KefeldFixed lifting hydraulic platformMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-19 17:08:17

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Kefeld.Platform angkat patut ditempatkan dalam kedudukan penutup dan tindakan anti slip sepadan patut diambil; Buang kotak gerak peralatan, buang kotak minyak paksi, dan keluarkan peralatan penghisap dan penghisap minyak yang lebih rendah; Pemacu ujian perlahan dan periksa jika permukaan sekitar diameter paksi rosak parah; Jika kerosakan itu berat dan tungsten dipenuhi, ia harus dipilih dengan lembut dengan batu minyak; Di bawah motor elektrik, letakkan tidur di tepi lubang di sisi dalaman kereta besi, guna jaket untuk menarik motor elektrik secara biasa dan buang jubin atas; Bagaimana untuk menyelesaikan kerosakan peralatan penting di platform angkat? Periksa status pads bearing dan penyisip minyak, menyelidiki penyebab kerosakan, menggantikan pads bearing, dan bersihkan kotak minyak bearing; Selepas mengumpulkan semua komponen, pasang peranti penghisap minyak baru pada kotak minyak paksi dan bersihkan minyak paksi; Minyak perlengkapan kotak perlengkapan mesti dinyatakan; Pembakaran perlindungan kotak paksi adalah kejadian biasa, iaitu pembakaran perlindungan luar. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan kotak paksi dan roda ditetapkan untuk ditetapkan bersama-sama, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

.Apabila menggunakan platform angkat hidraulik kotak gerak, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus,KefeldPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggi, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.


KefeldFixed lifting hydraulic platformMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran



Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Ganti dengan minyak baru dan jangan guna minyak lama secara terus-menerus, sebaliknya bahagian bergerak dalam sistem akan mempercepat pakaian. Promosion jangka panjang penghasil lif, 20 tahun brand, dengan keuntungan harga dan kualiti yang dijamin!

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

A complete range of products.Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

Apa penyelesaian untuk masalah rust permukaan di lif spiral?


KefeldFixed lifting hydraulic platformMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran



Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Dengan pembangunan sains sosial dan teknologi, alif alif aluminum digunakan semakin luas. Mesin angkat hidraulik adalah indispensable untuk bangunan, jurutera awam, dan kehidupan harian rakyat. Banyak perniagaan mengambil peluang ini untuk melabur dalam pembangunan kilang. Syarikat angkat mesin berdiri di bandar industri utama seperti tembakan bambu selepas hujan. Namun, industri mesin angkat masih panas dan bekalan melebihi permintaan. Dari sisi, kita boleh melihatnya, Sekarang, pembangunan cepat masyarakat telah mendorong pembangunan seluruh industri dan keperluan orang, bagaimanapun bagaimana untuk memilih mesin angkat yang baik telah menjadi topik yang penting hari ini.

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Kefeld.Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.

Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini, jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet, Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara,KefeldPlatform angkat hidraulik industri, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya, biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif,KefeldPlatform angkat tetap hidraulik, murah, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya, Chenhong Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;