CsongradPlatform penangkapan hidraulik jenis garpuApa komponen yang termasuk dalam pesanan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-01 09:18:06

apabila menambah minyak hidraulik

Selain itu, perlu memastikan kualiti minyak hidraulik, kerana beberapa pembuat minyak hidraulik akan memilih minyak hidraulik dengan kualiti yang tidak baik. Minyak hidraulik seperti platform penangkapan hidraulik tidak hanya tidak boleh mempunyai kesan pada lipatan lif lengan, tetapi juga mempengaruhi efisiensi kerja lif lengan lipatan disebabkan masalah penindasan.

Perkenalan di atas terhadap kesalahan umum jambatan naik hidraulik boleh dikatakan sangat terperinci. Saya harap semua orang boleh menjawab dengan baik kepada berbagai masalah selepas membacanya.

Csongrad.Aplikasi platform penangkapan hidraulik manual Performasi platform hidraulik manual: Kereta platform hidraulik manual dibuat dari baja kuasa tinggi, dengan struktur reka yang masuk akal dan kompat, selamat, stabil dan boleh dipercayai. Ia dilengkapi dengan valv keselamatan, silinder minyak yang sepenuhnya ditutup, dan sistem hidraulik manual untuk mengangkat dan menurunkan, membuatnya mudah beroperasi. Dipersediakan dengan roda panduan, ia menyimpan kekuatan fizikal operator dan boleh melindungi roda muatan dan roda muatan palet. Rancangan pam hidraulik unik, direka untuk memuatkan garis pemasangan mudah dan memuatkan operasi untuk menjaga tinggi ideal; Bergabung dengan konsep reka unik, ia membuat operasi operator mudah dan mudah.

Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.

.Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini,CsongradPlatform angkat hidraulik, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Memasang perlindungan untuk lif mungkin kelihatan mudah, tetapi ia juga penting untuk memperhatikan beberapa perincian, seperti: sebenarnya sukar untuk mendorong perlindungan ke dalam pin peluru apabila memasang terlalu banyak. Bagaimanapun, kadang-kadang, beberapa orang mungkin berfikir untuk menggunakan palu untuk memukul perlindungan untuk kesehatan, dan menggunakan kekuatan brute semasa pemasangan. Sebenarnya, langsung memukul perlindungan dengan palu boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan pada perlindungan, yang merupakan sebab utama untuk mengandungi kerosakan dan mengurangi hidup perkhidmatan perlindungan.


CsongradPlatform penangkapan hidraulik jenis garpuApa komponen yang termasuk dalam pesanan



Sebelum memasang kandungan lif, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi,CsongradPlatform angkat hidraulik elektrik tiga roda, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Semak semua tombol perjalanan untuk melepaskan. Jika ada ketatkan mereka, terutama perhatikan strok perlindungan ultra-tinggi platform angkat hidraulik untuk mengelakkan peralatan melebihi tinggi keselamatan tinggi dan menyebabkan kemalangan; Periksa jika pins (pins telinga dan pins tengah) kering, dan jika mereka kering, serta-merta gunakan minyak sesuai; Periksa apa-apa kacang, skru, dll. di situ, dan jika demikian, segera kuatkan mereka; Pastikan penangkapan lembut platform penangkapan hidraulik; Outriggers (untuk platform kerja ketinggian tinggi)

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

how.Lebih baik bagi persekitaran, menyimpan tenaga, dan boleh diputar secara manual untuk meningkatkan tinggi. Lif sidang aluminum tidak memerlukan elektrik dan tidak mempunyai enjin. Ia adalah produk hijau dan yang lebih baik bagi persekitaran.

Pada masa ini, peran yang luar biasa lif liga aluminum terlalu luas. lif liga aluminum Cina telah memasuki dan mengeksport ke luar negeri, menganggap sebahagian tertentu secara global. Kerana praktikal mereka, penggunaan luas, dan kuasa kerja, masa, dan kos yang jauh diperbaiki, mereka sesuai dengan penggunaan orang modern.

Lift legu aluminum lajur tunggal mempunyai panel operasi yang mudah dikenali, melindungi keselamatan mekanik, elektrik, dan hidraulik berbilang, dan sistem hidraulik dan listrik terintegrasi lanjut. Kendaraan kerja udara lengkung digunakan secara luas untuk pemasangan, pemeliharaan, dan operasi memanjat dalam industri seperti pemerintahan bandar, elektrik,CsongradPlatform angkat hidraulik, cahaya jalanan, iklan, komunikasi, fotografi, landscaping, transportasi, dermaga, lapangan terbang dan pelabuhan, dan perusahaan industri dan perlombaan besar.


CsongradPlatform penangkapan hidraulik jenis garpuApa komponen yang termasuk dalam pesanan



Sambungkan motor secara alami ke lif. Apabila menyambung, diperlukan untuk memastikan bahwa konsentrasi bagi saluran output lif dan saluran input motor adalah konsisten, dan sisi luar kedua-dua adalah selari. Penjajaran tidak konsisten boleh menyebabkan pecahan seluar motor atau pakaian gear lif.

knowledge.Apabila memasang, memutuskan dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Lupakan kerja dalam persekitaran di mana penggunaan platform angkat hidraulik patut dihentikan dalam kes hujan, salji, atau keadaan cuaca lain, untuk mencegah kejadian sirkuit pendek, yang boleh menyebabkan bocor dan kejutan elektrik; Pekerja bukan profesional dilarang secara ketat memasang peralatan elektrik tanpa kebenaran, perlu memasang dan menghapuskan sebab tanpa bimbang. Pembuat patut laporkan secepat mungkin untuk perbaikan, memberitahu fenomena kemalangan, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, perlu menghentikannya pada masa yang tepat, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.