KoninPlatform angkat bergerak hidraulikApakah faktor yang berkaitan dengan harga?

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-19 18:10:19

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Konin.Struktur utama dan tujuan lif jenis trek panduan adalah penghantaran perlengkapan tertutup, dan perlengkapan besar dan kecil dibuat dari baja. Selepas mematikan dan merawatkan, mereka adalah milik permukaan gigi lembut. Sebab bentuk kegagalan umum penghantaran perlengkapan permukaan gigi lembut tertutup adalah penghantaran permukaan gigi, desain dihitung berdasarkan kekuatan kelelahan permukaan gigi dan diperiksa berdasarkan kekuatan kelelahan pembuluhan akar gigi. Saluran gelang digunakan untuk memperbaiki dan menyokong semua bahagian mekanik dan beberapa komponen elektrik dari chassis mengangkat. Ia terutamanya dilweldi dari bahagian seperti plat sisi, paip menyambung,KoninStruktur lif hidraulik, dan semua bahan dipilih. Ketempatan dua plat sisi dipilih, dan untuk mengurangi berat gelang, banyak lubang proses dirancang pada dua plat sisi. Peralatan cacing dan peralatan cacing mempunyai keuntungan nisbah penghantaran besar, struktur kompat, muatan kesan kecil, penghantaran licin, bunyi rendah, dan karakteristik penguncian diri sebaliknya disebabkan peralatan cacing dan mekanisme cacing. Ia boleh memastikan bahawa mekanisme penghantaran boleh mengunci diri apabila motor dihidupkan semasa penghantaran pesakit, jadi pengurang gear cacing dipilih. Cacing yang tidak terlibat digunakan, dibuat dari besi dan permukaan spiralnya dimatikan untuk meningkatkan efisiensi pemindahan dan meningkatkan resistensi memakai. Bahan gear cacing dibuat dari polyformaldehyde. Peralatan cacing plastik mempunyai keuntungan ekonomi pemprosesan yang baik, getaran dan pengurangan bunyi, berat ringan, perlahan pakaian, dan kawalan diri, membuat rancangan lif lebih manusia.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

.Pelarasan unit kuasa, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semakin lama masa angkat. Oleh itu, semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.


KoninPlatform angkat bergerak hidraulikApakah faktor yang berkaitan dengan harga?



Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, lif ikatan aluminium boleh terus naik ke tinggi tertentu, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Stesen pam hidraulik: stesen pam dedikasi platform angkat rumah, stesen pam impor Itali dengan peranti perlindungan luaran: jenis m organ, jenis mata, dan jenis tertutup plat besi.

Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif

Price.Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.

quality.Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan,KoninPeralatan platform pembuat muatan hidraulik,KoninPlatform hidraulik angkat bimbit, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Kabur mengalir lebar: mampu menghalang laluan saluran paip minyak dan mengalihkan aliran, biasanya digunakan dalam kes dimana paip minyak meletup, menyebabkan peralatan jatuh dan menyebabkan kehilangan yang berat.

Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Konin.Apabila memasang, nyahpasang dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat, ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.