YumboPlatform angkat tetap 3 tonTeknologi pembungkusan dan pemprosesan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-07-02 17:23:56

Design platform penangkapan hidraulik patut mempertimbangkan keperluan sebenar dan memperhatikan syarat platform yang relevan bila menggunakannya. Bila merancang, banyak perincian platform penangkapan adalah penting, membolehkan paparan produk dan pemahaman harga.

Tengah operasi selamat; Pilih kasut panduan berguling, memakai perlawanan, dan mengangkat licin.

Yumbo.Kualiti itu lebih baik. Secara umum,YumboPlatform penangkapan hidraulik elektrik kecil,YumboPlatform penangkapan manual kecil, orang membandingkan kualiti platform angkat elektrik, dan jika kualiti yang baik, ia akan menjadi pilihan langsung bagi orang. Berbanding dengan jenis lain peralatan angkat, jenis platform angkat ini adalah kualiti yang baik. Kerana pembuat tidak hanya menggunakan banyak proses dan teknologi maju dalam produksi sehari-hari, tetapi juga menggunakan beberapa bahan dengan kualiti yang dijamin. Dengan cara ini, platform penangkapan yang dihasilkan dan diproses boleh secara alami membawa keputusan yang sangat baik bila dilaksanakan. Yang penting ialah di pasar, kualiti yang baik menjadi terkenal utama.

Jadi kapasitas berat yang tinggi lif tetap memenuhi keperluan orang, yang bernilai usaha kita. di masa depan, kita perlu bekerja mengikut kerja yang sama, dan juga ada banyak jenis platform lift berkaitan. Jadi ia baik untuk menentukan lebih lanjut produk yang anda perlukan, seperti sama ada lif boleh menyimpan tenaga secara signifikan dan meningkatkan efisiensi? Masalah ini juga memerlukan pertimbangan lebih lanjut,YumboLift jenis garpu gunting tetap, kerana beberapa platforma angkat tidak dapat menabung tenaga dan meningkatkan efisiensi, tetapi beberapa lif relatif baik boleh mencapai ini.

.Jika platform angkat elektrik digunakan ia diperiksa dalam tertib enam bulan atau 500 jam. Jika platform angkat elektrik telah digunakan selama 500 jam, ia perlu diperiksa atau dikekalkan. Apabila melaksanakan penyelenggaran, perlu mengangkat sepenuhnya platform angkat dan menyokong tongkat sokongan. Ia juga diperlukan untuk memeriksa semua saluran paip hidraulik atau gabungan, tetapi perlu dikatakan bahawa saluran paip tidak boleh rosak dan gabungan tidak boleh terlepas, terutama apabila gabungan ketat.

Roda tali besi berat atau rantai khusus bertugas berat memastikan keselamatan.

Apa persiapan yang elevator hidraulik perlu menguasai semasa digunakan?


YumboPlatform angkat tetap 3 tonTeknologi pembungkusan dan pemprosesan



Banyak teater menggunakan platform angkat sebagai alat pengangkutan menegak untuk barang. Bagian belakang tahap utama atau akhir tahap sisi dalam banyak teater dilengkapi dengan platform angkat pengangkutan bekas ditetapkan, yang digunakan untuk mengangkut item menegak dari tanah ke lokasi yang ditetapkan atau bahkan pesawat tahap. Platform angkat kolam muzik sering digunakan untuk mengangkut kursi bergerak, dll. Bentangan dan saiz platform angkat sering sesuai dengan kawasan prestasi pentas bingkai cermin berbentuk kotak. Permainan berbeza memerlukan saiz berbeza kawasan prestasi, dan platform angkat pentas utama biasanya menutupi kawasan prestasi dan kawasan latar depan. Menurut keperluan bentangan proses tahap, apabila terdapat tahap sisi dan platform kereta sisi ditetapkan, meja penangkapan bantuan yang sepadan dan meja penangkapan yang sepadan ditetapkan pada kedudukan yang sepadan. Apabila terdapat tahap belakang dan meja penangkapan yang diletakkan kereta ditetapkan, meja penangkapan bantuan depan dan belakang dan meja penangkapan yang sepadan ditetapkan pada kedudukan yang sepadan jika perlu.

