TaiyuanPlatform angkat hidraulik elektrik kecilBagaimana syarikat bertahan dan berkembang

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-05-30 19:55:49

masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Roller pentas angkat hidraulik, bola, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Taiyuan.Serye produk ini mempunyai kapasitas muatan 0.1 hingga 0.8 ton, dan juga boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna, dengan kapasitas muatan sehingga 10 ton.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

.Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai, dan kesadaran markah berbeza, harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, ketinggian 7 meter,TaiyuanPlatform lift hidraulik, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)

Penjagaan dan penjagaan seharusnya dilakukan secara peribadi dan oleh pegawai yang ditentukan sesuai jadual, dibahagi menjadi setengah bulan penyelenggaran, penyelenggaran bulan, tetapi mereka mesti dilakukan secara terperinci, dengan rekod terperinci dan tandatangan dari kedua-dua pihak.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas,TaiyuanPlatform angkat hidraulik bergerak, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, dan tempatan yang relevan.


TaiyuanPlatform angkat hidraulik elektrik kecilBagaimana syarikat bertahan dan berkembang



Pipa hidraulik mungkin terganggu. Pipa hidraulik juga merupakan kunci yang sangat penting, memeriksa sama ada pipa hidraulik licin. Fokus pada memeriksa sama ada terdapat tanda-tanda kongesti atau jamming dalam pelbagai valv hidraulik, termasuk valv berhenti satu arah, valv arah elektromagnetik, valv kawalan proporsional, valv overflow, dll. Jika ada masalah, valv hidraulik patut dibersihkan atau digantikan secara tepat waktu, kerana minyak hidraulik mungkin berubah atau mengandungi kemudahan. Selepas minyak hidraulik digunakan secara kekal, mungkin ada kemudahan atau kerosakan dalam minyak hidraulik. Ambil sampel untuk pemeriksaan untuk melihat jika ia mengandungi partikel cair, perubahan warna, gantikan minyak hidraulik.

Platform angkat patut ditempatkan dalam kedudukan penutup dan tindakan anti slip sepadan patut diambil; Buang kotak gerak peralatan buang kotak minyak paksi, dan keluarkan peralatan penghisap dan penghisap minyak yang lebih rendah; Pemacu ujian perlahan dan periksa jika permukaan sekitar diameter paksi rosak parah; Jika kerosakan itu berat dan tungsten dipenuhi, ia harus dipilih dengan lembut dengan batu minyak; Di bawah motor elektrik letakkan tidur di tepi lubang di sisi dalaman kereta besi, guna jaket untuk menarik motor elektrik secara biasa dan buang jubin atas; Bagaimana untuk menyelesaikan kerosakan peralatan penting di platform angkat? Periksa status pads bearing dan penyisip minyak menyelidiki penyebab kerosakan, menggantikan pads bearing, dan bersihkan kotak minyak bearing; Selepas mengumpulkan semua komponen, pasang peranti penghisap minyak baru pada kotak minyak paksi dan bersihkan minyak paksi; Minyak perlengkapan kotak perlengkapan mesti dinyatakan; Pembakaran perlindungan kotak paksi adalah kejadian biasa, iaitu pembakaran perlindungan luar. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan kotak paksi dan roda ditetapkan untuk ditetapkan bersama-sama, mempengaruhi operasi peralatan.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Inspection standard.Jenis peranti bergerak, seperti yang dikatakan nama, adalah kombinasi peralatan angkat dan sistem kapal. Jenis peralatan angkat ini sangat fleksibel untuk bergerak,TaiyuanPlatform angkat automatik hidraulik, dan tentu saja, ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya, terdapat peralatan angkat tersebut di lapangan terbang, dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, misalnya, bila memasang iklan luar, beberapa iklan relatif tinggi. Pada masa ini, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, saat ini platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.

Pembersihan pembuat lif memerlukan semua bahagian lif seharusnya disimpan bebas dari lumpur minyak, tanah dan debu, terutama udara, bahan bakar dan penapis minyak enjin seharusnya diperiksa dan dibersihkan mengikut masa yang ditentukan untuk mencegah kemudahan memasuki silinder dan laluan minyak, untuk mempercepat pakaian bahagian bergerak. Pembuat lif menyarankan mengembangkan beberapa sistem penyelamatan. Sistem penyelamatan biasa berdasarkan kehidupan pakaian dan perkhidmatan komponen mekanik, serta corak pakaian dan air mata minyak dan cair. Sistem penyelamatan terutamanya menentukan keperluan penyelamatan mesin berdasarkan jam operasi mesin, yang juga telah menjadi sistem penyelamatan yang dijangka dirancang.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.


TaiyuanPlatform angkat hidraulik elektrik kecilBagaimana syarikat bertahan dan berkembang



Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Total quality management.Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Jaga sistem bersih dan terus menggantikan minyak dan penapis. Minyak hidraulik yang baik mengandungi pelbagai additif yang boleh mencegah kerosakan minyak atau penghalangan komponen sistem. Namun, additif-additif ini akan kehilangan efektif mereka selepas beberapa masa. Oleh itu, minyak patut digantikan secara terus menerus untuk memastikan bahawa additif itu berkesan. Penapis hanya boleh menyerap jumlah terbatas partikel tanah dan kotoran lain dari minyak. Ganti penapis mengikut siklus yang direkomendasikan untuk menjaga sistem bersih.

Operasi lif liga aluminium lajur tunggal adalah relatif selesa. Ganti mudah untuk dikumpulkan di seluruh bingkai, dengan operasi penyimpanan kerja dan pergerakan fleksibel. Ia boleh menyeberangi halangan seperti kerusi yang tetap dengan tinggi hingga 1m, dan boleh beroperasi secara stabil pada langkah. Dibuat dari paip besi segiempat kuat tinggi, dengan ketat dan kestabilan yang baik. Dipersediakan dengan caster universal untuk pergerakan fleksibel. Gelang dua kurungan akhir boleh disesuaikan, yang sesuai untuk menyeberangi halangan yang berbeza. Dua kurungan akhir boleh diubah menegak dan boleh digunakan untuk operasi pada cerun atau langkah dengan cerun tertentu.

Taiyuan.Terdapat objek asing di dalam paip penghantaran minyak dari platform angkat hidraulik, yang boleh menyebabkan distribusi kekuatan yang tidak sama semasa penghantaran minyak hidraulik, yang menyebabkan keadaan permukaan yang tidak sama. Ia dicadangkan untuk memeriksa dengan hati-hati sama ada paip penghantaran licin.

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Tentukan sama ada ia berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara berdasarkan bunyi operasinya.