XinfuAngkat lif kargo tetapApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-07-05 09:32:10

Setiap peralatan mekanik mempunyai prinsip kerja tertentu, dan komponen penting sangat penting bila menggunakan platform angkat. Apabila membuat pemilihan, platform angkat patut mampu memahami prinsip kerja tertentu semasa digunakan. Apabila berfungsi, ia dibentuk oleh pompa vane dengan tekanan tertentu dan boleh beroperasi melalui valv arah penapis minyak, valv throttle, dll, Ia boleh membuat aktiviti ke atas dan mengangkat objek berat. Semasa operasi, tekanan boleh disesuaikan, dan pengukur tekanan juga boleh digunakan untuk mengamati beberapa maklumat.

Lift hidraulik mempunyai julat luas aplikasi dan boleh memenuhi keperluan operasi ketinggian tinggi. Yang penting, mereka mempunyai julat luas aplikasi dan boleh digunakan secara luas dalam medan seperti stesen, pelabuhan, dan jembatan. Peralatan ini boleh diperbaiki dan juga boleh digunakan untuk penyelamatan bangunan. Terutama apabila bekerja pada ketinggian, terutama platform lift mempunyai kestabilan yang baik semasa digunakan, dan walaupun pada ketinggian tinggi, ia boleh mencapai prestasi yang stabil.

Xinfu.Oleh itu, jika memasang lif kargo elektrik di luar dalam situasi ini,XinfuLift bergerak kecil, langkah pertama adalah untuk memilih peralatan perlindungan yang sepadan. Tujuan adalah untuk mencegah situasi yang tidak dijangka bagi pekerja, dan tentu-tentu, untuk mencegah air hujan menyerap ke dalam silinder minyak. Oleh itu, perincian ini tidak boleh diabaikan semasa proses pemasangan. Setelah pemasangan, jika plat baja warna atau baja stainless steel digunakan, kawasan sekeliling lif elektrik perlu ditutup untuk menghindari kenalan dengan tiang

Jadi pada pameran skala besar, platforma penangkapan hidraulik tidak hanya boleh membawa teknologi ini ke perspektif lebih ramai orang, tetapi juga mempromosikannya secara efektif. semakin banyak orang menggunakannya, semakin ia akan mempromosikan kerja sendiri atau kerja yang akan dilakukan. Contohnya, dalam beberapa tahap yang sesuai, kita boleh melihat apa jenis kedudukan dan tindakan yang orang-orang di atas panggung mahu mendesak, dan boleh menggunakan platform ini untuk mengangkat dan menurunkan. Selain itu, faktor keselamatan adalah relatif tinggi dan stabil, yang boleh mencipta atmosfer yang lebih baik.

.Apabila menggunakan platform angkat elektrik, perlu tinggal untuk sementara masa. Pada masa ini, perlu melakukan penyelamatan di bawah bangku kerja terutama untuk memeriksa tongkat sokongannya untuk mencegah bangku kerja tiba-tiba jatuh dan menyakiti orang. Terutama, valve overflow tidak boleh disesuaikan secara arbitrari,XinfuJadual angkat manual kecil, yang boleh mempengaruhi pendaratan tiba-tiba di bangku kerja, dan dalam kes ini, kedua-dua orang dan mesin akan sangat rosak.

Perkenalan terperinci di atas, saya percaya semua orang mempunyai pemahaman dan pemahaman yang meliputi penggunaan lif hidraulik, dan perincian ini tidak boleh diabaikan semasa proses penggunaan.

Keselamatan dan kepercayaan yang kuat diperlukan, kerana standar keselamatan yang diperlukan berbeza bergantung pada tinggi lift. Jadi, apabila menyesuaikan platform angkat tetap, perlu menentukan dengan jelas tujuan, dan kemudian secara rasional mengawal titik keselamatan untuk menjadi lebih selamat dalam proses menyokong penggunaan, sekurang-kurangnya menjadi lebih dipercayai semasa penggunaan.


XinfuAngkat lif kargo tetapApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Platform mengangkat liga aluminium jenis lajur mempunyai keuntungan berat ringan dan volum kecil. Dua platform ini sangat umum dan digunakan secara luas. Volum platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan adalah relatif besar, bagaimanapun, mereka boleh menahan berat kargo lebih daripada dua platform pertama. Jika kapasitas pengurusan besar, perlu memilih platform tiga pilar dan platform yang diletakkan kenderaan.

