EgerPlatform angkat tetap hidraulikApakah sebab-sebab pemakaian

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-31 18:57:52

dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya, Chenhong, Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;

Eger.Kestabilan yang baik: Tombol overflow boleh mencegah tekanan sistem berlebihan semasa pergerakan ke atas. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh menyebabkan kereta lif turun ke posisi lantai terdekat dan membuka pintu. Pompa manual: Apabila sistem gagal berfungsi, pompa manual boleh beroperasi untuk pompa minyak tekanan tinggi untuk meningkatkan kereta ke kedudukan lantai terdekat; Perlindungan suhu minyak tangki: Apabila suhu minyak dalam tangki melebihi nilai tetapan piawai, peranti perlindungan suhu minyak menghantar isyarat untuk menggantung penggunaan lif. Lift hanya boleh dimulakan apabila suhu minyak turun.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.

.Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, semua orang mesti perhatikan keselamatan.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, cahaya jalanan, iklan, fotografi, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan,EgerFixed lifting hydraulic platform, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.

Alasan untuk harga platforma mengangkat selai aluminium adalah bahawa pam hidraulik juga faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik. Penggunaan pam hidraulik yang telah digunakan terlalu lama boleh mudah menyebabkan masalah. Apabila kelajuan platform lif hidraulik memperlambat, perlu memeriksa sama ada kadar aliran bekalan minyak pam hidraulik tetap tidak berubah. Jika ada masalah penemuan, hubungi pembuat dalam masa sebenar untuk menghindari melebihi masa jaminan.


EgerPlatform angkat tetap hidraulikApakah sebab-sebab pemakaian



Lif liga aluminium lajur tunggal: Serye produk ini digunakan dalam rumah dan luas untuk operasi ketinggian tinggi dalam berbagai industri seperti hotel bintang dan supermarket besar. Ia mempunyai keseimbangan angkat, operasi mudah, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium, dan sebagainya.

Berdasarkan maklumat yang and a telah siasat, memilih mesin angkat yang berkesan pada biaya seharusnya berdasarkan parameter teknik, praktikal, dan versatiliti. Biasanya terdapat banyak jenis mesin angkat selatan aluminum, termasuk lif yang diletak kereta, lif yang tetap, platforma angkat hidraulik, garpu gunting, dll. Setiap jenis mempunyai parameter teknik dan penggunaan sedikit berbeza, tetapi juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu,EgerPlatform penangkapan hidraulik tidak boleh ditangkap, Sebagai pelanggan and a perlu membuat pembelian bertujuan, yang termasuk apa yang anda perlu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, jenis mekanisme angkat yang boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang. Selain itu, selepas peralatan tiba, semasa pemeriksaan nyahpakkan, perlu memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat, dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod pemeriksaan nyahpakkan. Prinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprinprin mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengakepada tektektekterttertterttertterttert, dan masuk ke ke ujujujujujujujujujiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPengukur tekanan mengamati nilai pembacaan pada pengukur tekanan.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

knowledge.Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa,EgerManual platform angkat hidraulik, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan, dan penyebaran.

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.


EgerPlatform angkat tetap hidraulikApakah sebab-sebab pemakaian



Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Information recommendation.Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Peranti mekanik: meja, garis trek tali wayar besi, rantai, tarik dan peranti mekanik lain, dengan bahan kuat untuk memastikan keselamatan.

Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Eger.Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?