ArlingtonPlatform angkat hidraulik manualPrinsip bekerja ke arah yang betul

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-08 10:45:16

Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry,ArlingtonCargo Lift, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.

Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Arlington.Semasa digunakan, lif patut ditempatkan di atas tanah yang tegar dan rata untuk mencegah titik semasa operasi. Tekan&quo; Bangkit; Atau&quo; Menurun; Tekan butang untuk sering memeriksa dan menyimpan pelbagai komponen lif apabila mengangkat bangku kerja. Jika bangku kerja tidak bergerak, ia patut dihentikan secara segera untuk pemeriksaan. Apabila tekanan kerja lif elektrik ditemui terlalu tinggi atau bunyi tidak normal ia sepatutnya ditutup segera untuk pemeriksaan untuk menghindari kerosakan mekanik yang serius; Peribadi semak status kerja pin shaft setiap bulan. Jika ada pin atau skru shaft terbuka ditemui, kita perlu periksa, menyimpan dan menyimpannya secara terus menerus. Ini tidak hanya memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif keretapi panduan, tetapi juga membuatnya lebih kuat bila bekerja! Contohnya, dan bahagian yang rentan mesti diperiksa, diselesaikan, atau diganti secara peribadi. Bolt mekanik, terutama bahagian yang sering bergetar, seperti bearing slewing dan lifting arm connecting bolt,ArlingtonPeralatan platform angkat hidraulik tetap, mesti diperiksa untuk melepaskan. Jika ada kelepaskan, ia mesti ketat atau diganti segera. Di bawah ini terdapat perkenalan kepada 8 langkah penyelamatan: kerja penyelamatan penting untuk lif kereta api. Peribadi periksa tekanan ban dan keadaan membawa lif kereta api untuk memastikan mereka dalam keadaan baik; Peribadi periksa sama ada struktur kurungan dan panel dalam keadaan baik, dan tambah minyak dan lemak ke kandungan dan komponen dalam masa yang tepat, sekali sebulan; Bahagian yang terluka mesti diperiksa diselesaikan, atau diganti secara terus menerus. Bahagian yang sering bergetar, seperti bolt dan perlindungan pembunuhan, mesti diperiksa untuk keseluruhan. Jika ada keseluruhan, ia mesti ketat atau diganti segera.

.Jenis peranti bergerak, seperti yang dikatakan nama, dan tentu saja, ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya, terdapat peralatan angkat tersebut di lapangan terbang, dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak, skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, misalnya, bila memasang iklan luar, beberapa iklan relatif tinggi. Pada masa ini, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, saat ini platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.


ArlingtonPlatform angkat hidraulik manualPrinsip bekerja ke arah yang betul



Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Ia diharamkan secara ketat untuk menyambungkan motor platform angkat kepada bekalan kuasa yang salah. Ia patut memastikan voltas 380V atau 220V, dan kerja pembersihan harian patut dilakukan. Dust dan debu pada motor patut dibersihkan secara tepat waktu.

Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik, selama masalah ini tidak terlalu serius, kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Installation materials.Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan,ArlingtonPlatform angkat elektrik hidraulik, gantikan valv dengan valv baru.


ArlingtonPlatform angkat hidraulik manualPrinsip bekerja ke arah yang betul



Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu, pinggir luar hub roda, pintu, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta seperti kemudahan, karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.

average method.Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, permukaan peralatan kasar, kawasan kecil, dan pengangkutan muatan tidak sama, yang boleh menyebabkan pakaian peralatan. Semasa operasi peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bergerak, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian tersembunyi dan pecahan satu sama lain, dan sampah logam mengalami pecahan sekunder dengan peralatan, yang akan mempercepat pakaian dan air mata permukaan bahagian-bahagian peralatan. Oleh itu, lif bergerak dan peralatan platform kerja altitud tinggi lain cenderung untuk memakai dan merobek komponen semasa masa berjalan-in, dan beroperasi dengan integriti.

Arlington.Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan, diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?