Terdapat banyak keuntungan lif liga aluminium terutama di lapangan di mana mereka digunakan, dan biaya semasa operasi relatif rendah, jadi kemungkinan kegagalan adalah relatif kecil. Dalam proses produksi, sistem hidraulik digunakan, jadi kaedahnya adalah relatif baik, terutama dalam proses aplikasi, yang boleh mengandungi berat 30 ton. Oleh itu, ia sangat selesa untuk digunakan, dan tentu saja, ia juga mencapai beberapa titik yang boleh dicapai semasa proses naik atau turun tangga, untuk mencapai kesan penggunaan yang selamat. Perkara penting ialah strukturnya adalah kuat, jadi kapasitas pembawa beban adalah relatif stabil.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki bahagian atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari bahagian bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv kawalan hidraulik satu arah, valv throttle, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, sehingga kelajuan turun tidak berubah kerana objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan naik dan turun. Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan dipercayai dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat dalam kes pecah secara tidak sengaja paip hidraulik. Penggera kawalan bunyi dimuatkan berlebihan telah dipasang untuk membezakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan.

Quality assurance.Adakah tuan bimbang tentang penghilangan kuasa apabila menggunakan lif kereta api panduan? Sebenarnya, ia tidak sama sekali mustahil kerana lif tersebut boleh turun secara manual semasa pemadaman kuasa, jadi walaupun di tempat tanpa kuasa atau pemadaman kuasa tiba-tiba, butang berhenti kecemasan boleh turun secara manual. ini benar-benar cara yang nyaman cepat, dan sangat praktik bagi kita. bayangkan jika ada pemadaman kuasa tiba-tiba dan lif kita sendiri tidak boleh turun, Jadi kita hanya boleh tinggal di ketinggian tinggi sepanjang masa, yang sebenarnya merugikan masa. oleh itu, apabila penghasil membuat benda-benda ini, mereka akan mempertimbangkan isu-isu substantif dan mempunyai tetapan sandar untuk isu-isu yang sepadan yang lebih selesa.

Di seluruh masyarakat kita, terdapat banyak peluang untuk operasi ketinggian tinggi yang sama, tetapi dengan jenis tarik seperti ini mengangkat

Untuk memenuhi keperluan kecerdasan dan layout pentas; Produk; Dalam panggung muzik dan teater tari yang diatur dalam corak zigzag, platform penangkapan bantuan sering diatur di hadapan, belakang, kiri, dan kanan dari platform penangkapan panggung pentas utama. Platform penangkapan bantuan sisi dan belakang digunakan untuk pembukaan licin platform sisi dan meja belakang kenderaan, sementara platform penangkapan bantuan depan digunakan untuk meletakkan meja belakang kenderaan di dekat pintu platform. Platform mengangkat aras di bawah platform sisi dan jadual pusingan kenderaan belakang boleh digunakan untuk mengangkat platform selepas platform sisi atau jadual pusingan kenderaan belakang dibuang keluar, sehingga seluruh platform tidak mempunyai perbezaan tinggi, memastikan keselamatan ahli-ahli cast.


YumboPlatform angkat tetap 3 tonTeknologi pembungkusan dan pemprosesan



Kita boleh menyelesaikan operasi ketinggian tinggi yang sepadan tidak kira-kira tinggi atau tinggi, kita sering melihat banyak medan menggunakan platform angkat ini, tetapi kita perlu memperhatikan perincian semasa proses penggunaan.

Platform angkat elektrik perlu bekerja di bawah muatan menurut peraturan pada plat nama semasa digunakan, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.

Yumbo.Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram, dan tingginya sama sekali berbeza, berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu, kita perlu menggunakan kaedah yang betul untuk mengendalikannya dan membawanya. produk-produk ini boleh membawa berat relatif besar, dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, membuat tubuh kargo lebih stabil dan berkuasa.

Apabila memilih pembuat lif automatik, perkara pertama untuk dipertimbangkan adalah reputasi pembuat. Jika pembuat mempunyai reputasi yang baik, ia menunjukkan bahawa ia mempunyai reputasi yang baik untuk pembangunan dalam industri, dan kualiti produk adalah baik, rancangan adalah masuk akal, dan kualiti bahan yang digunakan adalah baik. Jenis lif automatik ini mempunyai siklus perkhidmatan yang lebih panjang.

Tubuh utama dari platform mengangkat liga aluminum adalah liga aluminum. Dan selai aluminum, sebagai bahan, mempunyai karakteristik menjadi ringan, jadi platform mengangkat selai aluminum mempunyai keuntungan daripada menjadi ringan dalam berat badan. Berbanding dengan platforma angkat yang dibuat dari bahan lain, jenis platform ini mempunyai keuntungan saiz kecil dan faktor keselamatan tinggi. Untuk kilang yang menghargai keselamatan, jenis platform ini sangat sesuai. Harga platforma mengangkat liga aluminium biasanya lebih tinggi dari jenis pelbagai platforma mengangkat. Jika anda tidak bimbang tentang harga dan memperhatikan keselamatan, anda boleh pilih jenis platform ini.