AbonyLift hidraulik automatikTrend pertumbuhan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-27 13:39:08

Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.

Berapa harga baru untuk lif tetap?

Abony.Tekanan platform angkat sangat penting. Bila angkat barang, tekanan platform angkat akan menguji berat barang. Jika ia dimuatkan berlebihan, platform angkat umum akan meminta, yang berkhidmat sebagai perlindungan. Oleh itu, perlu memperhatikan penggunaannya. Jika dimuatkan terlalu banyak, ia akan menyebabkan kerosakan struktur pada platform angkat. Kami telah menyebutkan ini banyak kali sebelum menggunakannya.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

.Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.


AbonyLift hidraulik automatikTrend pertumbuhan



Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.

Apa tekanan pada platform angkat? Pergerakan platform angkat sentiasa menjadi masalah bagi kita. Skenario penggunaan kita tidak pasti, dan kebanyakan daripada mereka adalah pekerja part-time. Oleh itu, untuk menarik pelanggan lebih baik, kita sentiasa mencari platform angkat bimbit untuk memenuhi keperluan yang berbeza. Dia mempunyai kapasitas muatan besar dan kestabilan yang kuat, yang boleh memenuhi keperluan banyak pelanggan, yang juga merupakan penggunaan platform angkat di China dalam tahun-tahun terakhir.

Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Inspection requirements.Setiap mesin perlu dikekalkan selepas digunakan, walaupun mesin besar. Kekalkan yang buruk lif selepas digunakan boleh mengurangkan jangka hidup lif. Hari ini, penyunting akan memberitahu anda bagaimana untuk mengekalkan lif selepas digunakan. Untuk mengekalkan keadaan teknikal yang baik mesin lif,AbonyPlatform angkat hidraulik dasar, memastikan penggunaan selamat mesin pembinaan di lokasi, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan mengurangkan kegagalan mekanik, perusahaan pembinaan mesti mengekalkan mengikut peraturan yang berkaitan Menurut peraturan penyelamatan, kerja penyelamatan peralatan yang diperlukan patut dilakukan. Ia tidak dibenarkan untuk fokus hanya pada penggunaan dan penyelamatan peralatan, dan ia dilarang secara ketat untuk peralatan diambil daripada jaminan atau perbaikan.

Pelarasan unit kuasa, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan, terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semakin lama masa angkat. Oleh itu, semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

Lif macam apa di sana? Terdapat banyak jenis peranti seperti peranti angkat tetap dan peranti angkat yang diletakkan kenderaan, yang boleh dibahagi mengikut bentuk pergerakan. Penangkapan yang dipanggil tetap biasanya dipasang di satu tempat dan dipasang, kemudian operasi penangkapan boleh dilakukan. Jenis peralatan penangkap ini biasanya digunakan lebih pada garis pemasangan, dan beberapa garis produksi besar perlu mengangkat bahan-bahan ke kedudukan tertentu bila memuatkannya, dan kemudian meletakkannya dalam produksi pada garis produksi. Peranti penangkap istimewa perlu dipasang pada kedudukan tertentu pada garis produksi.


AbonyLift hidraulik automatikTrend pertumbuhan



Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Manufacturing cost.Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

Banyak pelanggan percaya bahawa bekalan kuasa operasi platform angkat hidraulik berada di bawah tenaga selamat 36V dan tidak akan menyebabkan kejutan elektrik, yang salah. Biasanya, kejutan elektrik tidak mungkin, tetapi jika operasi tidak betul berlaku, ia masih boleh menjadi sangat berbahaya. Jadi bagaimana kita boleh mencegah kemalangan kejutan elektrik? hari ini,AbonyPlatform angkat hidraulik 9-meter, editor akan berkongsi pengetahuan keselamatan dengan semua orang.

Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan,AbonyPlatform angkat tetap hidraulik, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Abony.Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.

Dalam pasar platform angkat semasa pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.


dan tentu saja