LuchengPlatform penurunan platform angkat hidraulikKepelbagaian jenis dan banyak ciri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-09 16:47:37

Apabila memasang, memutuskan, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70% dan selang meshing patut sesuai.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan,LuchengPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, muatan mekanik diseret tidak berfungsi secara biasa, dan muatan kadang-kadang besar dan kadang-kadang kecil semasa operasi. Contohnya apabila jumlah makan mesin melempar terlalu besar, motor ditumbuhkan.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Memasang perlindungan untuk lif mungkin kelihatan mudah, tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun, kadang-kadang, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya, langsung memukul perlindungan dengan palu boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan pada perlindungan, yang merupakan sebab utama untuk mengandungi kerosakan dan mengurangi hidup perkhidmatan perlindungan.


LuchengPlatform penurunan platform angkat hidraulikKepelbagaian jenis dan banyak ciri



Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Jangan menyesuaikan valv solenoid pada motor secara arbitrari. valv solenoid disesuaikan sebelum meninggalkan kilang, dan penyesuaian rawak boleh mudah menyebabkan tekanan dalaman meningkat atau menurun. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh pendek kehidupan perkhidmatan motor.

Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

build.Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Roller pentas angkat hidraulik,LuchengCargo Lift, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.


LuchengPlatform penurunan platform angkat hidraulikKepelbagaian jenis dan banyak ciri



Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Excellent service.Pertahanan dan pertahanan.

Bercakap tentang pemeliharaan sehari-hari dan penggunaan motor platform angkat hidraulik. Pemuatan berlebihan dilarang, kerana pemuatan berlebihan boleh meningkatkan beban pada motor dan dalam kes-kes yang berat, menyebabkan motor terbakar keluar.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat.

Lucheng.Ia baik untuk tidak menutupi kereta dengan pakaian untuk kenderaan kerja ketinggian tinggi. Jika kenderaan diparkir di luar dalam cuaca angin dan hujan, pakaian akan berulang kali menampar cat kereta, terutama jika kereta sedang meniup pasir pada pakaian, ia akan melukis banyak goresan kecil pada pakaian, kerana dengan masa, ia akan membawa kepada cat hitam. Selain itu, apabila angin tidak secara langsung menyemprot bubuk atau membersihkan mekanisme di pasir, ia patut dicuci dengan air dan mencegah pembersih vakum kenderaan kerja ketinggian tinggi daripada menggarus partikel pasir di permukaan cat.

Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.