RamsayPlatform angkat hidraulik elektrikApakah ciri struktur yang unik

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-04-26 12:40:48

RamsayTruk platform angkat hidraulik pembebasan letupan, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas, ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.

Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Ramsay.Semasa proses pembuluhan, komponen laman adalah cenderung untuk kerosakan minyak, terutama dalam pemanduan, pemindahan dan sistem lain. Apabila lif masuk ke dalam air, penting untuk memperhatikan pengumpulan dan pemeriksaan laman. Titik di atas tidak boleh diabaikan.

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)

.Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.


RamsayPlatform angkat hidraulik elektrikApakah ciri struktur yang unik



Konfigurasi lain lif keretapi panduan, seperti tombol aras fotoelektrik, tahap tombol perlahan, peralatan keselamatan, kereta panduan, kasut panduan, dll. mungkin berbeza kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

Tarik semua minyak hidraulik dalam tangki minyak, buka tangki minyak, keluarkan penapis penghisap minyak, bersihkannya, dan kembalikannya ke tangki minyak. Isi tangki bahan bakar dengan minyak baru.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

Sincere service.Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.


RamsayPlatform angkat hidraulik elektrikApakah ciri struktur yang unik



Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

how much.Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Hati platform angkat hidraulik berada dalam sistem hidraulik. operasi yang baik sistem hidraulik secara langsung mempengaruhi penggunaan dan jangka hidup platform angkat hidraulik. jadi, bagaimana untuk menyimpan dan menyimpan sistem hidraulik untuk memastikan operasi yang baik jangka panjang? Di bawah, editor akan berkongsi dengan anda, berharap untuk membawa perasaan segar kepada semua orang semasa mereka masuk musim panas panas.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan,RamsayPlatform penangkapan hidraulik Tonage besar, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik,RamsayPlatform angkat hidraulik dasar, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Ramsay.Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.

Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.