KaipingPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanjapengilang

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-02 14:36:35

Tombol dan motor yang biasanya ditutup dihidupkan secara bersamaan; Solusi adalah kawat yang betul, dan motor sering menutup valv dan kehilangan kuasa apabila diaktifkan.

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan, diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas,KaipingPlatform angkat hidraulik elektrik yang bergerak sendiri, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Kaiping.Ralat sambungan motor. Apabila motor sambungan segitiga secara salah disambung ke dalam bentuk bintang, dan semasa mengalir melalui angin stator melebihi semasa bernilai, walaupun menyebabkan motor berhenti sendiri. Jika masa tutup sedikit lebih panjang dan bekalan kuasa tidak dipotong, angin tidak hanya akan terlalu panas berat, tetapi juga membakar keluar. Apabila enjin yang disambung bintang secara salah disambung ke dalam segitiga, atau enjin dengan kumpulan kole berbilang disambung dalam siri ke dalam cabang secara salah disambung ke dalam dua cabang selari ia akan menyebabkan inti angin dan besi terlalu panas, angin akan terbakar keluar.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

.Dimensi produksi yang tidak konsisten bagi rod sokongan platform angkat hidraulik adalah cacat kualiti peralatan platform angkat sendiri. Disarankan bahawa pembuat menggantikannya, kerana kemungkinan situasi ini berlaku adalah relatif rendah.

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan, dan batu kecil pada ban memandu, juga boleh ada titik pelepasan,KaipingPlatform angkat bimbit hidraulik, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Dalam pasar platform angkat semasa, pelbagai peranti dicampur dan tidak telah menetapkan imej markah, yang juga menghalang pembangunan peralatan. Oleh itu, menetapkan imej markah adalah sangat penting bagi perusahaan.


KaipingPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanjapengilang



Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, dengan itu memperbaiki gulung kereta api panduan platform angkat. Hanya dengan meletakkan peranti posisi keretapi panduan dengan betul pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Peranti mekanik: meja, garis trek, tali wayar besi, rantai, tarik dan peranti mekanik lain, dengan bahan kuat untuk memastikan keselamatan.

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

project.Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Pastikan bekalan kuasa yang hebat di lokasi pemasangan, pasang kotak distribusi terpisah, dan tombol kebocoran elektrik mesti memenuhi keperluan untuk lif pembinaan bila menggunakan kotak distribusi. Jika lif pembinaan yang dipasang adalah frekuensi pembolehubah, tombol kebocoran mesti sepadan dengan penukar frekuensi bila memilihnya.

Pertahanan dan pertahanan.


KaipingPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanjapengilang



Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

The cost is reasonable.Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Jangan menyesuaikan valv solenoid pada motor secara arbitrari. valv solenoid disesuaikan sebelum meninggalkan kilang, dan penyesuaian rawak boleh mudah menyebabkan tekanan dalaman meningkat atau menurun. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh pendek kehidupan perkhidmatan motor.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Kaiping.Hari ini, kedinginan tiba-tiba di Shandong telah menangkap pekerja pejabat dan orang yang tidak dijaga. Kawan-kawan,KaipingPlatform angkat hidraulik, pastikan untuk menambah lebih banyak pakaian apabila keluar. Shandong, bagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat dan lif selepas memasuki musim sejuk. Di bawah ada perkenalan terperinci dari editor.

Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Semuanya untuk perkenalan singkat kepada jenis lif umum. Saya harap semua orang boleh mempunyai pemahaman yang lebih baik tentang produk ini. Sementara ini, jenis produk ini dijual dengan baik di China, sebab banyak tempat memerlukan penggunaan produk ini dengan fungsi angkat dan pergerakan fleksibel. Syarikat yang khusus dalam menghasilkan jenis produk ini mempromosikannya pada skala besar melalui internet, Kawan-kawan yang memerlukan boleh langsung mencari syarikat yang sepadan di internet dan mempunyai pemahaman singkat tentang model, prestasi, dan maklumat harga produk-produk ini. Mereka boleh membeli langsung melalui internet.