ColumbusPlatform angkat kecil bergerakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian dan aplikasi

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-05-08 18:59:34

Jadi, untuk meningkatkan standar kualiti pembuatan besi yang diproses dalam semua aspek dan memenuhi standar kualiti yang memenuhi pelanggan.

Cilinder minyak dibangun ke dalam platform.

Columbus.Pada hari ini, lif-lif sangat terkemuka di pasar, yang berkaitan dengan kemajuan dan pembangunan teknologi. Pada hari ini,ColumbusPlatform angkat tetap, banyak ladang menggunakan lif untuk barang-barang,ColumbusJadual angkat kecil keluarga, jadi apa keuntungan lif-lif liga aluminium?

Anda juga boleh buang atau nyahkumpulkan valv turun, meletupkan plunger udara termampat bersih, dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya, dan apabila ia dihapuskan sepenuhnya kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini, ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.

.Platform angkat elektrik juga perlu dikekalkan dengan baik semasa digunakan. Jika ia boleh dikekalkan dengan baik, maka siklus perkhidmatan boleh diperluaskan. Jadi bagaimana platforma angkat elektrik boleh lebih baik dijaga?

Tersesuai untuk struktur baja 2-3 tingkat atau workshop beton, kedua-dua dalaman dan luar.

Selepas menggantikan minyak baru, minyak lama tidak boleh digunakan lagi dalam situasi ini. Jika minyak lama digunakan, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada pakaian bahagian bergerak.


ColumbusPlatform angkat kecil bergerakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian dan aplikasi



Platform angkat tetap digunakan secara luas di banyak bidang industri, dan efisiensi kerja mereka sangat tinggi semasa digunakan, yang boleh menyelamatkan banyak masa kerja orang dan meningkatkan efisiensi kerja.

Pada hari ini, ia digunakan secara luas di banyak medan, tetapi ia memerlukan pemeliharaan dan pemeliharaan biasa semasa digunakan. Sekarang mari kita perkenalkan secara terperinci.

Semak atau gantikan komponen valv untuk aras minyak rendah, dan tambah minyak yang cukup untuk membersihkan penapis minyak. Semak atau gantikan pam. Peranti pembebasan tidak mengangkat atau kekuatan pembebasan lemah. Pengaturan tekanan valv overflow tidak memenuhi keperluan. Laras tekanan ke nilai yang diperlukan. Jika aras minyak dalam silinder minyak terlalu rendah, ia boleh dikeluarkan Penapis masuk minyak diblokir, dan pompa bekalan minyak rosak. Periksa kebocoran valv satu arah. Periksa penggunaan dan merobek inti valv satu arah dan kursi valv, dan periksa sama ada spring valv satu arah lelah atau terganggu. Periksa, tetapkan, dan gantikan bahagian cacat mekanisme tali operasi berat; Bersihkan komponen valv; Semak kebersihan inti valv minyak hidraulik untuk memeluk (penghasilan, masalah kotoran)

Latest quotation.Pada tahun-tahun terakhir, dengan pelbagai pelbagai platform angkat yang meningkat di pasar, keperluan teknikal dalam pemprosesan dan penghasilan berbeza, dan sering terdapat keperluan teknikal dan piawai berbeza dalam proses penyesuaian. Oleh itu, dalam aplikasi praktik, masih boleh dilihat bahawa perbezaan antara mereka adalah signifikan. Jadi, apa keperluan yang anda perlu memenuhi apabila menyesuaikan?

Design platform penangkapan hidraulik patut mempertimbangkan keperluan sebenar dan memperhatikan syarat platform yang relevan bila menggunakannya. Bila merancang, banyak perincian platform penangkapan adalah penting, membolehkan paparan produk dan pemahaman harga.

Selama operasi lif elektrik, penting bagi orang untuk memahami ciri-ciri dan situasi tindakan pencegahan lain. Banyak pegawai teknikal juga perlu menggabungkan isu platform dan kandungan lain untuk menentukan apabila operasi, sehingga pengangkutan dan penggunaan platform dan barang-barang ini boleh mencapai keputusan dan perlindungan yang lebih baik.


ColumbusPlatform angkat kecil bergerakPerkara yang memerlukan perhatian dalam pengendalian dan aplikasi



Keadaan antara kedua-dua adalah mesin yang bergerak sendiri,ColumbusPlatform penangkapan kecil, sementara yang kedua-dua dipandu secara hidraulik, sementara yang pertama mungkin dipandu secara langsung oleh elektrik atau enjin pembakaran dalaman.

Good quality.Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan. Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.

Hari ini, setiap produk yang mahu mempunyai prestasi pasar yang baik perlu mempunyai banyak keuntungan dalam banyak aspek untuk menahan persaingan pasar yang ganas. Perkara yang sama berlaku untuk platforma angkat elektrik, tetapi sejak memasuki pasar, jualan jenis peralatan angkat ini telah sangat baik. Dan ini berkaitan dengan beberapa fungsi istimewa dalam desain.

Fungsi lif kargo automatik ialah penggunaan lif kargo elektrik boleh sangat stabil tanpa bunyi, beberapa maklumat atau komponen yang berkaitan seharusnya dapat mencapai

Columbus.Untuk memahami operasi mekanisme dan penyelenggaran juga sangat selesa. Hidup perkhidmatan juga sangat panjang. Untuk mencapai keputusan yang lebih selamat semasa penggunaan dan operasi, fokus utama adalah sama ada ia normal dan sama ada ada bunyi semasa penggunaan. Apabila ralat ditemui, penyelesaian masalah tepat masa diperlukan untuk memastikan operasi normal dan penggunaan mesin. Semasa pemasangan, diperlukan untuk nyahkumpulkan atau menyesuaikan mekanisme putaran. Dalam kes ini, diperlukan untuk memastikan mekanisme putaran boleh selari dengan garis tengah pengurang dan garis tengah gear, dan tentu saja, kebebasan meshing juga sepatutnya sesuai. Jika ini tidak sesuai, maka mesin tidak boleh beroperasi secara biasa.

Terutama apabila paipnya sedang digunakan ia agak membosankan dan boleh roll, mereka perlu diblokir atau terikat ketat. Ini relatif sesuai, jadi perlu memperhatikan perincian ini semasa digunakan. Terutama untuk platforma pengangkut perlindungan tanpa pegawai, ia tidak dibenarkan untuk membawa orang semasa digunakan, dan ia sangat dilarang untuk membawa orang. Jika platform angkat elektrik membawa orang semasa digunakan, ia dipasang dengan kereta api atau valv anti retak, yang terutama digunakan untuk menghalang paip minyak daripada pecah atau menyebabkan bangku kerjanya gagal semasa digunakan dan kemudian turun.

Butang anti letupan sistem elektrik SB1&flash; Putaran enjin SB6 dan pergerakan valv arah elektromagnetik yang tidak dapat meletup digunakan untuk menjaga meningkat atau menurun muatan, dan; LOGO” Pelarasan program lambat masa untuk mengelakkan gerakan motor yang sering mempengaruhi kehidupan perkhidmatan.