JermanPlatform angkat hidraulik elektrikPengurangan bekalan adalah deterministik

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-07-02 17:50:14

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Kapasiti muatan barang dan tonnasi barang yang dihantar sekaligus juga mempengaruhi kelajuan penangkapan dan turun. Mencapai nilai yang baik platform penangkapan untuk pengangkutan barang adalah jaminan kelajuan. Jika berat terlalu berat ia mempengaruhi kelajuan. Jika barang terlalu ringan, ia juga mempengaruhi masa penghantaran biasa.

Jerman.Teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung, dan lebih banyak diskon sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, dan apabila air dicampur di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

.Untuk memenuhi keperluan yang berbeza.

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih,JermanPlatform angkat bimbit hidraulik elektrik, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.

Dengan kemajuan masa-masa, lif keretapi panduan digunakan secara luas, dan ia tidak dapat dihindari untuk menghadapi beberapa masalah apabila menggunakan lif keretapi panduan. Hari ini, saya akan jelaskan kepada anda apa yang perlu dilakukan jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan-lahan.


JermanPlatform angkat hidraulik elektrikPengurangan bekalan adalah deterministik



Apabila menambah minyak hidraulik kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, sudut, silinder, dan tongkat, pasti akan ada masalah dalam tahap kemudian. Jadi apabila ia berkaitan dengan platform angkat hidraulik, ia masih perlu untuk mengesahkan kekuatan teknik pembuat; Apa masalahnya dengan bunyi silinder minyak dari platform angkat hidraulik? Jika produksi dan kumpulan platform angkat hidraulik tidak secara ketat sesuai dengan lukisan desain desainer semasa proses produksi mesin, dan sudut produksi silinder minyak sedikit terputus, ia akan menyebabkan pecahan antara tong silinder dan tong, yang menyebabkan situasi bunyi; Kualiti segel yang digunakan pada platform angkat hidraulik juga boleh mempengaruhi bunyi silinder minyak. Segel yang dibuat dari bahan keras yang terus menggosok dinding silinder boleh menyebabkan bunyi yang kuat, dan pakaian dan air mata jangka panjang boleh menyebabkan bocoran minyak disebabkan goresan pada silinder minyak. Oleh itu, apabila menggunakan platform angkat hidraulik, penting untuk bertanya dengan pembuat mengenai tanda dan bahan segel yang digunakan; Sesetengah situasi pemindahan mekanik tidak dapat dikeluarkan. Walaupun semua tiga situasi di atas adalah normal, mungkin masih ada bunyi. Jika tiada masalah selepas penyelidikan, bunyi akan hilang secara alami.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Quality management.Hari ini perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Pemeriksaan pembangunan yang betul di lapangan terbang adalah untuk pertama kali memeriksa dasar untuk melihat apakah ada akumulasi air dan untuk melihat apakah sistem mendarat memenuhi keperluan. Kita juga perlu melihat bagaimana bolt struktur bingkai ini ketat, dan sama ada ada ada pecahan dalam penyelamat. Dalam transmisi mekanik, ia boleh dibahagi menjadi dua jenis: jenis terbuka dan jenis tertutup. Sudah tentu, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, perhatian kepada kebiasaan memandu boleh memastikan kenderaan kerja tinggi tidak berkerut. Ini beberapa titik untuk rujukan.


JermanPlatform angkat hidraulik elektrikPengurangan bekalan adalah deterministik



Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

packing.Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

Faktor yang mempengaruhi kelajuan angkat platforma angkat hidraulik. Apabila saiz silinder minyak memenuhi keperluan desain, saiz silinder minyak patut dikurangkan secara sesuai. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat. Sebaliknya, lebih lambat.

Pertanyaan bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platforma angkat hidraulik akan dibahas secara singkat di sini. Banyak orang mungkin tidak biasa dengan jenis peralatan ini, terutama orang yang tidak tahu kilang mana yang menghasilkan peralatan tersebut. Ia dicadangkan rakan-rakan boleh mencari secara online kerana banyak syarikat yang menjual dan menghasilkan peralatan jenis ini kini mempunyai laman web rasmi mereka sendiri, Terdapat perkenalan yang lebih terperinci tentang penyelenggaran dan menjaga pengetahuan online, dan cat lif bukan sahaja lapisan yang indah; Pakaian&#quo;, Ia juga lapisan perlindungan utama. Lukisan boleh mengisolasi udara, menghindari hubungan langsung antara besi dan udara, dan memperlambat kemajuan kerosakan. Namun, terdapat beberapa pengetahuan umum yang and a tidak sedar. Seterusnya, biar saya meminta kami untuk menjelaskan tip untuk pengubatan anti kerosakan lapisan cat saluran angkat: pilih tanda yang boleh dipercayai untuk cat lif, murah,JermanPlatform penangkapan hidraulik automatik, dan tidak serakah. Kami tidak boleh meminta kualiti, hanya harga. Contohnya, Chenhong, Lipang, dan yang lain adalah tanda yang boleh dipercayai; Laksanakan cat anti rust langsung selepas tembakan kencing. Sesuai untuk minyak mineral umum dan cairan hidraulik, tidak sesuai untuk cairan hidraulik air. Kerana tidak diharamkan oleh keadaan mengendalikan lif, lif besar sering memilih kaedah pemilihan dan fosfat asid ini. Tersesuai untuk semua media, tetapi diharamkan oleh pemicuan asid dan tangki fosfat, lif tidak boleh terlalu besar; Ledakan pasir dan menyemprot plastik. Sesuai untuk semua lif media, tetapi diharamkan oleh peralatan kering, saluran angkat tidak boleh terlalu besar;

Jerman.Jaga-jaga untuk pemasangan lif: Jalan akses lif konstruksi luaran bersih dan mempunyai ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.