GenovaPlatform angkat hidraulik bergerak kecilApakah faedah pelapisan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2023-11-15 15:40:13

Antara 1000 kilogram dan 4000 kilogram,GenovaPlatform angkat elektrik tetap, dan tingginya sama sekali berbeza berlainan dari 205 millimeter hingga 250 millimeter. Tinggi boleh mencapai 1300 millimeter, dan saiz countertop juga boleh mencapai 1300 millimeter&kali; Sekitar 850 milimeter. Jadi di hadapan produk seperti itu, kita perlu menggunakan kaedah yang betul untuk mengendalikannya dan membawanya. produk-produk ini boleh membawa berat relatif besar, dan mereka menggunakan stesen pompa kualiti tinggi, membuat tubuh kargo lebih stabil dan berkuasa.

Tubuh utama dari platform mengangkat liga aluminum adalah liga aluminum. Dan selai aluminum, sebagai bahan, mempunyai karakteristik menjadi ringan, jadi platform mengangkat selai aluminum mempunyai keuntungan daripada menjadi ringan dalam berat badan. Berbanding dengan platforma angkat yang dibuat dari bahan lain, jenis platform ini mempunyai keuntungan saiz kecil dan faktor keselamatan tinggi. Untuk kilang yang menghargai keselamatan, jenis platform ini sangat sesuai. Harga platforma mengangkat liga aluminium biasanya lebih tinggi dari jenis pelbagai platforma mengangkat. Jika anda tidak bimbang tentang harga dan memperhatikan keselamatan, anda boleh pilih jenis platform ini.

Genova.Perkenalan terperinci di atas, saya percaya semua orang mempunyai pemahaman tertentu tentang pemilihan lif, sehingga mereka boleh mempunyai tujuan yang jelas apabila memilih dan kemudian memilih lif yang sesuai untuk pelanggan.

Jika tekanan lif kargo elektrik terlalu tinggi, ia juga boleh menyebabkan masalah. Oleh itu, penghasil lif kargo elektrik telah memasang valv overflow, yang boleh jauh menghindari situasi tekanan tinggi semasa proses naik lif kargo. Jika ada situasi yang tidak dijangka dengan bekalan kuasa lif kargo elektrik, meletupkan plunger udara termampat bersih, dan kemudian memasang semula untuk penggunaan biasa. Minyak hidraulik perlu dihapuskan sepenuhnya, dan apabila ia dihapuskan sepenuhnya, kongsi perlu dihapuskan. Dalam kes ini, penapis penghisap minyak perlu digunakan. Dalam kes ini ia perlu dihapuskan dan kemudian dikembalikan ke kotak mel untuk menyambung saluran paip.

Apabila menggunakan platform angkat elektrik, ia sepatutnya mungkin mengikut kaedah operasi yang betul, dan semasa proses desain, penyahpepijatan yang berkaitan sepatutnya dilakukan untuk memastikan semua indikator teknikal kunci memenuhi keperluan desain. Apabila menggunakan, sistem elektrik juga sepatutnya disambung ke bekalan kuasa dan memenuhi julat operasi dan piawai operasi yang ditentukan sebelum operasi boleh dilakukan. Pada masa yang sama, apabila melaksanakan pemeriksaan, sistem platform ini juga sangat penting. Mereka sepatutnya boleh memeriksa untuk setiap bocor, supaya mereka boleh digunakan dengan lebih lancar pada tahap kemudian.

Penggunaan platform angkat sebagai alat untuk menyimpan selimut prestasi, pemandangan lembut, dll. Dalam beberapa teater, terdapat platform angkat penyimpanan pemandangan lembut ditempatkan di lokasi yang sesuai di panggung untuk menyimpan selimut, pemandangan lembut, dll.


GenovaPlatform angkat hidraulik bergerak kecilApakah faedah pelapisan



Dengan kemajuan teknologi terus menerus, lif automatik kini digunakan secara luas di banyak medan, jadi terdapat juga banyak penghasil yang menghasilkan lif automatik. Apabila membuat pilihan,GenovaLift kargo di dalam tetap, tetapi muatan berlebihan dilarang semasa digunakan. Terutama dalam situasi kecemasan, ia hanya boleh terlalu banyak muatan dengan 10%.

