Benteng sekhbehPlatform angkat hidraulikApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-17 12:16:47

Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Benteng sekhbeh.Masa tidak menyelamatkan orang, mengapa ia tidak platform angkat hidraulik? Dengan semakin meningkat masa penggunaan platforms penangkapan hidraulik fenomena seperti penangkapan lemah, bocoran silinder minyak, ikatan paip minyak yang lepas, dan bunyi mungkin muncul dalam sistem hidraulik. Sebenarnya, ini adalah tanda bahawa sistem hidraulik telah tua. Penuaan platforms penangkapan hidraulik secara langsung mempengaruhi efektivitas penggunaan. jadi, bagaimana kita boleh mengurangi masalah ini; Penuaan; Bagaimana dengan masalah yang tak dapat dihindari ini?

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

.Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.

Menghindari terutama semasa penyimpanan. Simpan di tempat yang sejuk dan kering, dan menghindari hujan dan cuaca salji semasa kerja. Perbaikan profesional jaminan kualiti untuk penghasil lif. Aktiviti promosi sedang berlangsung, dan pelanggan baru dan lama diterima untuk berkonsultasi

Semasa pemasangan keretapi panduan,

Quality inspection report.Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan,Benteng sekhbehTrak lift platform hidraulik elektrik, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Biasanya, semua wayar dan kabel diperiksa untuk kerosakan. Kita perlu cepat pakai pakaian dan menggantikan jabatan yang rosak. Pembuat lif profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!


Benteng sekhbehPlatform angkat hidraulikApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti



Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Range.Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Lif luar dan lif kargo kilang adalah peralatan mekanik angkat berat. Lif luar digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan dan adalah produk lif kargo hidraulik khusus. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza; Garaj menegak dan naik kereta antara lantai garaj. Sistem hidraulik produk disediakan dengan peranti perlindungan anti jatuh dan overload, dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap lantai dan bangku kerja platform untuk mencapai operasi berbilang titik.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Benteng sekhbeh.Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian,Benteng sekhbehPlatform hidraulik angkat elektrik, buang kekunci seluar motor.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

Bagaimana pembuat lif mengekalkan dan mengekalkan lif pembinaan