AachenPlatform penangkapan hidraulik XinxiangKawal kualiti produk dengan ketat

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-21 17:17:39

ramah dengan persekitaran

Adakah pendinginan air dan pendinginan udara stesen hidraulik sama? Pembuat lif profesional selamat, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Lift lengan melipat kebanyakan dipandu oleh cara hidraulik, dan sumber kuasa bagi sistem hidraulik adalah minyak hidraulik. Hanya apabila kuantiti minyak hidraulik cukup dan kualiti minyak adalah tinggi, boleh lif lengan melipat menyediakan output momen yang lebih besar, dengan itu meningkatkan efisiensi kerja. Bagaimana kita boleh menentukan sama ada kuantiti minyak hidraulik yang baru ditambah cukup? Berapa piawai kuantiti minyak hidraulik?

Aachen.Oleh itu, sebelum melaksanakan operasi platform berat, operator patut memberikan mereka keterampilan operasi dan maklumat keselamatan, termasuk: kandungan kerja dan keperluan; Jaga-jaga keselamatan dan titik bahaya; Pembahagian kerja dan skop tanggungjawab. Operator tidak hanya perlu memeriksa keadaan kenderaan dan operator, tetapi juga memeriksa persekitaran lapangan, sama ada penerbangan dan pendaratan memenuhi keperluan kemampuan keselamatan atau rancangan operasi yang telah ditetapkan. Untuk orang-orang yang mempunyai pendapatan dan biaya, tindakan yang sepadan patut dibentuk sebelum memulakan operasi.

Apa kesalahan umum platform s penangkapan hidraulik? Siliner minyak platform penangkapan hidraulik telah rosak teruk,AachenPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajur, dan kerosakan tidak sama pada cincin penyegelan dalam atau halangan di dalam boleh dengan mudah menyebabkan tekanan yang tidak sama, yang menyebabkan ketinggian penangkapan tidak sama silinder minyak. Disarankan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada silinder minyak normal.

.Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.


AachenPlatform penangkapan hidraulik XinxiangKawal kualiti produk dengan ketat



Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Serye produk ini mempunyai kapasitas muatan 0.1 hingga 0.8 ton, dan juga boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna,AachenPlatform hidraulik angkat bimbit, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Installation materials.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, semua orang mesti perhatikan keselamatan.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.


AachenPlatform penangkapan hidraulik XinxiangKawal kualiti produk dengan ketat



Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan,AachenTruk lift platform hidraulik kaki, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

technological innovation.Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Dalam tahun-tahun terakhir, yang hanya disebabkan oleh operator peralatan yang tidak sesuai. Jenis kedua ialah lif sederhana seperti lift gantung yang telah disemak di China dan tidak dibenarkan untuk digunakan. Jenis lif ini mempunyai terlalu banyak bahaya potensi, dan kerana negara telah melarang produksi lif sederhana seperti itu, peralatan yang wujud sering tua, yang lebih cenderung kepada kemalangan. Jenis ketiga ialah kualiti produksi yang berat dan tidak sesuai dengan piawai, yang menyebabkan insiden keselamatan sosial yang berat.

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan, dan penyebaran.

Aachen.Penuaan dan kerosakan minyak hidraulik; Solusi adalah untuk menggantikan minyak hidraulik.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?