DongzhouPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-06-24 09:42:27

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Pendingin air stesen hidraulik adalah biasanya pendinginan air tubular. Pemilihan berdasarkan muatan panas untuk mengira kawasan pertukaran panas, sementara lif pendinginan udara menggunakan pendingin udara untuk mengira kapasitas pertukaran panas berdasarkan muatan panas. Kemudian, pengiraan pemilihan dilakukan dalam syarat untuk memenuhi kadar aliran. Jadi, dua jenis pendinginan ini berbeza dan mempunyai perbezaan yang signifikan.

Dongzhou.Semasa digunakan, lif patut ditempatkan di atas tanah yang tegar dan rata untuk mencegah titik semasa operasi. Tekan&quo; Bangkit; Atau&quo; Menurun; Tekan butang untuk sering memeriksa dan menyimpan pelbagai komponen lif apabila mengangkat bangku kerja. Jika bangku kerja tidak bergerak, ia patut dihentikan secara segera untuk pemeriksaan. Apabila tekanan kerja lif elektrik ditemui terlalu tinggi atau bunyi tidak normal, ia sepatutnya ditutup segera untuk pemeriksaan untuk menghindari kerosakan mekanik yang serius; Peribadi semak status kerja pin shaft setiap bulan. Jika ada pin atau skru shaft terbuka ditemui, ia mesti dikunci dengan ketat untuk mencegah kemalangan disebabkan pin shaft jatuh.

Apakah tindakan pencegahan pemasangan untuk lif? pagar melipat dan kandang lif patut dibersihkan dari permukaan dasar, dan bolt dasar patut dipasang dengan betul. Jika dipasang

.Selain itu, ia diharamkan secara ketat menggunakan palu atau alat lain semasa pemasangan untuk mencegah kekuatan paksi atau radial berlebihan daripada merusak perlindungan atau gear. Pastikan untuk ketat bolt pemasangan sebelum ketat bolt tekanan. keselamatan

Lift itu mempunyai kuasa yang kuat untuk membela beban dan sesuai bagi dua orang (yang dapat membawa beberapa jenis alat dan bahan berat) untuk mendaki tinggi pada masa yang sama; Pelbagai produk bukan piawai juga boleh disesuaikan mengikut persekitaran yang berbeza untuk memenuhi keperluan yang berbeza

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.


DongzhouPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian



Sebelum memasang kandungan lif, jangan buka pakej terlalu awal. Ini boleh membawa kepada kontaminasi kandungan awal, yang boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal. Selain itu,DongzhouUltra low hydraulic lifting platform, pastikan persekitaran pemasangan bersih dan tidak membawa kandungan besi, debu dan objek lain ke kandungan. Walaupun partikel debu kecil boleh menyebabkan kerosakan kandungan awal, Penggunaan panjang juga boleh mempengaruhi berlari di antara perlindungan, menyebabkan pengurangan jangka hidup lif.

Stesen pam hidraulik: stesen pam dedikasi platform angkat rumah, stesen pam impor Itali dengan peranti perlindungan luaran: jenis m organ jenis mata, dan jenis tertutup plat besi.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Honesty is the foundation.Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

Cilinder minyak pembuat paksi bocor dan segel silinder minyak diganti. Platform angkat tidak turun dan valv turun tidak berfungsi. Apabila butang turun ditekan, periksa sama ada valv turun berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya,DongzhouPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, murah, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya, Chenhong Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;


DongzhouPlatform penangkapan hidraulik lajur gandaBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian



Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras, penurunan keras, dll. Pada masa ini, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

resources.Roller pentas angkat hidraulik, meja putar, dan meja lain boleh dikonfigur secara bebas untuk memenuhi keperluan syarat kerja yang berbeza.

Mekanisme seret rosak. Apabila mesin diseret gagal berfungsi, menjadi tidak lengkap atau terperangkap, ia akan melebihi muatan motor dan menyebabkan pemanasan lebar angin motor.

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, kerana peralatan ini dilengkapi dengan enjin. Jika enjin berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Dongzhou.1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Platform penangkapan hidraulik terutamanya menggunakan transmisi tekanan minyak hidraulik untuk mencapai fungsi penangkapan. Struktur mekanikal garpu pengunciannya menyediakan kestabilan untuk penangkapan. Platform kerja luas dan kapasitas penangkapan tinggi membuat operasi altitud tinggi luas dan sesuai untuk berbilang orang bekerja secara serentak. Ia membuat operasi ketinggian tinggi efisien dan dijamin.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak,DongzhouPlatform angkat hidraulik elektrik, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.