EmmenLift Platform 16 meterMengapa rawatan pasif

penyiar:hp47HP158935852 masa pelepasan:2024-01-09 09:40:50

Penggunaan lif kargo elektrik sangat sering, dan fungsi dan kesan mereka berbeza di tempat kerja yang berbeza. Banyak syarikat profesional boleh menyediakan maklumat profesional bila merancang, dan juga membenarkan orang untuk mempertimbangkan keperluan asas dan situasi apabila membuat pilihan. Dan parameter teknik lif kargo ini adalah sangat penting apabila merancang, profesional juga perlu mampu melalui ujian keselamatan yang sangat ketat untuk beroperasi dan menggunakannya, dan untuk mencapai indikator keselamatan dan peraturan penggunaan.

Lift kargo elektrik mempunyai lima peranti keselamatan: pompa manual, valve patah saluran paip, perlindungan suhu minyak tank valve overflow, dan valve manual kecemasan. Apabila ada kerosakan dalam sistem lif elektrik atau sistem lain, perlu beroperasi pompa manual untuk memindahkan lif ke lantai terdekat kemudian periksa dan perbaiki lif. Jika ada masalah dengan patah paip sistem hidraulik di lif kargo elektrik, valv patah paip diperlukan untuk memotong sirkuit minyak dan mencegah lif turun.

Emmen.Hari ini, banyak perusahaan sering menggunakan peralatan yang sangat baru untuk meningkatkan efisiensi produksi industri untuk meningkatkan efisiensi kerja. Dalam bidang pengangkutan barang industri, orang biasanya menggunakan platform pemuatan dan membuang untuk memuatkan dan membuang barang. Maka apa sifat-sifat yang terkenal dari pembuatan dan pembuatan platform yang tetap?

Peranti keselamatan berlebihan. Platform angkat mempunyai berat tertentu dalam terma kapasitas membawa tetapi peranti keselamatan juga direka untuk melindungi platform angkat dalam kes muatan berlebihan. Hanya dengan cara ini kita boleh melihat bahawa ini akan menjadi lebih ideal dan lebih dipercayai dalam terma efektif peranti keselamatan. Secara singkat, rancangan ini juga agak profesional dan teliti, untuk meningkatkan tingkat keselamatan semasa proses pengangkutan, dan untuk mencapai prestasi yang lebih tinggi dan standar profesional.

.Selepas menggantikan minyak baru, minyak lama tidak boleh digunakan lagi dalam situasi ini. Jika minyak lama digunakan, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada pakaian bahagian bergerak.

Apabila digunakan, berat badan patut disebarkan secara bersamaan, terutamanya di tengah-tengah countertop. Bagaimanapun, untuk kes istimewa,EmmenPlatform lif yang bergerak sendiri, muatan sebahagian dibenarkan, tetapi muatan longitudinal tidak boleh melebihi separuh muatan bernilai. Muatan mengufuk seharusnya tidak melebihi satu pertiga muatan nilai, jadi perincian ini perlu dicatat semasa digunakan.

Anda juga boleh buang atau nyahkumpulkan valv turun, meletupkan plunger udara termampat bersih, dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya,EmmenPlatform lif barang, dan apabila ia dihapuskan sepenuhnya, kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini, ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.


EmmenLift Platform 16 meterMengapa rawatan pasif



Pembawaan graviti cukup penting untuk peranti, jadi pasar semasa juga mempunyai keperluan tinggi untuk kapasitas pembawa muatan lif tetap. Jika kapasitas pembawa muatan itu relatif kecil dan saya secara tidak sengaja meletakkan sesuatu di atasnya, mesin akan rosak, jadi saya masih perlukan produk baru. Oleh itu, pada masa ini,EmmenElektrik platform lift, pembuat yang sepadan akan mempertimbangkan isu-isu khusus apabila menghasilkan peranti, dan juga akan mempertimbangkan praktikal, kita biasanya memilih bahan-bahan mentah mekanik dengan kapasitas pembawa beban yang kuat untuk memenuhi kebutuhan orang.

Setiap bulan, disarankan untuk menggunakan minyak enjin untuk mengisi bahan bakar rakit dan bahagian lain. Jika lift gagal mengangkat atau kekuatan mengangkat lemah, tekanan valv overflow patut disesuaikan untuk memenuhi keperluan. Jika tekanan tidak disesuaikan kepada nilai yang diperlukan, silinder minyak patut disemak untuk bocoran dalaman atau komponen silinder minyak patut diganti. Jika valv reverse terperangkap atau bocoran dalaman disemak atau komponen valv patut diganti, aras minyak patut terlalu rendah, dan penapis masuk minyak patut disekat. Tambah minyak yang cukup, Sembersbersbersbersbersbersmenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenymenybersbersbersbersbersbersbersbersbersfiltfiltfiltfiltfilter minminminminminminminminminminminminminminminminminminminyang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengaigued or deformed, and if there is a problem with the heavy operating rod mechanism Laras dan ganti bahagian yang tidak berkualifikasi; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah pemasangan, masalah kotoran)

Pada dasarnya, apabila menjaga lif, aspek-aspek ini boleh dianggap. Di satu sisi, ia boleh memberikan perlindungan yang baik, dan di sisi lain, ia juga boleh memperpanjang hidup perkhidmatannya.

Inspection environment.Pada tahun-tahun terakhir, disebabkan perbezaan dalam prestasi teknik dalam terma muatan, keselamatan, angkat, dll., pemilihan di pasar masih berbeza. Di antara mereka, platform angkat secara perlahan-lahan telah menjadi peralatan pengangkutan kargo yang ideal, konfigurasi adalah pilihan. Semasa proses mengembangkan dan merancang platform angkat, penghasil menyediakan konfigurasi dan fungsi yang berbeza bagi pelanggan untuk memilih dari, untuk mencari konfigurasi yang lebih sesuai dan mencapai keselamatan dan kestabilan yang lebih besar semasa angkat dan pengangkutan barang. Ini memastikan penggunaan yang lebih dipercayai dan keperluan teknikal ketat untuk setiap konfigurasi.

