MishkoltzPlatform angkat hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-28 15:21:16

Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Mishkoltz.Platform angkat patut ditempatkan dalam kedudukan penutup dan tindakan anti slip sepadan patut diambil; Buang kotak gerak peralatan, buang kotak minyak paksi, dan keluarkan peralatan penghisap dan penghisap minyak yang lebih rendah; Pemacu ujian perlahan dan periksa jika permukaan sekitar diameter paksi rosak parah; Jika kerosakan itu berat dan tungsten dipenuhi, ia harus dipilih dengan lembut dengan batu minyak; Di bawah motor elektrik, letakkan tidur di tepi lubang di sisi dalaman kereta besi, guna jaket untuk menarik motor elektrik secara biasa dan buang jubin atas; Bagaimana untuk menyelesaikan kerosakan peralatan penting di platform angkat? Periksa status pads bearing dan penyisip minyak, menyelidiki penyebab kerosakan, menggantikan pads bearing, dan bersihkan kotak minyak bearing; Selepas mengumpulkan semua komponen, pasang peranti penghisap minyak baru pada kotak minyak paksi dan bersihkan minyak paksi; Minyak perlengkapan kotak perlengkapan mesti dinyatakan; Pembakaran perlindungan kotak paksi adalah kejadian biasa, iaitu pembakaran perlindungan luar. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan kotak paksi dan roda ditetapkan untuk ditetapkan bersama-sama, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif,MishkoltzPlatform penangkapan hidraulik 1,5 ton, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

.Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.


MishkoltzPlatform angkat hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan



Pemeriksaan pembangunan yang betul di lapangan terbang adalah untuk pertama kali memeriksa dasar untuk melihat apakah ada akumulasi air dan untuk melihat apakah sistem mendarat memenuhi keperluan. Kita juga perlu melihat bagaimana bolt struktur bingkai ini ketat, dan sama ada ada ada pecahan dalam penyelamat. Dalam transmisi mekanik, ia boleh dibahagi menjadi dua jenis: jenis terbuka dan jenis tertutup. Sudah tentu, ada juga banyak peralatan keselamatan untuk lif.

Sistem: sistem kawalan elektronik anti letupan,MishkoltzSemi automatic hydraulic lifting platform, sistem kawalan jauh, dan sistem PIC. Pembuat lif profesional mempunyai prestasi stabil, keselamatan,MishkoltzPlatform angkat tetap hidraulik, kepercayaan, dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan aras internasional maju produk yang sama

Mengajar anda bagaimana untuk memilih kabel lif. Apabila memilih kabel lif, anda perlu mengikut dua prinsip berikut: parameter elektrik yang baik; Semasa pergerakan kabel dengan lif, akan ada bahagian di tengah yang mengalami deformasi bengkok disebabkan graviti, menyebabkan perubahan dalam parameter elektrik seperti impedance dan kapasitas yang disebarkan kabel. Apabila kabel dengan kualiti yang tidak baik mengalami deformasi paksa, perubahan parameter yang signifikan boleh menyebabkan ketidaksepadan impedance meningkat perlawanan video, dan refleksi isyarat, yang boleh menyebabkan menurun nisbah isyarat-bunyi bagi isyarat video dan menghasilkan gangguan video. Oleh itu, ia disarankan untuk memilih kabel video dengan perisai yang baik dan diameter wayar tebal sebanyak yang mungkin.

Test conclusion.Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, shaft input, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.


MishkoltzPlatform angkat hidraulik bergerakLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan



Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Management Department.Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal, penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?

Selepas pemeriksaan selesai, pembuat lif mengingatkan and a untuk memperhatikan menggunakan mesin udara termampat untuk menghentikan semua komponen sambungan elektrik di dalam kompartemen kepala untuk mencegah kelembapan daripada berkumpul di bahagian sambungan elektrik dan menyebabkan erosi.

Semasa pemasangan keretapi panduan,

Mishkoltz.Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Selepas pemeriksaan berhati-hati, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Dengan kemajuan masa, pembangunan teknologi dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.