Keuntungan pembuatan dan pembuatan platform tetap adalah aplikasi platform pembuatan dan pembuatan tetap lebih efisien tenaga daripada platform pembuatan dan pembuatan biasa. Pelarasan automatik tinggi pembuatan memenuhi keperluan pembuatan kargo, menyimpan masa untuk pembuatan dan pembuatan, dan sesuai untuk beroperasi. Seluruh proses pembuatan dan pembuatan mempunyai keselamatan tinggi, dan rancangan lebih terperinci daripada platform pembuatan dan pembuatan biasa, memastikan pembuatan dan kualiti barang.

Mereka patut mampu memenuhi keperluan khusus.

Quality assurance.Pada hari ini, platforma angkat elektrik digunakan dalam banyak industri, untuk pelanggan yang menggunakannya, pemeriksaan kecil diperlukan setiap bulan, terutama untuk memeriksa sama ada rantai peralatan telah berkarat, sama ada motor telah rosak, dan sama ada minyak hidraulik telah berkurang atau terganggu. Kerana situasi ini boleh mempengaruhi operasi normal peralatan, perlu memeriksa bahagian-bahagian ini setiap bulan.


XinfuAngkat lif kargo tetapApakah syarat teknikal untuk pemilihan dan reka bentuk



Terdapat masalah dengan penyukar momen hidraulik dan sistem pembersihan, seperti penyukar momen hidraulik lemah, kegagalan pemindahan kuasa, suhu minyak tinggi, penyukar momen hidraulik lemah, kuantiti minyak hidraulik tidak mencukupi, peraturan tekanan tidak sesuai, tekanan belakang tidak mencukupi. Periksa kualiti minyak penyukar momen (sama ada minyak pemindahan hidraulik salah digunakan), dosis, valv penyukar tekanan momen, valv tekanan belakang dan nilai tekanan ditetapkan mereka. Kegagalan pemindahan kuasa. valv pemindahan kuasa, valv penyukar tekanan, valv Kebocoran dalaman dan pencemaran minyak yang serius. Semak penyebab jamming valv dan hapuskannya sesuai. Penapis atau gantikan minyak hidraulik. Jika suhu minyak meningkat terlalu banyak semak jika ada masalah dengan pendingin. Semak kualiti minyak hidraulik. Masalah biasa dengan elevator liga aluminium nama tanda. Selepas membersihkan lif, badan lif patut dibersihkan. Beberapa bahan sisa yang tersisa semasa proses penangkapan mungkin merusak lif.

middleman.Ia boleh dilihat bahawa platform angkat hidraulik perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik sebelum digunakan, untuk memudahkan penggunaannya.

Proses penghasilan khas. Semua orang tahu bahawa platform pemuatan dan pembuatan tetap boleh mempunyai prestasi pasar yang baik, yang terkait dengan teknologi pembuatan lanjut pembuat. Sebenarnya masih ada banyak proses maju yang boleh digunakan sekarang. Jika digunakan dengan betul dalam proses produksi dan produksi sehari-hari, ia masih boleh meningkatkan kualiti dan efisiensi produksi produksi produksi ke suatu kadar tertentu. Bagi jenis ini pemuatan dan pembuatan platform, penghasil menggunakan banyak proses penghasilan istimewa semasa produksi, ada semakin banyak pembuat peralatan angkat di pasar, dan setiap pembuat mempunyai kekuatan teknikal yang berbeza fungsi konfigurasi,XinfuPlatform mengangkat gunting tetap, harga kvotasi, dll. Selepas perbandingan, pelanggan juga akan mempunyai pilihan yang berbeza. Di antara mereka, terdapat permintaan tinggi untuk lif elektrik di pasar.

Xinfu.Lift lengan lengan lengan diletak kereta: Pasang lif lengan lengan lengan pada kereta dan gunakan kuasa kereta untuk memandu lift. Lebih sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar jauh.

Platform angkat bergerak dibahagi menjadi: empat platforma angkat bergerak roda, dua platforma angkat trak roda, platforma angkat kereta yang diubah-ubah, platforma angkat yang beroperasi tangan, platforma angkat dua tujuan AC/DC, platforma angkat yang diletakkan kereta, platforma angkat yang beroperasi sendiri platforma angkat lengan kurva enjin diesel, platforma angkat lengan yang melipat, platforma angkat jenis lengan, dan platforma angkat liga aluminium.

Pada masa ini, pembuat peralatan angkat mempunyai teknologi maju dalam kajian dan produksi, dan konfigurasi yang mereka bawa kepada pelanggan akan terus berkembang. Di antara mereka, platform angkat tetap baru telah menjadi terkenal di antara pelanggan di pasar, apa tindakan utama untuk meningkatkan jualan di pasar?