VilzburgPlatform angkat hidraulik Platform angkatKaedah penentuan kandungan plumbum

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-04 10:06:38

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Biasanya, diperlukan untuk memeriksa sama ada setiap organisasi berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara. Jika mana-mana halangan ditemui, mereka mesti dibuang dengan cepat.

Vilzburg.Faktor yang mempengaruhi kelajuan angkat platforma angkat hidraulik. Apabila saiz silinder minyak memenuhi keperluan desain, saiz silinder minyak patut dikurangkan secara sesuai. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat. Sebaliknya, lebih lambat.

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

.Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.

Menangkat dan menurunkan

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.


VilzburgPlatform angkat hidraulik Platform angkatKaedah penentuan kandungan plumbum



Lif bergerak biasanya digunakan dalam pencakar langit di mana lif elektrik digunakan,VilzburgPlatform angkat bimbit hidraulik, kerana tidak perlu menghentikan tengah jalan, jadi lif cepat diperlukan. Pertama pergi ke lobi langit tinggi (lobi elevator tinggi, Skylobby) dari tanah, kemudian pindah ke elevator biasa ke destinasi. Beberapa lif baru menggunakan sistem panggilan awal lif,VilzburgPlatform angkat hidraulik elektrik, yang boleh panggil lantai tertentu di lobi. Lif penumpang ini boleh dihiasi dengan cantik mengikut keperluan pelanggan. Beberapa lif penumpang juga dilengkapi dengan air conditioning dan televisyen,VilzburgPlatform mengangkat hidraulik langsung atas, sementara yang lain ditetapkan di dalam kabin, sehingga pelanggan boleh menikmati pemandangan di luar semasa mengendarai.

Semak halaman depan paip minyak untuk melihat sama ada ada kerosakan atau retak pada permukaan paip minyak platform angkat hidraulik. Jika ada, gantikannya segera; Kedua, periksa jika ada tanda-tanda keseluruhan pada sambungan antara paip minyak dan paip minyak. Jika ada, ketatkan mereka segera untuk mengelakkan lekasan minyak semasa proses mengangkat platform penangkapan hidraulik, yang boleh menyebabkan kemalangan; Item apa yang perlu diperiksa sebelum menggunakan platform angkat hidraulik? Periksa jika sambungan elektrik sistem sirkuit platform angkat hidraulik garpu gunting terlepas. Jika ada, sila ketatkan segera (perhatian: sebelum menggunakan wayar elektrik dengan tangan, matikan bekalan kuasa pertama untuk menghindari tragedi seperti bocor dan kejutan elektrik)

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu apabila mengisi, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Sales Department.Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.


VilzburgPlatform angkat hidraulik Platform angkatKaedah penentuan kandungan plumbum



Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Inspection requirements.Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Ia mungkin disebabkan kerosakan pada unsur penyegelan atau pecahan dalam paip minyak, yang menyebabkan tekanan turun dan ketidakmampuan untuk menyokong tinggi besar.

2: Pembuangan rust kimia melibatkan penggunaan asid untuk bereaksi dengan komponen logam lif skrun untuk membuang produk rust dari permukaan rust rod tolak. Jenis pembuangan rust ini terutama digunakan untuk lif skrun mekanik besar, dan perhatian patut diberikan untuk melindungi peranti ketepatan seperti alat elektronik dari kerosakan asid semasa digunakan.

Vilzburg.Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, kita tidak sentiasa boleh memastikan bahawa peranti perlindungan mempunyai orientasi yang betul, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan, dan pada masa depan, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Berapa harga baru untuk lif tetap?