TarantoPlatform penangkapan hidraulik jenis garpuBerlaku kesan yang berbeza

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-11 14:44:56

Pembuat lif aluminum boleh digunakan dalam berbagai industri seperti penyelamatan, jurutera, logistik, penerbangan sipil, kilang, perang api kereta api, dan sebagainya.

Masalah umum dan penyelesaian spesifik semasa operasi jambatan boarding hidraulik: kehilangan fasa motor (motor tidak bergerak dan terdapat bunyi berbunyi)

Taranto.Apabila bekerja, jaringan keselamatan atau tali pinggang keselamatan mesti digunakan.

Sekarang and a memahami cara menggunakan lif hidraulik ia menyediakan kami persekitaran kerja yang selamat untuk operator kami, dan meningkatkan efisiensi dan kualiti kerja penurunan.

.Kestabilan tinggi angkat boleh memenuhi angkat lembut barang-barang tonnage besar. Tahap penangkapan hidraulik dilengkapi dengan lampiran anti dan sistem hidraulik perlindungan berlebihan untuk memastikan operasi.

Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor lif hidraulik,TarantoPlatform angkat hidraulik bergerak empat roda, perlu menghentikannya pada masa yang tepat hapuskan kesalahan, dan teruskan berjalan. Penurunan motor sepatutnya dalam keadaan baik.

Kekalkan jalan akses lancar untuk lif bangunan luar dan ruang parkir yang cukup untuk peralatan. Apabila menggunakan kren untuk pemasangan bantuan, pertimbangan penuh patut diberikan sama ada persekitaran di lokasi memenuhi syarat operasi kren.


TarantoPlatform penangkapan hidraulik jenis garpuBerlaku kesan yang berbeza



Pasang dua seksyen piawai lagi. Semak dan selaraskan menegak bingkai kereta api panduan dengan theodolite untuk memastikan ralat dalam dua arah selari satu sama lain memenuhi keperluan Jadual 1. Dua bahagian di atas adalah mengenai tindakan pencegahan pemasangan untuk lif. Jika kerja and a melibatkan operasi atau pemasangan lif, ia mesti dibuang dengan segera. Untuk masa yang lama, penghasil lif tidak mempunyai penukaran untuk menghindari perbezaan harga, dan harga 20% lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Safety and health.Untuk memperkenalkan pemeliharaan sehari-hari untuk mengangkat lif kargo, brek setiap organisasi biasanya perlu diperiksa dan disesuaikan untuk memastikan sensitiviti dan kepercayaan. Di atas permukaan, seharusnya tidak ada tanah di hadapan.

Apabila menambah minyak hidraulik,TarantoPlatform penangkapan hidraulik tetap kecil, kita boleh memperluas silinder minyak ke kedudukan tinggi untuk mengisi. Apabila mengisi, platform angkat tidak sepatutnya melebihi kedudukan tinggi, dan kemudian menarik balik silinder minyak ke kedudukan rendah untuk memeriksa sama ada aras minyak hidraulik lebih rendah daripada kedudukan rendah, dan menyimpannya antara keduanya.

Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.


TarantoPlatform penangkapan hidraulik jenis garpuBerlaku kesan yang berbeza



Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.

Welcome calls .Pembukaan dan tutup kenalan suis perjalanan setiap peranti keselamatan mesti dipercayai, dan krater kenalan mesti dicurahkan secara tepat waktu. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang,TarantoPlatform penangkapan hidraulik kecil rumah tangga, termasuk: penghasil lif

Pada titik ini, jika platform kerja ketinggian tinggi dimuatkan berlebihan, ia mungkin menyebabkan kerosakan kepada komponen dan menyebabkan beberapa kegagalan mekanik.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Taranto.Penjagaan dan penjagaan harian lif kargo patut dilakukan oleh pasukan profesional (disahkan oleh Pengarahan Negeri Pengawalan Kualiti dan Quarantine). Kami pembuat lif dan lif jangka panjang.

Dalam lif pembangunan, kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, pembuatan dan pembuatan bahan, pembuatan komponen semasa kumpulan peralatan skala besar, dan parkir tiga dimensi tetap antara darjah yang berbeza. Jadi apa harga baru untuk lif tetap?