PhoenixUltra low hydraulic lifting platformApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-27 11:46:27

terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran,PhoenixPlatform angkat tetap hidraulik, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, shaft input, dan groove lif motor.

Phoenix.Tarik dan buang minyak hidraulik dari lif kargo yang mengangkat hidraulik. Untuk lif kereta api panduan luar ketatkan ikatan dan buang penapis minyak. Selepas membersihkan, bersihkan dengan udara termampat,PhoenixPlatform angkat tetap hidraulik, kemudian kembalikan ke tangki minyak dan sambungkan saluran paip.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

.Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal,PhoenixPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiri, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Syarikat perkhidmatan peralatan logistik yang besar yang dijalankan secara langsung oleh penghasil dengan harga yang dijamin dan perkhidmatan yang dijamin. Kerana lif tetap adalah peralatan mekanik, kualiti produk dan prestasi adalah baik. Jangan menerima produk dari beberapa penghasil yang tidak memenuhi standar kualiti untuk menghindari bahaya keselamatan potensi semasa digunakan.

Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.


PhoenixUltra low hydraulic lifting platformApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian



Kabel lif bermain peran penting dalam lif, tetapi anda tahu bagaimana untuk memilih kabel yang baik? Di bawah, editor akan singkatkan bagaimana untuk memilih kabel lif yang baik untuk semua orang.

Jadi bagaimana untuk menggantikan minyak hidraulik lif adalah cara yang betul? pada musim sejuk, cuaca agak sejuk, dan minyak hidraulik lif mudah menjadi lebih tipis, cuaca adalah relatif panas dan suhu relatif tinggi, membuat ia mudah untuk minyak hidraulik lif menjadi tipis, jadi beberapa perlu digunakan. Sela untuk menggantikan minyak hidraulik lif patut ditentukan berdasarkan keadaan cuaca tempatan. Apabila menggantikan minyak hidraulik, skrin penapis patut digunakan untuk menapis kotoran dalam minyak hidraulik dan menyimpannya untuk penggantian masa depan pada tahun yang datang. Ringkasan: Ganti minyak hidraulik lif secara biasa semasa menyimpan.

Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan gantikan valv dengan valv baru.

Design brand.Dengan kemajuan masa, pembangunan teknologi, dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun, bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.

Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.


PhoenixUltra low hydraulic lifting platformApa yang perlu diberi perhatian dalam penggunaan harian



Di atas ialah analisis kelajuan perlahan lif kereta api dalam aplikasi. Saya harap ia boleh membantu semua orang. Jika ada sebarang masalah, sila menyelidiki mereka satu per satu dan selesaikan mereka dalam masa yang tepat. lif sidang aluminum adalah mesin besar yang boleh dilihat di mana-mana dalam kehidupan harian kita, tetapi sentiasa ada banyak masalah yang ditemui semasa penggunaan. Hari ini, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Platform penangkapan hidraulik boleh dibahagi menjadi: empat roda bergerak, dua roda traksi, perubahan kereta, jenis kereta bergerak sendiri bantuan, dan tinggi mengangkat berlainan dari meter hingga 1 meter.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Phoenix.Lift muatan hidraulik, terutamanya direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang. Kereta lif kargo mempunyai karakteristik yang panjang dan sempit. Lif menegak yang diberi kuasa oleh motor elektrik, dilengkapi dengan pod bentuk kotak. Peralatan angkat tetap melayani lantai tertentu. Ia mempunyai kereta angkat yang berjalan antara sekurang-kurangnya dua trek panduan tegak menegak. Mari kita lihat tip penyelenggaran sehari-hari: tip penyelenggaran sehari-hari lif hidraulik. lif hidraulik yang baru dipasang seharusnya mempunyai masa jaminan pembuat (biasanya 1-2 tahun).

Persiapkan asas menurut rancangan asas, perhatikan mencari, mengatasi, dan menyesuaikan titik, dan pastikan aras asas dan perlukan penggunaan berbeza.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.