LiaoningPlatform penangkapan hidraulik secara automatikSelamat datang ke potongan besar

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-23 22:26:58

Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, kualiti tinggi, kadar penyelenggaran rendah, dan kuat dan kekal.

Pada hari ini,LiaoningHydraulic lifting platform equipment, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?

.Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Perlu periksa brek lif kargo jenis kereta api panduan secara terus menerus,LiaoningPlatform angkat hidraulik, dan seharusnya tidak ada tanah di permukaan kencangan.

Pertahanan dan pertahanan.


LiaoningPlatform penangkapan hidraulik secara automatikSelamat datang ke potongan besar



Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Ia dilarang untuk dua pekerja tinggi menggunakan tali keselamatan pada masa yang sama.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran,Liaoninglift hidraulik, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?

Click to view.Selepas pemeriksaan berhati-hati lajur ganda, ia ditemukan bahawa ia disebabkan oleh dua alasan: satu adalah kehilangan tekanan hidraulik, dan yang lain adalah bocor valv hidraulik atau segel.

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan, efisiensi, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.


LiaoningPlatform penangkapan hidraulik secara automatikSelamat datang ke potongan besar



Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

reform.Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Kerja ketinggian tinggi memerlukan penggunaan beg alat, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih dan alat kerja ketinggian tinggi yang lebih berat dan lebih besar patut digantung pada komponen yang stabil dan tidak boleh ditempatkan secara rawak untuk mengelak kejadian kemalangan ketinggian tinggi jatuh.

Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Liaoning.Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang