IsilemurinoPlatform penangkapan hidraulik Tonage besarSpesifikasi dan parameter produk tekanan kerja

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-24 09:00:36

IsilemurinoPlatform angkat hidraulik bergerak,

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum,IsilemurinoPlatform mengangkat kawalan hidraulik, goresan, dan batu kecil pada ban memandu, juga boleh ada titik pelepasan, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Isilemurino.Bahagian mekanik dari platform pembangkit hidraulik kereta api utama termasuk sistem hidraulik dan peranti mekanik.

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan dan batu kecil pada ban memandu, juga boleh ada titik pelepasan, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

.Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Syarikat perkhidmatan peralatan logistik yang besar yang dijalankan secara langsung oleh penghasil dengan harga yang dijamin dan perkhidmatan yang dijamin. Kerana lif tetap adalah peralatan mekanik, kualiti produk dan prestasi adalah baik. Jangan menerima produk dari beberapa penghasil yang tidak memenuhi standar kualiti untuk menghindari bahaya keselamatan potensi semasa digunakan.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.


IsilemurinoPlatform penangkapan hidraulik Tonage besarSpesifikasi dan parameter produk tekanan kerja



Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, kilang, perang api, kereta api, dan sebagainya.

Apabila bekerja di persekitaran panas, perhatikan penyebaran panas.

Jika valv hidraulik rosak,IsilemurinoSemi automatic hydraulic lifting platform, efektivitasnya patut disimpan. Jika ia rosak, ia boleh diganti secara tepat waktu. Jarak panjang menyerang semua jenis penghasil lif berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

quality.Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Jaga-jaga untuk pemasangan lif: Jalan akses lif konstruksi luaran bersih dan mempunyai ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.


IsilemurinoPlatform penangkapan hidraulik Tonage besarSpesifikasi dan parameter produk tekanan kerja



Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Honesty is the foundation.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Letakkan tali peranti mengunci diri pada cincin logam tali pinggang keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Isilemurino.Berdasarkan maklumat yang telah and a siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknikal, praktikal, dan pelbagai. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat termasuk (kereta diletak, hidraulik, garpu gunting, dll.)

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.