ShuochengStruktur lif hidraulikKeunggulan industri dilihat dari aspek

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-15 10:05:18

status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, pemeliharaan biasa perlu dilakukan untuk mencegah kesan hujan dan cuaca salji; Pemuatan berlebihan adalah perkara pertama yang harus dilakukan oleh operator; Undang-undang Besi&#quo;; Pelarasan valv solenoid tidak boleh dilakukan secara arbitrari dan mesti diperiksa dan disahkan oleh organisasi profesional; Terutama apabila menjalankan operasi luar di bawah suhu tinggi, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik,ShuochengPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiri, selama masalah ini tidak terlalu serius, kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik, hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu,ShuochengUltra low hydraulic lifting platform, selepas valv penyelamatan disesuaikan, ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Shuocheng.Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya 40-50 milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat, atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak, operasi mudah, dan boleh masuk lobi umum. Ia boleh masuk dan keluar lif dengan kehendak dengan konsumsi tenaga rendah, tiada pencemaran, dan tidak merusak tanah semasa kerja. Ia boleh digunakan untuk kerja dinding dan eksplorasi, dan tiada sudut mati semasa kerja. Lif listrik aluminum satu lajur, yang dilengkapi dengan aksesori bingkai salib gantry, sangat sesuai untuk kerja penyelamatan di bioskop, auditorium dan sebagainya.

.Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.

Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan kereta panduan, dll., mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.


ShuochengStruktur lif hidraulikKeunggulan industri dilihat dari aspek



Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan ia perlu dihentikan segera, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Banyak pelanggan percaya bahawa bekalan kuasa operasi platform angkat hidraulik berada di bawah tenaga selamat 36V dan tidak akan menyebabkan kejutan elektrik dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, yang salah. Biasanya,ShuochengPlatform angkat bergerak hidraulik, kejutan elektrik tidak mungkin, tetapi jika operasi tidak betul berlaku, ia masih boleh menjadi sangat berbahaya. Jadi bagaimana kita boleh mencegah kemalangan kejutan elektrik? hari ini, editor akan berkongsi pengetahuan keselamatan dengan semua orang.

Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

quality.Semasa pemasangan keretapi panduan,

Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

Cahaya penunjuk menyala, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, motor terbalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.


ShuochengStruktur lif hidraulikKeunggulan industri dilihat dari aspek



Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

Affordable price.Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Peranti keselamatan dan tujuan platform pendangkatan hidraulik keretapi panduan. Platform pendangkatan hidraulik keretapi panduan adalah lif kargo yang bukan jenis gunting. Digunakan untuk barang-barang antara lantai yang berbeza kilang industri, restoran, dengan tinggi rendah 150-300 mm. Keuntungan adalah bahawa ia boleh ditempatkan secara langsung di tanah tanpa menggali lubang, mengurangi biaya konstruksi, dan tidak perlu mengangkat titik di atas menjadikannya selamat dan dipercayai; Platform angkat hidraulik mengadopsi mod transmisi hidraulik. Menurut keperluan pelanggan, platform angkat hidraulik bukan piawai dengan kestabilan yang kuat boleh disesuaikan dengan muatan yang berbeza, saiz meja, dan tinggi angkat. Mereka juga mempunyai julat luas aplikasi dalam kehidupan harian. Jadi, dengan lebih banyak penggunaan, masalah muncul. Beberapa pelanggan mungkin tertanya- tanya mengapa kelajuan angkat begitu lambat, boleh ia lebih cepat? Jadi apa faktor utama yang mempengaruhi kelajuan angkat platform hidraulik? Jangan bimbang, editor akan menjawab untuk anda hari ini.

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Shuocheng.4: Pembuangan rust pneumatik atau elektrik skala kecil berdasarkan prinsip menggunakan pemampatan udara untuk menghasilkan segitian atau kesan elektromagnetik untuk mencurahkan dan membuang rust di permukaan lif spiral. Ia boleh digunakan untuk tongkat tekanan instrumen tepat atau untuk syarikat yang memerlukan operasi mikro lif spiral.

Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.