StarowavaraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajurCara menyelesaikan masalah

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-08-01 19:01:22

Bolt kecemasan tidak ketat; Solusi adalah untuk ketatkan valv kecemasan. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Hari ini, perusahaan kecil dan medium-sized menerima idea kualiti yang baik dan harga diskon untuk produk mereka. Mengkhusus dalam penghasil lif, markah berusia 20 tahun dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Starowavara.Sebelum menggunakan platform kerja ketinggian tinggi, diperlukan untuk mengesahkan sama ada kaki disokong dengan betul dan disesuaikan mengikut kacang mengufuk pada peralatan sebelum melanjutkan operasi; Sahkan sama ada gulung dan slaid platform angkat hidraulik kering diantara setiap gulung dan slaid. Jika ada laman kering, tambah sejumlah mentega yang sesuai untuk memastikan operasi lancar dan mengelakkan kenalan keras dan pakaian diantara komponen mekanik.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

.Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut, diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Setiap kotak, kotak distribusi, dll. biasanya disimpan bersih, dan debu pada peralatan elektrik seharusnya cepat dibersihkan.


StarowavaraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajurCara menyelesaikan masalah



Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Alasan pemanasan lif adalah bahawa muatan mekanik yang diseret tidak berfungsi dengan betul. Walaupun peralatan disediakan, muatan mekanik diseret tidak berfungsi secara biasa, dan muatan kadang-kadang besar dan kadang-kadang kecil semasa operasi. Contohnya, apabila jumlah makan mesin melempar terlalu besar, motor ditumbuhkan.

Apabila memasang, nyahpasang dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.

Standard requirements.Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan, dan batu kecil pada ban memandu, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?


StarowavaraPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi empat lajurCara menyelesaikan masalah



Pangkalan dan tangga-tangga berbilang-aras membentuk kumpulan platform a angkat,StarowavaraPembuat lift, yang boleh membentuk langkah berbeza dalam julat perjalanan, memperkaya kesan berbilang-fungsi panggung. Pangkalan teleskopik sesuai untuk peralatan seperti auditorium, cinema,StarowavaraTruk platform angkat hidraulik pembebasan letupan, dewan siaran, tempat sukan budaya dll. Pangkalan teleskopik mengadopsi sistem panduan yang efektif, menjadikan jarak antara platform teleskopik dan platform tetap kecil semasa proses terjemahan, operasi stabil, perubahan kelajuan tanpa langkah, dan peralatan penyegerakan Pemacu elektrik mengadopsi peranti pemacu kelajuan rendah dan momentum besar, yang selari, bebas, dan boleh secara automatik mencapai aras semasa proses pengeluaran. Aplikasi dan ciri-ciri lif tahap berputar mengandungi berbagai fungsi seperti mengangkat, berputar, dan melukis. Ia mengadopsi tindakan perlindungan seperti penguncian diri, interlocking, perjalanan switch, had mekanik, hidraulik-anti letupan, dll. Jadikan panggung stabil dan boleh dipercayai, digunakan secara luas di tempat budaya dan hiburan seperti dewan, bioskop dewan berbilang fungsi, dewan prestasi,StarowavaraSemi automatic hydraulic lifting platform, tempat sukan budaya, hotel, dll. Karakteristik lif panggung adalah: struktur panggung angkat hidraulik adalah sempit dan stabil, dan boleh menyesuaikan kepada operasi terus-menerus frekuensi tinggi.

How many?.Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik, ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

Kabur satu arah rosak. Kabur satu arah direka untuk mencegah kembali minyak. Jika ada masalah, jadi ia boleh diganti pada masa ini.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, hapuskan kesalahan, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Starowavara.Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, ia boleh diperoleh ke arah yang diperlukan, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Kerja ketinggian tinggi sekarang juga sangat umum, dan lif juga sangat diperlukan oleh pasar. Banyak tugas pengangkutan tinggi diselesaikan oleh lif, dengan efisiensi tinggi dan meyakinkan keselamatan. Namun, perhatian juga perlu diberikan kepada pemasangan lif, jika tidak mungkin ada masalah, dan tiada siapa mahu melihat situasi seperti itu berlaku. Apa tindakan pencegahan pemasangan untuk lif?