Jika pegawai pembelian mengetahui bahawa pembuat sebelumnya telah menghasilkan tahap penunggang kualiti rendah, mereka perlu membincangkan dengan pembuat lain tentang tahap penunggang yang dihasilkan oleh pembuat lain. Untuk meningkatkan kemungkinan untuk mendapatkan tahap penunggang kualiti tinggi, pegawai pembelian boleh mudah berunding dengan penghasil yang dikenali dan membeli tahap penunggang dengan bahan yang lebih baik dan harga yang lebih tinggi. Selepas menerima tahap angkat dari pembuat, pegawai pembelian patut periksa alat dan arahan yang berlaku yang diberikan oleh pembuat. Jika alat tidak lengkap dan arahan penggunaan tidak jelas, pegawai pembelian patut berkomunikasi dengan pembuat.

Apabila melaksanakan platform angkat elektrik, orang patut dapat mengikut arah dan memeriksa beberapa sistem operasi asas pada tahap awal. Semasa proses penggunaan bahagian-bahagian ini patut dirancang lebih baik dan memenuhi keperluan kualiti tertentu apabila bekerja di udara. Pusat mesin yang dimuatkan seharusnya berada di posisi pusat bangku kerja. Semasa aktiviti, penting untuk memahami penggunaan peranti ini. Penghalang perlindungan bermain peran yang sangat penting dalam melindungi mereka. Apabila menyesuaikan arah ini atau memulakan sistem motor semasa penggunaan, seharusnya boleh menariknya ke posisi yang ditentukan untuk operasi, untuk mencapai kerja yang lebih baik.


EmmenLift Platform 16 meterMengapa rawatan pasif



Terutama apabila paipnya sedang digunakan, ia agak membosankan dan boleh roll, jadi dalam kes ini, mereka perlu diblokir atau terikat ketat. Ini relatif sesuai, jadi perlu memperhatikan perincian ini semasa digunakan. Terutama untuk platforma pengangkut perlindungan tanpa pegawai, ia tidak dibenarkan untuk membawa orang semasa digunakan, dan ia sangat dilarang untuk membawa orang. Jika platform angkat elektrik membawa orang semasa digunakan, ia dipasang dengan kereta api atau valv anti retak, yang terutama digunakan untuk menghalang paip minyak daripada pecah atau menyebabkan bangku kerjanya gagal semasa digunakan dan kemudian turun. Mengkhusus dalam penghasil platform lif, markah berusia 20 tahun dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin!

Quality inspection report.Keselamatan dan kepercayaan yang kuat diperlukan, kerana standar keselamatan yang diperlukan berbeza bergantung pada tinggi lift. Jadi, perlu menentukan dengan jelas tujuan, dan kemudian secara rasional mengawal titik keselamatan untuk menjadi lebih selamat dalam proses menyokong penggunaan, sekurang-kurangnya menjadi lebih dipercayai semasa penggunaan.

Platform angkat elektrik mempunyai banyak keuntungan, seperti angkat yang stabil dan kapasitas pembawa muatan yang kuat. Sama ada dalam kedudukan rendah atau tinggi, kestabilan desktop boleh dijamin, dan tiada gemetar atau getaran yang signifikan semasa digunakan. Terutama dalam proses penggunaan, ia relatif fleksibel dan boleh menghasilkan kapasitas pembawa muatan berbeza mengikut kombinasi berbeza. Untuk platforma pembuat elektrik, tidak hanya statik tetapi juga dinamik perlu dianggap semasa operasi, jadi keseluruhan keadaan operasi relatif stabil.

Dalam situasi ini, perlu periksa secara terus menerus semua wayar dan kabel yang digunakan untuk memastikan tiada kerosakan. Apabila ada pembungkus atau kerosakan, dan kemudian mengatasi masalah sebelum terus menggunakannya. Dengan cara ini perlu menghentikan motor secara tepat waktu, ruang motor boleh digunakan dan kesan adalah baik. Pelbagai pembuat platform lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Emmen.Pada tahun-tahun terakhir, dengan jumlah yang meningkat penghasil penanda platform angkat elektrik, dan masih akan ada perbezaan dalam penyesuaian konfigurasi fungsi. Di antara mereka, platform angkat seharusnya mempunyai keuntungan keselamatan, kestabilan, kelajuan, dan prestasi yang baik pembawa muatan semasa operasi. Jadi, apabila dibuat oleh pembuat, terdapat empat konfigurasi kualiti tinggi untuk memastikan keselamatan meningkat semasa operasi.

Jadi sekarang platform penunggang lengan boleh disokong, dan ia sangat selesa untuk berjalan sendiri. Oleh itu, beberapa produk seperti ini juga boleh membantu kita memperbaiki diri kita dalam proses penggunaan. Perkara yang baik tentang dia adalah bahawa dia boleh melipat lengannya jika kita menghadapi situasi yang luas, kita boleh mengurangi perkara-perkara ini, dan ia juga telah menjadi produk alternatif menegak, jadi terdapat stabil relatif tinggi semasa proses operasi.

Kebanyakan bangunan pejabat tinggi dilengkapi dengan platform penumpang. Untuk meningkatkan kelajuan, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif, kebanyakan bangunan tinggi membahagi lif menjadi tata-tata, dengan setiap kumpulan bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan corak penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza. Beberapa sangat