BusterDouble cylinder hydraulic lifting platformDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-11-08 11:27:58

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini, tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, silinder minyak kecil mula berfungsi apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Buster.Koncep jambatan penerbangan hidraulik adalah sistem kuasa jambatan penerbangan. Cilinder minyak besar mengangkat keseluruhan peralatan yang bersandar. Apabila ia ditangkap ke tinggi besar, memperluas plat lidah tali. Semua plat peralatan dibuat dari plat besi berpotensi tinggi tinggi yang berkualiti tinggi dan profil, yang secara efektif ditambah dan mempunyai kehidupan perkhidmatan panjang.

Fungsi jenis apa yang boleh dicapai dengan memasang lif? Sebelum pemasangan, sahkan sama ada motor dan lif masih selamat, dan periksa secara ketat sama ada dimensi setiap bahagian yang tersambung dengan motor dan lif sepadan. Ini adalah dimensi dan toleransi muatan bos pemasangan, shaft input, dan groove lif motor.

.Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Biasanya, semua wayar dan kabel diperiksa untuk kerosakan. Kita perlu cepat pakai pakaian dan menggantikan jabatan yang rosak. Pembuat lif profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Berapa harga baru untuk lif tetap? lif tetap kini sangat popular di pasar. Kerana pembuat, bahan, muatan nilai dan kesadaran markah berbeza, ketinggian 7 meter harga lif tetap yang dihasilkan di pasar rumah semasa berbeza. Harga lif tetap adalah: muatan nilai 1-5 ton, saiz meja 2500mm * 2000mm, dan sekitar 27000-45000 yuan; Muatan bernilai ialah 1-3 ton,Busterlift hidraulik, tinggi angkat ialah 0 meter, saiz jadual ialah 2300 mm * 2000 mm, dan harganya sekitar yuan. Muatan bernilai, tinggi angkat, dan saiz jadual setiap lif tetap berbeza dalam harga. (Kapasiti penunggang khusus dan tinggi angkat boleh dirancang dan disesuaikan mengikut keperluan pengguna)


BusterDouble cylinder hydraulic lifting platformDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran



Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel, kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Sebelum menggunakan platform kerja ketinggian tinggi, diperlukan untuk mengesahkan sama ada kaki disokong dengan betul dan disesuaikan mengikut kacang mengufuk pada peralatan sebelum melanjutkan operasi; Sahkan sama ada gulung dan slaid platform angkat hidraulik kering diantara setiap gulung dan slaid. Jika ada laman kering, tambah sejumlah mentega yang sesuai untuk memastikan operasi lancar dan mengelakkan kenalan keras dan pakaian diantara komponen mekanik.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik, perlu menghentikannya pada masa yang tepat, hapuskan kesalahan, seperti mengangkat lapisan tertentu gudang untuk mengangkut barang atau staf ke lokasi penyimpanan yang ditentukan.

Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Biasanya, semua wayar dan kabel diperiksa untuk kerosakan. Kita perlu cepat pakai pakaian dan menggantikan jabatan yang rosak. Pembuat lif profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, keutamaan-keutamaan tinggi,BusterPlatform angkat hidraulik rumah tangga, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!


BusterDouble cylinder hydraulic lifting platformDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran



Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

High quality and low price.Selepas membeli lif bimbit penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat, dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Bagaimana untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik dan menjaga kesucian sistem hidraulik platform penangkapan hidraulik, terdapat tiga titik utama: untuk memastikan kesucian minyak hidraulik, ruang penyimpanan minyak hidraulik patut bersih dahulu. Apabila tidak digunakan, tutup tong minyak hidraulik patut ditutup dalam masa yang tepat untuk mencegah partikel kecil seperti debu masuk. Apabila menggantikan minyak hidraulik pada platform angkat hidraulik, saluran yang digunakan juga harus bersih dan bebas dari kemudahan, jika tidak ia juga akan membawa tanah ke dalam sistem hidraulik.

Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Buster.Kotak dan kotak distribusi lif hidraulik patut dibersihkan secara terus menerus, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Pasang tepat waktu dan gantikan bahagian yang rosak.

Elevator adalah peranti penghantaran umum yang boleh dipilih di medan yang berbeza. Elevator kereta api panduan adalah jenis peralatan yang kita semua tahu tentang, terutama digunakan untuk penghantaran kargo antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua atau ketiga. Elevator tinggi rendah sangat sesuai untuk tempat kerja yang tidak boleh menggali lubang, dan tidak memerlukan titik angkat atas, dengan bentuk berbeza (lajur tunggal, lajur ganda, empat lajur). Jadi bagaimana jika kelajuan lif keretapi panduan perlahan dalam aplikasi?