza dalam julat perjalanan, memperkaya kesan berbilang-fungsi panggung. Pangkalan teleskopik sesuai untuk peralatan seperti auditorium, cinema,BekesPlatform angkat hidraulik 14m, dewan siaran, tempat sukan budaya, dll. Pangkalan teleskopik mengadopsi sistem panduan yang efektif, menjadikan jarak antara platform teleskopik dan platform tetap kecil semasa proses terjemahan, operasi stabil, perubahan kelajuan tanpa langkah, dan peralatan penyegerakan Pemacu elektrik mengadopsi peranti pemacu kelajuan rendah dan momentum besar, yang selari, bebas, dan boleh secara automatik mencapai aras semasa proses pengeluaran. Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap berputar mengandungi berbagai fungsi seperti mengangkat, berputar, dan melukis. Ia mengadopsi tindakan perlindungan seperti penguncian diri, perjalanan switch, dll. Jadikan panggung stabil dan boleh dipercayai, digunakan secara luas di tempat budaya dan hiburan seperti dewan, bioskop, dewan berbilang fungsi, tempat sukan budaya, hotel, dll. Karakteristik lif panggung adalah: struktur panggung angkat hidraulik adalah sempit dan stabil, dan boleh menyesuaikan kepada operasi terus-menerus frekuensi tinggi.

Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.


BekesPlatform angkat bimbit hidraulik elektrikBerpatutan



Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Apa alat keselamatan dan valv-tahan letupan yang tersedia pada lif bimbit? Mereka sering dilihat dalam peralatan hidraulik besar terutama peralatan berat, dan kesan utama mereka adalah untuk mengelakkan masalah disebabkan letupan sirkuit minyak atau tekanan berlebihan. Pemasangan valv-tahan letupan untuk lif kecil bergantung pada keperluan pelanggan, tetapi peralatan besar secara dasar memerlukan pemasangan.

Sekarang kita mempunyai permintaan yang meningkat untuk lif kargo biar saya perkenalkan kerja penyelamatan lif kargo kereta api kepada anda. Apabila kita menggunakan lif keretapi panduan dalam kehidupan harian kita, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, bahagian transmisi sepatutnya mempunyai minyak yang cukup, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

offer.Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama, yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

Tempat seperti pengangkutan kargo,BekesLift platform angkat hidraulik, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.


BekesPlatform angkat bimbit hidraulik elektrikBerpatutan



Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

High quality brand.Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Selepas pemeriksaan selesai, pembuat lif mengingatkan and a untuk memperhatikan menggunakan mesin udara termampat untuk menghentikan semua komponen sambungan elektrik di dalam kompartemen kepala untuk mencegah kelembapan daripada berkumpul di bahagian sambungan elektrik dan menyebabkan erosi.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Bekes.Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Biasanya, semua wayar dan kabel diperiksa untuk kerosakan. Kita perlu cepat pakai pakaian dan menggantikan jabatan yang rosak. Pembuat lif profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, keutamaan-keutamaan tinggi,BekesIndoor hydraulic lifting platform, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.