YangquanPlatform angkat hidraulik elektrikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-11 13:07:03

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Yangquan.Platform kerja udara jenis gunting adalah peralatan kerja udara profesional yang digunakan secara luas.

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

.Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui,YangquanPlatform hidraulik mengangkat jenis lubang, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.


YangquanPlatform angkat hidraulik elektrikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



Lift harga platform yang meningkat dan platform yang meningkat digunakan untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi skala besar seperti terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri penduduk, kilang dan pekerjaan perlombongan. Beberapa produk mempunyai fungsi berjalan aktif, membolehkan berjalan cepat dan perlahan dalam keadaan operasi yang berbeza. Dengan hanya satu orang di udara, mesin boleh beroperasi untuk menyelesaikan tindakan seperti naik dan turun, bergerak, mundur, dan berputar. Apabila mesin berada dalam keadaan tergantung roda sentiasa dalam keadaan rem dan boleh mengendalikan dengan kuat pada cerun 6 darjah. Diameter besar dan roda goma kualiti tinggi ultra luas menyediakan pengguna penyelenggaran berguna di atas tanah dan meningkatkan kekuatan tegangan semasa rem.

Pertahanan harian platforma angkat hidraulik dalam penggunaan harian adalah penting, tetapi walaupun peralatan yang dikekalkan secara biasa, kita tidak boleh mengabaikan sebarang masalah potensi. Untuk memastikan platforma angkat hidraulik boleh berfungsi dengan selamat dan lancar semasa setiap operasi, apa aspek yang perlu kita periksa sebelum operasi? Hari ini, mengisi minyak hidraulik dengan minyak penghisap, penapis penghalangan, dan bersihkan seksyen penghisap minyak penapis untuk kebocoran udara. Semak paip penghisap minyak dan gabungan; Kuatkan tempat ini. Ganti sambungan jika perlu.

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta, seperti kemudahan, karpet dan lantai, mencegah rusting aksesori.


YangquanPlatform angkat hidraulik elektrikPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



Persiapkan asas menurut rancangan asas,YangquanPlatform angkat hidraulik, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

market price.Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Semasa digunakan, lif patut ditempatkan di atas tanah yang tegar dan rata untuk mencegah titik semasa operasi. Tekan&quo; Bangkit; Atau&quo; Menurun; Tekan butang untuk sering memeriksa dan menyimpan pelbagai komponen lif apabila mengangkat bangku kerja. Jika bangku kerja tidak bergerak, ia patut dihentikan secara segera untuk pemeriksaan. Apabila tekanan kerja lif elektrik ditemui terlalu tinggi atau bunyi tidak normal, ia sepatutnya ditutup segera untuk pemeriksaan untuk menghindari kerosakan mekanik yang serius; Peribadi semak status kerja pin shaft setiap bulan. Jika ada pin atau skru shaft terbuka ditemui, ia mesti dikunci dengan ketat untuk mencegah kemalangan disebabkan pin shaft jatuh.

Dengan kemajuan masa pembangunan teknologi, dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun, bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.

Yangquan.Setiap kotak kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.