EukPlatform hidraulik angkat bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-11-14 17:47:17

Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan istimewa untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal kepada pegawai pemasangan.

Penimbalan dan penggantian bahagian yang rosak pada masa adalah jenis lif hidraulik, juga dikenali sebagai lif hidraulik keretapi panduan, sesuai untuk mengangkut barang di atas bangunan, restoran, dan lantai hotel. Ini mesin Lipusheng untuk memperkenalkan pemeliharaan harian lif.

Euk.Sistem pembukaan kereta platform pengumpulan hidraulik manual boleh dibahagi ke jenis pedal dan jenis kawalan manual untuk pemilihan, yang mudah dan mudah beroperasi. Model kenderaan dibahagi menjadi garpu tetap dan bergerak dengan pelbagai pilihan untuk kaki biasa dan kaki garis. Ia sangat sesuai untuk meletakkan dan mengekstrak barang di gudang, supermarket, dan industri retail. Pembuat lif profesional mempunyai ujian ketat, jaminan kualiti, dan aktiviti promosi sedang berlangsung. Selamat datang untuk berkonsultasi

Sama ada ia adalah mesin besar dengan struktur kompleks atau peralatan kecil hingga medium-sized dengan struktur sederhana, skop kerja penyelamatan terutama fokus pada pembersihan, penyesuaian, perlahan, dan pencegahan kerosakan, biasanya disebut sebagai" Cross homework”.

.Persiapan sebelum melipat dan pemasangan lif. Berhati-hati sediakan rancangan pembinaan khas untuk pemasangan dan menyediakan penjelasan teknikal keselamatan kepada pegawai pemasangan.

Semak secara biasa untuk akumulasi air dan kemudahan. Ia tidak dapat dihindari bagi kenderaan kerja ketinggian tinggi untuk memandu dalam cuaca hujan dan salji, atau jalan lumpur. Bawah dan beberapa ruang, serta lantai dalam, cenderung untuk akumulasi lumpur. Jika pemilik tidak membersihkannya dengan tepat waktu, ia akan menyebabkan kemudahan bersembunyi. Oleh itu, pinggir luar hub roda, pintu, sudut bawah batang pokok, lubang kunci dan kurungan pemotong, dan kawasan lain kegiatan perlu diperiksa secara terus menerus, dan lubang pembuangan pintu dan berbagai bahagian harus disimpan tanpa diharamkan untuk memastikan selimut kerusi kereta, seperti kemudahan, karpet, dan lantai, mencegah rusting aksesori.

Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.


EukPlatform hidraulik angkat bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan



Dengan kemajuan masa,EukPlatform penangkapan hidraulik elektrik kecil, dan pertumbuhan ekonomi, terdapat jutaan jenis lif yang dijual di pasar. Bagaimanapun, bagaimana untuk memilih platform angkat bimbit? Anda tahu, lif memecahkan beberapa masalah kerja ketinggian tinggi dan menyediakan kesehatan untuk kerja ketinggian tinggi. Di bawah, mari kita mengikut editor untuk melihat bagaimana untuk memilih lif bimbit.

Lupakan kerja dalam persekitaran di mana penggunaan platform angkat hidraulik patut dihentikan dalam kes hujan salji, untuk mencegah kejadian sirkuit pendek, yang boleh menyebabkan bocor dan kejutan elektrik; Pekerja bukan profesional dilarang secara ketat memasang peralatan elektrik tanpa kebenaran, seperti platforma angkat hidraulik. Jika kemalangan ditemui, perlu memasang dan menghapuskan sebab tanpa bimbang. Pembuat patut laporkan secepat mungkin untuk perbaikan, memberitahu fenomena kemalangan dan memimpin pembuat untuk menyelesaikan penyelenggaran atau meminta pembuat menghantar pekerja untuk perbaikannya; Jangan membuang peralatan elektrik tanpa izin!

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan debu pada peralatan elektrik patut dibersihkan dengan segera.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor elektrik semasa menyimpan sehari-hari lif, diperlukan untuk meletakkan kereta dengan cepat, menghapuskan halangan, dan kemudian terus berjalan. Layar motor seharusnya licin dan baik.

Apabila menambah minyak hidraulik, dan berapa banyak operasi penangkapan perlu dilakukan semasa mengisi untuk mengisi sepenuhnya setiap kedudukan minyak hidraulik. Oleh itu,EukTruk lift platform hidraulik kaki, apabila mengisi, cuba menambah sebanyak yang mungkin, dan kemudian menguji dan jalankan mesin kosong untuk melihat jika ia mencapai kedudukan bernilai.


EukPlatform hidraulik angkat bimbitMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan



Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun, semasa kerja normal, penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?

ranking.Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing,EukPlatform angkat hidraulik elektrik bergerak, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Kendaraan platform gunting hidraulik manual mempunyai ciri-ciri berikut: sesuai untuk pengangkutan jarak jauh; kaki dan peranti perlindungan yang boleh dipakai; Mudah dan mudah untuk ditangkap; Rancangan kaster unik memastikan keselamatan; Rancangan pengendali teknik memastikan operasi selesa bagi operator.

Apabila lif kargo gagal berfungsi, unit penyelamatan akan tiba di lokasi dalam masa yang ditentukan (masa yang ditentukan tidak ditentukan di Beijing, tetapi dalam 30 minit).

Euk.Menurut keperluan yang berbeza, mod kuasa berbeza boleh dipilih, seperti bekalan kuasa AC tiga fasa, bekalan kuasa AC satu fasa, bekalan kuasa DC, dan bekalan kuasa pembakaran dalaman. Dengan peralatan hidraulik manual, operasi pembakaran boleh dilakukan di tempat dengan kekurangan kuasa atau tiada bekalan kuasa, dan komponen boleh ditambah. Apabila panjang platform tidak cukup, dan kuasa operasi boleh ditambah. Ia mesti mempunyai produk pembinaan dan peralatan skala besar modern, dan keperluan untuk keselamatan ketinggian tinggi dan produksi peradaban.

Apabila valv penurunan terbuka dan butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, dan kelajuan penurunan tidak seharusnya melebihi 6m/min Terdapat sedikit perbezaan dalam kaedah pengiraan untuk jenis-jenis platform angkat yang berbeza; Kalkulasi kelajuan lift: Kelajuan lift sama dengan tinggi lift/(volum silinder minyak/pemindahan stesen pam).