Create brilliance.Jika platform angkat elektrik digunakan, ia diperiksa dalam tertib enam bulan atau 500 jam. Jika platform angkat elektrik telah digunakan selama 500 jam, ia perlu diperiksa atau dikekalkan. Apabila melaksanakan penyelenggaran, perlu mengangkat sepenuhnya platform angkat dan menyokong tongkat sokongan. Ia juga diperlukan untuk memeriksa semua saluran paip hidraulik atau gabungan, papan dasar dirancang untuk mencegah jatuh. Dengan cara ini, keselamatan boleh dicapai pada platform angkat elektrik dan tanah. Boleh dilihat selepas reka pemasangan konfigurasi ini, keselamatan pegawai semasa proses angkat akan sangat dijamin. Setelah semua, ketika merancang dan memproduksi, banyak perincian dipertimbangkan untuk memastikan keselamatan dan kestabilan dalam situasi kecemasan.

Langkah patut diambil untuk meningkatkan sistem perkhidmatan selepas menjual. Apabila pelanggan menghadapi masalah cacat fungsi, perlu mengambil masa untuk memperbaikinya dan memastikan mereka tidak akan terpengaruh dalam terma operasi. Jadi, dalam proses platform angkat tetap sistem perkhidmatan lengkap juga akan diterima oleh pelanggan. Apabila dibandingkan, diperlukan untuk melihat bahawa ruang antara satu sama lain akan menjadi signifikan, dan standar pembelian yang dibawa kepada pelanggan akan terus meningkat, petikan tersendiri adalah ekonomi dan masuk akal, dan sesuai dengan syarat pasar. Ini juga keuntungan prestasi yang peralatan platform angkat tetap mesti mempunyai apabila memilih pembuat untuk penyesuaian, sehingga prestasi kualiti ideal dan kesan boleh dicapai semasa pembangunan dan penggunaan.

safety requirements .Lihat parameter konfigurasi. Kerana kualiti lif elektrik boleh dilihat secara langsung dari parameter konfigurasi,

Operator lif perlu mematuhi prosedur operasi keselamatan semasa proses operasi, untuk memperhatikan perkara-perkara yang berkaitan, terutama sebelum operasi, mereka perlu fokus pada pemeriksaan rutin atau kerja penyelamatan. Penting untuk memegang sijil operasi istimewa sebelum memulakan kerja.

Apabila menggunakan platform angkat elektrik, ia sepatutnya mungkin mengikut kaedah operasi yang betul, dan semasa proses desain, penyahpepijatan yang berkaitan sepatutnya dilakukan untuk memastikan semua indikator teknikal kunci memenuhi keperluan desain. Apabila menggunakan, sistem elektrik juga sepatutnya disambung ke bekalan kuasa dan memenuhi julat operasi dan piawai operasi yang ditentukan sebelum operasi boleh dilakukan. Pada masa yang sama, apabila melaksanakan pemeriksaan, sistem platform ini juga sangat penting. Mereka sepatutnya boleh memeriksa untuk setiap bocor, supaya mereka boleh digunakan dengan lebih lancar pada tahap kemudian.

Genova.Lift lengan lengan diesel: Ia tidak memerlukan bekalan kuasa luar dan sesuai untuk kerja pemasangan ketinggian tinggi di luar. Ia menggunakan kuasa diesel untuk memandu berjalan dan mengangkat, dengan kuasa tinggi dan kelajuan berjalan cepat.

Peran pentas angkat dalam teater adalah kira-kira seperti ini: platform angkat utama diatur di kawasan prestasi utama pentas adalah terutama digunakan untuk perubahan pantas pentas. Biasanya, dengan” Produk; Dalam panggung muzik dan teater tarian diatur dalam corak zigzag, platform angkat, platform kereta sisi,GenovaPlatform mengangkat garpu gunting tetap, dan meja belakang kereta bertukar melakukan perubahan cepat seluruh atau sebahagian adegan. Peraturan ini membolehkan menukar cepat tiga set penuh.

Untuk memenuhi keperluan kecerdasan dan layout pentas; Produk; Dalam panggung muzik dan teater tari yang diatur dalam corak zigzag, platform penangkapan bantuan sering diatur di hadapan, belakang, kiri, dan kanan dari platform penangkapan panggung pentas utama. Platform penangkapan bantuan sisi dan belakang digunakan untuk pembukaan licin platform sisi dan meja belakang kenderaan, sementara platform penangkapan bantuan depan digunakan untuk meletakkan meja belakang kenderaan di dekat pintu platform. Platform mengangkat aras di bawah platform sisi dan jadual pusingan kenderaan belakang boleh digunakan untuk mengangkat platform selepas platform sisi atau jadual pusingan kenderaan belakang dibuang keluar, sehingga seluruh platform tidak mempunyai perbezaan tinggi, memastikan keselamatan ahli-ahli cast.