Fijiindonesia. kgmFixed lifting hydraulic platformPerincian klasifikasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-02 16:43:41

Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pertahanan dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan 85.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Fijiindonesia. kgm.Sekarang, banyak tempat memerlukan kerja ketinggian tinggi, jadi platforma kerja ketinggian tinggi diperlukan, dan lif bimbit adalah salah satu daripada mereka. Operasi ketinggian tinggi masih memerlukan perhatian kepada keselamatan, dan bagaimana untuk memastikan kestabilan dan keselamatan lif bimbit sentiasa menjadi fokus penyelidikan.

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan, diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan,Fijiindonesia. kgmPlatform angkat tetap hidraulik, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat


Fijiindonesia. kgmFixed lifting hydraulic platformPerincian klasifikasi



Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

Encyclopedic knowledge.Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul,Fijiindonesia. kgmPeralatan platform pembuat muatan hidraulik, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.


Fijiindonesia. kgmFixed lifting hydraulic platformPerincian klasifikasi



Lift lengan lengan lengan: peranti angkat yang digunakan untuk operasi ketinggian tinggi, yang boleh menyeberangi halangan untuk operasi ketinggian tinggi. Apabila platform ditangkap ke mana-mana kedudukan, ia boleh beroperasi semasa berjalan, dengan struktur kompak dan pusingan fleksibel. Lebar laman ia boleh memastikan peralatan masuk laluan sempit dan kawasan kerja penuh. Peranti kuasa sandar boleh beroperasi platform kerja untuk ditetapkan semula, dan adalah kaedah pengangkutan yang sesuai yang boleh ditarik ke mana-mana tempat.

Variable cost.Selain itu, apabila menambah minyak hidraulik, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.

Terdapat beberapa alasan mengapa muatan menyebabkan motor overheat. Dalam terma muatan, terdapat sebab berikut untuk motor overheat: operasi overhoad motor. Apabila peralatan tidak sepadan dan kuasa muatan enjin lebih besar daripada kuasa nominal enjin, operasi muatan lebar jangka panjang enjin boleh menyebabkan pemanasan lebar. Apabila memperbaiki enjin yang terlalu panas, perlu menentukan pertama sama ada kuasa muatan sepadan dengan kuasa enjin untuk mencegah penghapusan buta dan tanpa tujuan.

Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Fijiindonesia. kgm.Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda,Fijiindonesia. kgmPlatform angkat hidraulik, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan dan penyebaran.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.