Taman Udara Baden BadenTrak angkat hidraulik lengan kurvaFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti tinggi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-11 16:10:17

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Taman Udara Baden Baden.Ganti dengan minyak baru dan jangan guna minyak lama secara terus-menerus, sebaliknya bahagian bergerak dalam sistem akan mempercepat pakaian. Promosion jangka panjang penghasil lif, 20 tahun brand, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin!

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

.Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.


Taman Udara Baden BadenTrak angkat hidraulik lengan kurvaFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti tinggi



Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Selepas pemeriksaan selesai, pembuat lif mengingatkan and a untuk memperhatikan menggunakan mesin udara termampat untuk menghentikan semua komponen sambungan elektrik di dalam kompartemen kepala untuk mencegah kelembapan daripada berkumpul di bahagian sambungan elektrik dan menyebabkan erosi.

Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

property right.Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.


Taman Udara Baden BadenTrak angkat hidraulik lengan kurvaFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti tinggi



Selain itu, apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.

Inspection items.Pelarasan unit kuasa,Taman Udara Baden Baden1 ton peralatan platform angkat hidraulik,Taman Udara Baden BadenTangga barang lift, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan, terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semakin lama masa angkat. Oleh itu, semasa pemasangan panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan,Taman Udara Baden BadenPlatform angkat hidraulik, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Semakin panjang paip minyak, semakin panjang paip minyak hidraulik, dan masa mengangkat platform mengangkat hidraulik juga lebih panjang. Oleh itu, semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Taman Udara Baden Baden.Baca semula valv overflow apabila tekanan rendah. Laras aras minyak untuk terlalu rendah pada 100% muatan nominal, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.