ChinstohovaPlatform angkat bimbit hidraulik elektrikMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-10 14:44:30

Perhatian patut diberikan untuk memeriksa sama ada setiap tali kawat besi mempunyai kawat patah dan tali lepas. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Perhatian dan pemeliharaan tali kawat besi patut mengikut peraturan.

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Chinstohova.Ia diharamkan secara ketat menggunakan tali pinggang keselamatan yang telah melebihi masa kehendak mereka apabila bekerja di persekitaran berikut: dalam skenario di mana kerja ketinggian tinggi diperlukan, pekerja mesti memakai tali pinggang keselamatan apabila memasuki tempat kerja; Kerja di tinggi lebih dari dua meter mesti memakai tali pinggang keselamatan; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada ketinggian yang lebih dari 5 meter dalam persekitaran di mana peluru tidak digunakan atau di mana tidak ada pagar pada peluru; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada bumbung cerun; Di tingkat atas rumah rata, tali pinggang keselamatan mesti digunakan apabila tiada pagar perlindungan ditetapkan dalam 2 meter dari pinggir bumbung atau terbuka bumbung; Platform atau bangku kerja berada dalam keadaan ditangguh; Jika ada terbuka di atas tanah dekat bumbung atau tangga, tali pinggang keselamatan mesti digunakan; Kerja ketinggian tinggi memerlukan penggunaan alat keselamatan tanpa tindakan pencegahan jatuh yang selamat.

Pelarasan unit kuasa, sama ada ia adalah platform penunggang jenis gunting atau lif kargo jenis kereta api panduan, terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa mempunyai empat keluar semasa produksi, yang boleh disesuaikan untuk meningkatkan atau mengurangkan kadar aliran minyak hidraulik silinder minyak. Kita boleh menyesuaikan kelajuan motor atau valv proporsional elektrohidraulik untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik; Faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik? semakin lama paip minyak hidraulik, semakin lama masa angkat. Oleh itu, semasa pemasangan, panjang paip minyak patut diminumkan sebanyak yang mungkin dalam julat yang dibenarkan desain; Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat sambil memastikan peralatan memenuhi permintaan dan keselamatan biasa.

.Jenis peranti bergerak, seperti yang dikatakan nama, dan tentu saja, ia lebih baik untuk menggunakannya. Contohnya, terdapat peralatan angkat tersebut di lapangan terbang, dan stesen atau stadium sukan juga boleh meletakkan peralatan tersebut. Oleh kerana ia boleh bergerak, skop operasi tidak terbatas ke tempat tertentu, Setiap tempat yang memerlukan operasi angkat boleh digunakan, misalnya, bila memasang iklan luar, peralatan angkat bimbit boleh digunakan untuk mengangkut papan bilik atau staf ke tinggi yang ditentukan untuk kerja. Jenis peralatan ini juga boleh dibahagi kepada dua jenis berdasarkan mod pemandu: penangkapan hidraulik dan penangkapan elektrik. Yang disebut penangkapan hidraulik adalah penggunaan minyak hidraulik untuk memandu dan mencapai tinggi tertentu. Mod elektrik dipandu oleh motor atau gigi untuk mengangkat ke tinggi tertentu. Namun, platforma penangkapan hidraulik digunakan lebih luas.

Laras valv kelajuan menurunkan untuk salah alignment. Jika pelarasan tidak berkesan, gantikan valv dengan valv baru.

Tetapkan semula brek; Seksyen pemasangan dan penyelamatan. Seksyen penyelamatan secara umum dipasang dalam seksyen keempat. Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis pembuat lif dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti.


ChinstohovaPlatform angkat bimbit hidraulik elektrikMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri



Apa peraturan penyelamatan peralatan mekanik lif hidraulik? Brek setiap mekanik patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis.

Seperti yang kita semua tahu sekarang, lif dan platform angkat telah digunakan secara luas dalam tahun-tahun terakhir untuk memecahkan masalah yang kita hadapi dalam kehidupan harian. Kerana pekerjaan ketinggian tinggi adalah profesi risiko tinggi yang memerlukan penggunaan alat bantuan untuk menyelesaikan tugas tertentu, penggunaan lif tidak diragukan di pasar mesin rumah dan telah dikembangkan dengan teguh.

