Wu QiangPembuat liftAnalisis masalah dengan kesan aplikasi

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2023-12-27 15:23:57

memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan tidak sengaja.

Wu Qiang.Kategori utama lif liga aluminum di pasar Cina berdasarkan bentuk struktur lif liga aluminum. Platform lif liga aluminum boleh dibahagi kepada jenis berikut: platform lif liga aluminum lajur tunggal, fleksibel dalam pergerakan, umumnya tidak lebih dari 12 meter tinggi, dan umumnya mempunyai kapasitas muatan kurang dari 150 kilogram,Wu QiangPlatform angkat hidraulik, terutama sesuai untuk operasi satu orang.

Jika valv penurunan tidak ditutup dengan ketat, periksa jika valv penurunan mempunyai elektrik. Jika terdapat elektrik, hapuskan kerosakan valv penurunan sendiri atau gantikan valv penurunan. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel.

.Selepas membeli lif bimbit, penting untuk memeriksa sama ada maklumat teknikal yang menyertai selesai, sama ada aksesori, alat dan aksesori yang menyertai konsisten dengan senarai, sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat dan untuk menyimpan rekod penerimaan pembakaran bila peralatan tiba.

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.


Wu QiangPembuat liftAnalisis masalah dengan kesan aplikasi



Semak potensi pemula bila jadual angkat tidak ditangkap atau tekanan terlalu rendah bila muatan motor berfungsi. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10% enjin tidak berputar. Periksa enjin dan sirkuit. enjin boleh diputar untuk menukar secara arbitrari dua fasa dalam garis tiga fasa.

Sebelum menggunakan mesin, staf perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik untuk memastikan tiada kebocoran atau kebocoran kosong sebelum digunakan.

Sewa lif memenuhi kekuatan tegangan; Setengah kabel lif digunakan untuk sambungan, dan elevator tinggi boleh mencapai lebih dari 100 meter. berat kabel 100 meter hampir 100 kg, jadi kabel mesti mempunyai kekuatan tegang yang cukup. Kini terdapat kabel terdedikasi pengawasan komposit lebar yang menyokong diri di pasar. Jenis kabel ini menyatukan kabel video koaksial, garis kuasa, garis data, dan garis besi untuk membentuk kabel pita lebar. Dengan cara ini, tekanan seluruh kabel dibawa oleh tali wayar besi, dan kekuatan tegangan tidak terlalu baik. Ia tidak akan pecah kabel isyarat disebabkan graviti semasa operasi lift.

Fair price.Tempat seperti pengangkutan kargo, pembuatan dan pembuatan bahan,Wu QiangHydraulic lifting platform equipment, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?

Biasanya, diperlukan untuk memeriksa sama ada setiap organisasi berfungsi secara biasa dan sama ada terdapat suara. Jika mana-mana halangan ditemui, mereka mesti dibuang dengan cepat.

Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.


Wu QiangPembuat liftAnalisis masalah dengan kesan aplikasi



Lif pembangunan biasanya digunakan di lokasi industri atau pembangunan dalam kehidupan harian kita, terutama untuk mengangkut orang dan barang. Kita boleh gunakan lif pembinaan untuk meningkatkan efisiensi operasi dan mengurangkan beban kerja operator. Kau tahu?

Where can I find it?.Ukuran anti-korrosion bagi badan kenderaan kerja ketinggian tinggi patut memperhatikan goresan kecil. Permukaan cat kenderaan kerja ketinggian tinggi sering rosak. Selain kerosakan umum, goresan, dan batu kecil pada ban memandu, juga boleh ada titik pelepasan, yang akan menyebabkan kerosakan kecil pada masa. Kerana kebanyakan bekas luka ini kecil dan mudah terlepas. Oleh itu, pemeriksaan biasa patut dilakukan di kawasan topi enjin dan sekeliling. Setelah ditemui, perlu segera pergi ke kedai kecantikan profesional untuk memproses.

Operasi peralatan sangat mudah tekan butang operasi, dan papan penyesuaian tinggi peralatan akan naik secara automatik; Lepaskan butang, tetapkan berat piring untuk jatuh, dan piring lidah boleh digunakan dengan meletakkannya di trak.

Penjagaan dan penjagaan patut dilakukan sesuai dengan Peraturan Supervisi Peralatan Khas,Wu QiangPlatform penangkapan hidraulik, Peraturan Supervisi dan Inspeksi Elevator, Peraturan Penjagaan Elevator (GB1877), dan standar negara, industri, dan tempatan yang relevan.

Wu Qiang.Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Alasan terperinci mengapa air tidak boleh digunakan untuk mengalirkan stesen hidraulik adalah bahawa melakukan itu akan merosakkan tangki minyak di stesen hidraulik, kerosakan sistem hidraulik sangat besar. Oleh itu, ia hanya akan membentuk korosi paip, vaporisasi air, dan fenomena lain yang boleh menyebabkan kesan negatif atau hasil untuk lif hidraulik. Oleh itu, perlu mencegah tindakan seperti ini untuk memastikan operasi normal dan hidup perkhidmatan stesen hidraulik.

Lepaskan skru di lubang bumbung debu di sisi luar flange lif, menyesuaikan cincin sistem PCS untuk menyesuaikan lubang sisinya dengan lubang bumbung debu, dan ketat heksagon dalam. Kemudian, buang kekunci seluar motor.