BudaPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggiPilih juga dengan teliti

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-02 13:55:25

Selain itu ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Buda.Kestabilan yang baik: Tombol overflow boleh mencegah tekanan sistem berlebihan semasa pergerakan ke atas. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh menyebabkan kereta lif turun ke posisi lantai terdekat dan membuka pintu. Pompa manual: Apabila sistem gagal berfungsi, peranti perlindungan suhu minyak menghantar isyarat untuk menggantung penggunaan lif. Lift hanya boleh dimulakan apabila suhu minyak turun.

Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan,BudaTruk lift platform hidraulik kaki, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

.Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.

Cahaya penunjuk menyala, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Semak≥ Pasukan kuasa fasa, selepas bekalan kuasa dibalik, dan hanya perlu memperbaiki bekalan kuasa.

Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu, pinggir luar hub roda, pintu, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta, seperti kemudahan, karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.


BudaPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggiPilih juga dengan teliti



Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Penggunaan minyak tidak sesuai: Penyelamatan tidak sesuai peralatan platform kerja ketinggian tinggi seperti lif bimbit juga boleh membawa ke ruang pemasangan kecil komponen, membuat ia sukar untuk minyak untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan. Selain itu, kerana pemasangan dan sebab-sebab lain, sukar untuk memastikan keseluruhan ruang pemasangan, dengan itu mengurangkan efisiensi dan menyebabkan penggunaan awal tidak normal komponen peralatan; Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan persiapan, yang menyebabkan bunyi peralatan yang tidak normal.

Permukaan setiap bahagian berus patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%. Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Recommendation and consultation.Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Mengenai bagaimana membeli platforma angkat bimbit dan mesin angkat,BudaPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, tidak perlu memilih secara buta. Ia perlu melakukan kajian pasar yang cukup dan pemeriksaan di situ untuk menentukan saiz dan darjah syarikat. Ini adalah perkara pertama dan diperlukan. banyak perusahaan skala kecil di pasar memotong sudut untuk membuat keuntungan, yang mengurangkan kualiti produk angkat. walaupun mereka mungkin menjualnya dengan sangat murah, jenis mesin ini tidak bertahan lama dan mempunyai faktor risiko yang tinggi. Oleh itu, sebagai manusia, seseorang tidak boleh menginginkan sedikit harga dan mengakibatkan penyesalan yang lebih besar.

Biasanya, status sambungan setiap bahagian disemak, dan jika terdapat sebarang lepas ia patut ketat. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan. Semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan mesti dibuka sepenuhnya.


BudaPlatform angkat hidraulik ketepatan tinggiPilih juga dengan teliti



Peranti mengangkat tetap ini juga boleh digunakan dalam gudang, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Supply chain quality management.Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima,BudaPlatform angkat hidraulik kecil elektrik, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Semasa proses pembuluhan, komponen laman adalah cenderung untuk kerosakan minyak, terutama dalam pemanduan, pemindahan dan sistem lain. Apabila lif masuk ke dalam air, penting untuk memperhatikan pengumpulan dan pemeriksaan laman. Titik di atas tidak boleh diabaikan.

Mesin mengangkat, sebagai produk penting pembangunan sosial di China, mempunyai status sosial yang tinggi dan kini telah menjadi alat operasi yang tidak boleh diganti dalam barang utama kita. Dan stesen pompa hidraulik adalah posisi jantung mesin angkat, yang sangat menguji profesionalisme dan perhatian operator. Ia adalah tanggungjawab umum kita untuk memeriksanya dan memastikan penggunaan sehari-hari mesin. mari kita melihat beberapa isu yang masuk akal biasa: titik pembuat lif adalah untuk memastikan keperluan sambungan kuasa, dan seharusnya tidak ada kesalahan sambungan atau bocor; Dan berilah perhatian kepada kerja bersihkan di dalam kehidupan sehari-hari, dan janganlah kamu biarkan noda-noda itu mengganggunya; Apabila berdiri diam, perlu sentiasa memberi perhatian kepada ketidaknormal stesen pam; Ia adalah sangat normal bagi kita untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan jembatan boarding hidraulik, selama masalah ini tidak terlalu serius, kita tidak perlu bimbang terlalu banyak. Namun, apabila ada masalah dengan jambatan boarding hidraulik hanya penyelesaian tepat masa adalah balasan yang betul. Di bawah adalah perkenalan kepada beberapa kesalahan umum jambatan boarding hidraulik dan penyelesaian khusus: jambatan boarding hidraulik mesti diselesaikan semasa menggantung dan menyokong platform kerja platform lifting untuk mengelak turun tiba-tiba platform lifting, menyebabkan kemalangan yang tidak perlu; 2. Jangan menyesuaikan valv overflow secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv penyelamatan disesuaikan ia boleh menyebabkan operasi anormal sistem hidraulik, menyebabkan kerosakan yang tidak diperlukan kepada orang, mesin dan objek; Pekerja bukan profesional tidak dibenarkan untuk melepaskan dan mengumpulkan peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau

Buda.Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Pemeriksaan pembangunan yang betul di lapangan terbang adalah untuk pertama kali memeriksa dasar untuk melihat apakah ada akumulasi air dan untuk melihat apakah sistem mendarat memenuhi keperluan. Kita juga perlu melihat bagaimana bolt struktur bingkai ini ketat, ia boleh dibahagi menjadi dua jenis: jenis terbuka dan jenis tertutup. Sudah tentu, ada juga banyak peralatan keselamatan untuk lif.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.