Tombol yang biasanya ditutup kotor; Solusi adalah untuk membuang valv yang biasanya ditutup dan menggunakan ejen pembersihan atau pembersihan.

Excellent quality.Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Lift liga aluminium tiga lajur: Tiga set topi menyokong penunggahan sinkronik platform kerja, dengan kapasitas muatan yang sangat besar dan kestabilan kerja. Peranti penjaga angkat keseluruhan mempunyai kekuatan yang baik dan mengurangkan tinggi seluruh mesin semasa pengangkutan. Ia sangat selesa untuk memuatkan dan memuatkan,ChinstohovaPlatform hidraulik angkat bimbit, dan boleh disambung atau disambung dalam satu angkat.

Bagaimana mengekalkan lif pada musim sejuk adalah satu alasan dan sebab utama. Banyak pekerja dalam industri lain tidak tahu bahawa lif hidraulik menggunakan jenis berbeza minyak hidraulik pada musim panas dan musim sejuk. Biasanya, pada suhu rendah, minyak hidraulik yang digunakan pada musim panas boleh menjadi, atau bahkan membeku. Selepas memasuki suhu rendah pada musim sejuk, penting untuk ingat untuk menggantikan minyak hidraulik yang mengandungi antibeku, yang sesuai untuk bekerja pada suhu rendah.


ChinstohovaPlatform angkat bimbit hidraulik elektrikMewujudkan aplikasi yang dibangunkan sendiri



Bekerja di tinggi adalah latihan biasa hari ini tetapi ia juga mempunyai tingkat tertentu bahaya. Jadi, orang-orang mencipta platforma angkat hidraulik, yang lebih sesuai untuk membantu orang menyelesaikan operasi ketinggian tinggi. Bagaimanapun, orang juga perlu memperhatikan apabila menggunakan platform angkat hidraulik, jika tidak mereka boleh mudah gagal, yang mungkin menyebabkan konsekuensi serius. Jadi, apa kesalahan umum platform angkat hidraulik?

Variable cost.Saiz silinder minyak patut dikurangkan sebanyak yang mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Paksi penerbangan hidraulik; Streamline” Rancangan kongsi tali terbuka meningkatkan kawasan penywelding lebih dari tiga kali dibandingkan dengan kongsi tubular biasa secara efektif memperpanjang kehidupan perkhidmatan dan mempermudahkan pemeliharaan. Perbaikan jangka panjang: Pembuat lif kargo mempunyai julat lengkap produk, kualiti yang baik, dan harga diskon

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

Chinstohova.Sempur panas oksid aluminium selepas rawatan peledak pasir. Sesuai untuk semua media kecuali air dan glikol etilen; Menyemprot primer anti rust boleh mengurangi kerosakan besi dengan menambah primer anti rust pada cat semasa menyemprot.

Skenario aplikasi lif bergerak mungkin memerlukan beberapa atau bahkan puluhan lif penumpang di beberapa bangunan pejabat dan hospital. Untuk meningkatkan kelajuan,ChinstohovaPlatform penangkapan hidraulik khas untuk pusat belanja,ChinstohovaTrak angkat hidraulik lengan kurva, efisiensi, dan kawasan yang boleh digunakan lif elektrik, kebanyakan bangunan tinggi akan membahagi lif elektrik menjadi tata, dengan setiap kumpulan yang bertanggungjawab untuk sebahagian dari lantai, dan membuat penyesuaian dan jadual berbeza berdasarkan mod penggunaan lantai berbeza pada masa yang berbeza.

Menurut undang-undang pembangunan lif, akan ada balasan apabila ada trough, dan jika ia tetap lemah, industri mungkin hilang; Kedua, ia adalah pembangkit untuk pemulihan industri meningkatkan pembinaan infrastruktur, yang menyediakan peluang yang besar bagi industri; Kemudian, ia adalah&quo; Belt and Road” Permintaan dari negara-negara di sepanjang laluan adalah peluang lain untuk industri.