Agnel sur SeinePlatform angkat hidraulikAlat ujian profesional

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-07 18:19:18

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Agnel sur Seine.Setelah air masuk ke lif, motor mungkin terbakar keluar. Pada masa ini, tombol kuasa patut dimatikan segera dan air yang berkumpul di lubang patut dibersihkan.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

.Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah,Agnel sur SeinePlatform angkat hidraulik, dan menyimpannya antara keduanya.

Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.


Agnel sur SeinePlatform angkat hidraulikAlat ujian profesional



Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan penapis masuk minyak diblokir; Pompa bekalan bahan bakar mempunyai kelemahan; Periksa pakaian dan air mata inti valv satu arah dan kerusi valv, dan periksa jika spring valv satu arah lelah atau terganggu.

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Inspection items.Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, dan batu kecil pada ban memandu juga boleh ada titik pelepasan, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.


Agnel sur SeinePlatform angkat hidraulikAlat ujian profesional



Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Workshop cost.Bagaimana untuk menentukan jumlah minyak bersih yang cukup untuk stesen hidraulik lif?

Mekanisme panduan mekanisme panduan pembuat lif kereta api panduan adalah kebanyakan terdiri dari paip plastik panduan,Agnel sur SeinePlatform angkat hidraulik lif kargo angkat hidraulik, kurungan panduan, plug keselamatan, shell panduan, dan peluru panduan. Sebagai pandangan setengah seksyen mekanisme panduan, ruang sempit terbentuk diantara dua paip plastik panduan, dan tali pinggang kain mengangkat mengeluarkan keluar dari kotak dari ruang sempit ini untuk mencegah tali pinggang kain disentuh dan bermain peran panduan. Plug keselamatan disokong oleh gelang panduan dan spring pemampatan. Untuk mencegah spring pemampatan kehilangan kestabilan selepas dipaksa, rod panduan kecil dirancang pada plug keselamatan, dan ruang antara rod panduan kecil dan spring dirancang mengikut jadual. Shaft lengan penangguhan diseweldi dan dipasang dengan hook lengan penangguhan di kedua- dua hujung. Bahan dipilih dan ditambah untuk membentuk tiga titik penangguhan dengan hook di shell bawah kotak. Peranti penangguhan sokongan lembut akan ditangkap oleh orang yang ditangkap. Kapasiti penangguhan beban lengan penangguhan adalah untuk memastikan bahawa orang yang ditangkap boleh berada dalam keadaan selesa semasa mengendarai. Jarak antara kedua-dua hook lengan penangguhan disenaraikan dalam jadual sebagai rujukan rancangan, dan bar keseimbangan digunakan untuk menjaga keseimbangan peranti penangguhan Bahan ini dirancang sebagai tabung kosong, mengurangkan berat keseluruhan lengan angkat.

Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Agnel sur Seine.Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.

Alasan untuk harga platforma mengangkat selai aluminium adalah bahawa pam hidraulik juga faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik. Penggunaan pam hidraulik yang telah digunakan terlalu lama boleh mudah menyebabkan masalah. Apabila kelajuan platform lif hidraulik memperlambat, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan, hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.