AltamuraLift platform angkat hidraulikRingkasan pengetahuan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-06 18:20:04

Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Altamura.Titik penting untuk mempertahankan lif adalah untuk segera berhenti bekerja tidak kira-kira mana-mana fenomena abnormal dibenarkan. Personal perkhidmatan pelanggan lif patut menjelaskan situasi abnormal lif, bekerja sama dengan pemeriksaan lif, dan menyelesaikan situasi abnormal secepat mungkin sebelum memulakan semula lif dan memulakan kerja lagi. Apabila situasi abnormal lif tidak diselesaikan, operasi paksa tidak dibenarkan, dan masalah disebabkan oleh ini tidak boleh dianggap rendah.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

.Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan


AltamuraLift platform angkat hidraulikRingkasan pengetahuan



Banyak orang percaya bahawa kekuatan mekanik lif sendiri adalah relatif tinggi apabila menggunakannya jadi mereka tidak mengikut kaedah pemasangan yang dinyatakan dalam manual semasa proses pemasangan. Sedikit mereka tahu bahawa ia akan menyebabkan lebih banyak pakaian dan merobek bahagian-bahagian dan operasi yang tidak mudah. Selain itu,AltamuraFixed hydraulic pressure for lifting platform, mereka perlu memperhatikan tindakan pencegahan pemasangan yang sepadan dengan persekitaran kerja dan tidak menjadi ceroboh. Pemasangan, penggunaan dan pemeliharaan lif adalah langkah penting untuk memastikan operasi normal peralatan mekanik. Oleh itu, apabila memasang lif, sila pastikan mengikuti pemasangan secara ketat dan gunakan perkara-perkara berkaitan di bawah, dan dengan hati-hati mengumpulkan dan menggunakannya.

Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan lif kargo hidraulik, letupkan plunger dengan udara termampat, kemudian pasang dan pasang semula.

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

How much does it cost?.Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Jaga-jaga untuk pemasangan lif: Jalan akses lif konstruksi luaran bersih dan mempunyai ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi,AltamuraPlatform penangkapan hidraulik 1,5 ton, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.


AltamuraLift platform angkat hidraulikRingkasan pengetahuan



Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

High quality brand.Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, dan kuasa kerja penggunaan luas, masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

Faktor yang mempengaruhi kelajuan angkat platforma angkat hidraulik. Apabila saiz silinder minyak memenuhi keperluan desain, saiz silinder minyak patut dikurangkan secara sesuai. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat. Sebaliknya, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, dan pencegahan kerosakan biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Altamura.Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat.

Selain itu, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.

Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.