Belo HorizonteJiyang hydraulic lifting platformRuang besar untuk pertumbuhan pasaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-03-31 09:13:45

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Belo Horizonte.Semasa digunakan, ia patut dihentikan secara segera untuk pemeriksaan. Apabila tekanan kerja lif elektrik ditemui terlalu tinggi atau bunyi tidak normal, ia sepatutnya ditutup segera untuk pemeriksaan untuk menghindari kerosakan mekanik yang serius; Peribadi semak status kerja pin shaft setiap bulan. Jika ada pin atau skru shaft terbuka ditemui,Belo HorizonteBiaya lif hidraulik, ia mesti dikunci dengan ketat untuk mencegah kemalangan disebabkan pin shaft jatuh.

Pemeriksaan pembangunan yang betul di lapangan terbang adalah untuk pertama kali memeriksa dasar untuk melihat apakah ada akumulasi air dan untuk melihat apakah sistem mendarat memenuhi keperluan. Kita juga perlu melihat bagaimana bolt struktur bingkai ini ketat, dan sama ada ada ada pecahan dalam penyelamat. Dalam transmisi mekanik, ia boleh dibahagi menjadi dua jenis: jenis terbuka dan jenis tertutup. Sudah tentu, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.


Belo HorizonteJiyang hydraulic lifting platformRuang besar untuk pertumbuhan pasaran



Untuk operasi luar seperti mengubah lampu jalanan dan kaca, dan boleh bekerja dengan 3-5 orang berdiri pada masa yang sama. Kesan itu jauh diperbaiki, dan ia kecil dan tidak mempengaruhi laluan kenderaan dan pejalan kaki.

Apabila bekerja di persekitaran panas, perhatikan penyebaran panas.

Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Equipment maintenance.Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi,Belo HorizontePlatform penangkapan hidraulik automatik, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.


Belo HorizonteJiyang hydraulic lifting platformRuang besar untuk pertumbuhan pasaran



Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul, dengan beban 225 kilogram. Masa ujian ialah lima minit. Selepas ujian, periksa sama ada sabuk keselamatan rosak atau rosak, dan simpan rekod eksperimen. Setiap sabuk keselamatan yang tidak berkualifikasi patut dihentikan secara segera.

Dengan peningkatan standar hidup orang, semakin banyak orang bersedia menggunakan Alibaba dan Taobao untuk apa yang mereka perlukan dalam kehidupan sehari-hari mereka. Oleh itu, banyak pelanggan mungkin tertanya-tanya jika saya boleh membeli lif online, tetapi perlu dikatakan bahawa membeli lif online adalah benar-benar pilihan yang baik, Tetapi untuk beberapa isu di tahap kemudian, perlu berkomunikasi dengan baik dengan penghasil. Belanja dalam talian untuk mengangkat platform adalah sesuai kerana distribusi penghasil platform mengangkat di China sangat tidak sesuai, jadi produk di beberapa kawasan penghasilan platform mengangkat kunci lebih murah, tetapi di kawasan lain, harga sangat tinggi. Menghadapi situasi ini, Ia juga pilihan yang baik bagi pengguna untuk memilih laluan belanja online untuk mendapatkan produk platform angkat yang murah. Pada hari ini, banyak platform angkat telah memulakan kerja pembinaan laman web. Dengan menggunakan produk mereka sendiri di laman web mereka, mereka tidak hanya menyambut pelanggan dari seluruh negara, tetapi juga menerbitkan maklumat pada beberapa laman web antarabangsa, yang telah membawa beberapa platform angkat rumah yang dieksport ke negara asing. Namun, masih ada banyak tindakan pencegahan yang perlu diikuti pada jalan belanja online di platform angkat. Contohnya, penting untuk mempunyai pemahaman tertentu tentang syarikat yang diinginkan apabila and a berada di pasar, dan jika syarat membenarkan, anda perlu pergi ke kawasan setempat untuk pemeriksaan. Apabila produk dihantar, anda juga perlu berhati-hati dalam proses pemeriksaan barang. Jika ada masalah, anda perlu laporkan secara segera kepada pembuat. Sudah tentu,Belo HorizontePlatform penangkapan hidraulik 1 ton, tandatangan kontrak adalah sama penting apabila membeli untuk mengangkat platform online, dan perbincangan dan penjelasan terperinci juga perlu diberikan pada isu-isu selepas jualan.

Belo Horizonte.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Produk, puluhan juta produk untuk anda memilih dari penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamat

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dan struktur sokongan sama dengan yang satu platform topi dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.