BarendhurtFixed lifting hydraulic platformEjen

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-11-08 13:12:58

Lubang tertentu memisahkan kekuatan paksi apabila skru ketat ke dalam kekuatan sisi, pemasangan berikutnya akan jauh lebih lembut.

Lift muatan hidraulik, terutamanya direka untuk membawa barang, biasanya disertai oleh orang. Kereta lif kargo mempunyai karakteristik yang panjang dan sempit. Lif menegak yang diberi kuasa oleh motor elektrik, bekalan kuasa satu-fasa atau tiga-fasa, enjin diesel.

Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

.Tempat seperti pengangkutan kargo pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Keuntungan dan medan aplikasi lif dan platform mengangkat. Mekanisme mengangkat dibuat dari tabung besar besi mangan kuasa tinggi. Dipersediakan dengan peralatan penyelamatan keselamatan untuk menghindari muatan berlebihan lif. Dipersediakan dengan valv penyelamatan keselamatan untuk mencegah saluran paip hidraulik retak. Dipersediakan dengan peralatan kecemasan untuk menurunkan kekuatan. Produk ini sesuai untuk operasi ketinggian tinggi bergerak seperti peralatan ketinggian tinggi dan penyelamatan dalam berbagai industri.

Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor.


BarendhurtFixed lifting hydraulic platformEjen



Apabila menambah minyak hidraulik, juga perlu memperhatikan struktur silinder minyak. Beberapa silinder minyak adalah relatif kompleks dalam, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin,BarendhurtPlatform angkat hidraulik belakang, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.

Apabila pegawai masuk ke dalam platform angkat untuk penyelamatan, mereka mesti gantung lif untuk mencegah turun tiba-tiba dari platform angkat dan menyebabkan kemalangan.

Kebersihan stesen hidraulik adalah aspek penting stesen hidraulik lif, jadi ia tidak perlu diambil ringan. Dan dari perspektif profesional, terdapat peraturan dan keperluan yang berkaitan yang sepatutnya disebut dalam manual spesifikasi, untuk mempunyai pemahaman yang betul dan tahu bagaimana untuk mencapai kesucian yang baik.

market price.Pemasangan platform angkat pertama-tama memerlukan pemasangan keretapi panduan. Peranti kedudukan mesin angkat hidraulik untuk kereta panduan adalah peranti yang digunakan untuk memperbaiki kereta panduan linear atau gulung ke tubuh dinding.

Semasa penggunaan lif hidraulik, jika tidak beroperasi dengan betul, akan sentiasa ada masalah. Banyak pelanggan telah melaporkan bahawa lif hidraulik kadang-kadang tidak boleh ditangkap. Jika pompa lif hidraulik boleh terus berfungsi, masalah lain perlu dianggap. Di bawah editor akan menjelaskan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak dan memecahkan sebab stesen pompa lif hidraulik tidak dibeli minyak,BarendhurtPlatform angkat hidraulik, serta solusi untuk lif bergerak Analisis stesen pam lif hidraulik seperti lif kereta api panduan adalah seperti ini: bekalan kuasa motor tidak normal atau terbalik; Solusi adalah untuk menyambung dengan betul bekalan kuasa motor atau menyesuaikan kotak mel pemandu untuk memastikan tiada minyak hidraulik atau minyak yang tidak cukup; Solusi adalah untuk menambah minyak hidraulik.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran,BarendhurtLift hidraulik bergerak, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.


BarendhurtFixed lifting hydraulic platformEjen



Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Lets see.Setiap mesin perlu dikekalkan selepas digunakan, walaupun mesin besar. Kekalkan yang buruk lif selepas digunakan boleh mengurangkan jangka hidup lif. Hari ini, penyunting akan memberitahu anda bagaimana untuk mengekalkan lif selepas digunakan. Untuk mengekalkan keadaan teknikal yang baik mesin lif, memastikan penggunaan selamat mesin pembinaan di lokasi, memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, dan mengurangkan kegagalan mekanik, perusahaan pembinaan mesti mengekalkan mengikut peraturan yang berkaitan Menurut peraturan penyelamatan, kerja penyelamatan peralatan yang diperlukan patut dilakukan. Ia tidak dibenarkan untuk fokus hanya pada penggunaan dan penyelamatan peralatan, dan ia dilarang secara ketat untuk peralatan diambil daripada jaminan atau perbaikan.

Jika panjang tali keselamatan kurang dari 3 meter, penimbal patut ditambah.

Adakah ada peraturan yang berkaitan untuk pembersihan stesen hidraulik? Manufacturer lif profesional dan produk lain mempunyai julat penuh produk yang menjual dengan baik baik baik di rumah dan di antarabangsa peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

Barendhurt.Paksi putaran tidak konsisten bagi rod sokongan di tengah-tengah platform angkat hidraulik menghasilkan platform angkat tidak dapat berfungsi dengan betul, menyebabkan kerosakan serius pada platform dan menyebabkan jadual menuju. Sila periksa dengan hati-hati sama ada platform kerja jenis pemotong umum tinggi tinggi tidak diuji secara ketat untuk menuju sebelum meninggalkan kilang, dan ditempatkan ke pasar, menyebabkan banyak kemalangan. Untuk perusahaan kecil, mereka tidak terlalu bimbang tentang aspek ini pengesan penutup, Ini juga sebabnya ada banyak peralatan angkat dengan masalah ini. Masalah dengan silinder minyak dan sistem unit kuasa sering disebabkan kekuatan yang tidak cukup dan kualiti silinder minyak yang tidak piawai, yang juga adalah masalah yang sangat penting untuk perusahaan sendiri.

Apabila menambah minyak hidraulik, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Pompa peralatan yang dipakai, tua atau rosak; Solusi adalah untuk menggantikan pompa perlengkapan. Kami menyediakan pelbagai penghasil lif kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama, dengan penyelesaian di situ dan operasi jujur.