Memphis Selatan BaruLift hidraulik dalamMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-02-23 17:18:32

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.

Memphis Selatan Baru.Struktur utama dan tujuan lif jenis trek panduan adalah penghantaran perlengkapan tertutup, dan perlengkapan besar dan kecil dibuat dari baja. Selepas mematikan dan merawatkan, mereka adalah milik permukaan gigi lembut. Sebab bentuk kegagalan umum penghantaran perlengkapan permukaan gigi lembut tertutup adalah penghantaran permukaan gigi, desain dihitung berdasarkan kekuatan kelelahan permukaan gigi dan diperiksa berdasarkan kekuatan kelelahan pembuluhan akar gigi. Saluran gelang digunakan untuk memperbaiki dan menyokong semua bahagian mekanik dan beberapa komponen elektrik dari chassis mengangkat. Ia terutamanya dilweldi dari bahagian seperti plat sisi, paip menyambung, dan potongan menyambung, dan semua bahan dipilih. Ketempatan dua plat sisi dipilih, dan untuk mengurangi berat gelang, struktur kompat, muatan kesan kecil, penghantaran licin, bunyi rendah, dan karakteristik penguncian diri sebaliknya disebabkan peralatan cacing dan mekanisme cacing. Ia boleh memastikan bahawa mekanisme penghantaran boleh mengunci diri apabila motor dihidupkan semasa penghantaran pesakit, jadi pengurang gear cacing dipilih. Cacing yang tidak terlibat digunakan dibuat dari besi, transmisi stabil dan permukaan spiralnya dimatikan untuk meningkatkan efisiensi pemindahan dan meningkatkan resistensi memakai. Bahan gear cacing dibuat dari polyformaldehyde. Peralatan cacing plastik mempunyai keuntungan ekonomi pemprosesan yang baik, getaran dan pengurangan bunyi, berat ringan, perlahan pakaian, dan kawalan diri membuat rancangan lif lebih manusia.

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

.Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton,Memphis Selatan BaruPlatform penangkapan hidraulik secara automatik, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)


Memphis Selatan BaruLift hidraulik dalamMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan



Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Semasa proses pembuluhan, komponen laman adalah cenderung untuk kerosakan minyak, terutama dalam pemanduan, pemindahan dan sistem lain. Apabila lif masuk ke dalam air, penting untuk memperhatikan pengumpulan dan pemeriksaan laman. Titik di atas tidak boleh diabaikan.

Bagaimana menggunakan lif hidraulik dan sama ada peranti hentian kecemasan berfungsi adalah sangat penting semasa digunakan. Jika keadaan istimewa muncul, hentian kecemasan boleh digunakan. Oleh itu, sebelum digunakan,Memphis Selatan BaruBiaya lif hidraulik, serta untuk membawa peralatan. Gerakan pelayar pada kereta panduan memerlukan peralatan panduan tambahan. Banyak kali, kereta panduan digunakan bersama aksesori skru bola, dan tentu saja, ia juga boleh digunakan bersama peralatan panduan lain.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Setelah membeli dan menggunakan peralatan dan peralatan, disebabkan penggunaan atau penuaan yang tidak betul, dan penggunaan lif hidraulik untuk menyebabkan tanah, kadar telah memperlambat. Selepas kelajuan perlahan, pertimbangkan kadar aliran minyak hidraulik dahulu. Faktor yang mempengaruhi aliran minyak hidraulik termasuk: saluran paip hidraulik, valv hidraulik, pompa minyak hidraulik, kumpulan kawalan kelajuan motor, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Terdapat masalah dengan sistem pembayaran, seperti penukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak pemindah momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik tidak digunakan), dosis, valv pengubah tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv pengurangan tekanan, valv pemindahan Pembocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan membuat penyelesaian masalah yang sepadan, penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak, semak jika ada masalah dengan penyejut. Semak kualiti minyak hidraulik. Jembatan penerbangan hidraulik, juga dikenali sebagai platform pemuatan hidraulik, boleh mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Ralat struktur mudah,Memphis Selatan BaruPeralatan platform angkat hidraulik tetap, dan efisiensi kerja tinggi. Ia digunakan secara luas dan terkenal dalam pasar.

Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.

Memphis Selatan Baru.Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan pasang garis pengawal atas kandang.

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.