ChongoyapeSemi automatic hydraulic lifting platformPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-09 09:19:42

Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik pompa minyak hidraulik, dll. Editor berikut akan memperkenalkan kepada anda empat sebab untuk kelajuan perlahan dan kaedah mediasi.

Chongoyape.Oleh itu, sebelum melaksanakan operasi platform berat operator patut memberikan mereka keterampilan operasi dan maklumat keselamatan, termasuk: kandungan kerja dan keperluan; Jaga-jaga keselamatan dan titik bahaya; Pembahagian kerja dan skop tanggungjawab. Operator tidak hanya perlu memeriksa keadaan kenderaan dan operator, tetapi juga memeriksa persekitaran lapangan, sama ada penerbangan dan pendaratan memenuhi keperluan kemampuan keselamatan atau rancangan operasi yang telah ditetapkan. Untuk orang-orang yang mempunyai pendapatan dan biaya, tindakan yang sepadan patut dibentuk sebelum memulakan operasi.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

.Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.

Semak valv satu arah dalam kumpulan valv untuk menurunkan secara alami platform angkat. Jika tanah ditemui di permukaan penyegelan valv tunggal, bersihkan valv satu arah.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.


ChongoyapeSemi automatic hydraulic lifting platformPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang



Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, membuat ia sukar untuk minyak untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan. Selain itu kerana pemasangan dan sebab-sebab lain, sukar untuk memastikan keseluruhan ruang pemasangan, dengan itu mengurangkan efisiensi dan menyebabkan penggunaan awal tidak normal komponen peralatan; Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan persiapan, yang menyebabkan bunyi peralatan yang tidak normal.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

High quality brand.Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.

Cahaya penunjuk menyala,ChongoyapeLift platform angkat hidraulik,ChongoyapePlatform angkat platform hidraulik, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Semasa pemasangan keretapi panduan,


ChongoyapeSemi automatic hydraulic lifting platformPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang



Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras, penurunan keras, dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

Which one is better.Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, semua orang mesti perhatikan keselamatan.

Ia dilarang menggunakan tali hampa sebagai tali keselamatan apabila menggunakan lif bergerak untuk operasi ketinggian tinggi.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Chongoyape.Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat,ChongoyapePlatform penangkapan hidraulik automatik, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.