BudaPlatform mengangkat kawalan hidraulikPeranan apa yang dapat menolong anda

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-14 16:34:37

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.

Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Buda.Kekal biasa: Peribadi periksa sistem sirkuit platform angkat hidraulik untuk melihat apakah ada pelepasan dan periksa sama ada wayar dan kabel sudah tua atau rosak, yang mungkin menyebabkan bocor elektrik. Jika ada, ia patut diselesaikan secara tepat masa untuk mengelakkan kejutan elektrik.

Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

.Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan, dan batu kecil pada ban memandu, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.


BudaPlatform mengangkat kawalan hidraulikPeranan apa yang dapat menolong anda



Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Buang dan nyahkumpulkan valv penurunan lif kargo hidraulik, letupkan plunger dengan udara termampat, kemudian pasang dan pasang semula.

Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.

Excellent service.Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat,BudaPlatform penangkapan hidraulik garpu gunting, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik, selama masalah ini tidak terlalu serius, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik, hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, saya akan bercakap tentang sebab dan solusi untuk kelajuan perlahan platafom mengangkat sidang aluminum.

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.


BudaPlatform mengangkat kawalan hidraulikPeranan apa yang dapat menolong anda



Keuntungan lif liga aluminum adalah bahawa mereka boleh langsung naik ke tinggi tertentu, membuat ia mudah bagi pekerja-pekerja ketinggian tinggi untuk beroperasi. platform lift liga aluminum mempunyai keselamatan semasa operasi ketinggian tinggi. Selamat tinggal kepada operator tradisional yang mengikat tali dan bergerak tinggi di udara. Tiada jaminan keselamatan.

assets.Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Motor adalah bahagian utama platform angkat hidraulik,BudaPlatform angkat hidraulik, dan mempertahankan motor tidak diragukan dengan mempertahankan separuh jangka hidup platform angkat hidraulik. jadi bagaimana untuk mempertahankan motor platform angkat hidraulik dengan betul? Hari ini, editor akan berkongsi dengan pengguna!

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khusus untuk pemasangan dan pembinaan, dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Buda.Bagaimana untuk memasang dan menggunakan perlindungan lif? Semasa proses menggunakan peranti perlindungan lif, yang tidak dapat diharapkan untuk beberapa peranti tidak berada di tempat atau memindahkan. Bila masalah ini berlaku dalam peranti, ia akan menyebabkan ruang antara perlindungan menjadi terlalu kecil, dan kemudian membuat ia mustahil bagi cincin dalaman dan luar perlindungan berada di pusat putaran yang sama. Jadi perlu menggunakan alat khusus bila memasang perlindungan,BudaLift hidraulik kecil, juga perlu menggunakan alat ujian untuk menguji pemasangan perlindungan, untuk memastikan keberhasilan pemasangan perlindungan.

Hari ini kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, sebagai bandar lahir lif di China. Terdapat banyak pembuat segala saiz. Jadi, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.