JiangxiLift hidraulik kecilPasaran yang stabil

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-15 13:39:49

Lepaskan atau bocorkan sambungan antara paip penghisap minyak dan pompa perlengkapan; Solusi adalah untuk ketatkan paip suction. Projek profesional termasuk: penghasil lif dan perniagaan lain yang berkaitan.

Lif kini sangat popular di antara orang dan boleh mudah membawa barang ke bangunan tinggi. Di antara mereka, lif hidraulik lebih populer di antara orang, dan orang-orang boleh memilih yang sesuai untuk mereka mengikut situasi sebenar mereka. Namun,JiangxiPlatform penangkapan hidraulik luar, semasa kerja normal, penting untuk memperhatikan kelajuan angkat lif hidraulik dan menghindari membuat kesalahan. Jadi faktor apa yang akan mempengaruhi kelajuan angkat lif hidraulik?

Jiangxi.Lif legu aluminium, juga dikenali sebagai platforma mengangkat legu aluminium, kini mempunyai pelbagai luas di pasar Cina. Mereka sangat disukai oleh pengguna kerana pergerakan fleksibel, berat ringan, dan saiz kecil.

Tombol solenoid sistem stesen pompa hidraulik lif keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba memeriksa sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, ia disarankan untuk menggantikannya dengan sistem stesen pompa yang lebih besar.

.Pompa peralatan yang dipakai, tua atau rosak; Solusi adalah untuk menggantikan pompa perlengkapan. Kami menyediakan pelbagai penghasil lif kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama, dengan penyelesaian di situ dan operasi jujur.

Lif liga aluminum digunakan secara luas dan adalah peralatan mekanik yang tidak diperlukan di banyak kilang. Terdapat banyak jenis lif selai aluminium yang berbeza, dan nama dan penggunaan jenis lain lif selai aluminium juga akan berbeza. Mari kita lihat jenis-jenis alif aluminum yang berbeza.

Penyerangan lif kargo adalah fenomena di mana permukaan meja jatuh kerana graviti selepas tempoh tertentu apabila ia naik ke kedudukan tertentu tentu saja, masalah ini pasti tidak normal jadi bagaimana kita boleh menyelesaikannya? Langkah pertama adalah untuk mengenalpasti penyebab. Di bawah, penyunting menggambarkan penyelesaian terbaik.


JiangxiLift hidraulik kecilPasaran yang stabil



Apa yang patut dilakukan jika kelajuan lif kereta api pemandu perlahan? lif kereta api pemandu patut sesuai dengan piawai industri mekanik JB/T922JB/T922 Republik rakyat China. Platform angkat secara umum dibahagi ke platform angkat tetap, platform angkat sendiri, dan angkat kereta. Suhu persekitaran kerja ialah -15-+40, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya 6-9m/min, yang salah. Biasanya, kejutan elektrik tidak mungkin, tetapi jika operasi tidak betul berlaku, ia masih boleh menjadi sangat berbahaya. Jadi bagaimana kita boleh mencegah kemalangan kejutan elektrik? hari ini, editor akan berkongsi pengetahuan keselamatan dengan semua orang.

Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan dan pasang garis pengawal atas kandang.

quality.Tekanan ditetapkan valv pengaturan harga lif tidak cukup; Solusi adalah untuk menyesuaikan valv tekanan.

1: Rust di lif spiral disebabkan oleh beberapa bahan-bahan pembuat yang tidak bersih besi. Jika rust tidak berat, dan pasang garis pengawal atas kandang.


JiangxiLift hidraulik kecilPasaran yang stabil



Peribadi periksa sambungan setiap bahagian lif hidraulik kertas pasir boleh digunakan untuk mengosongkan dan membuang rust.

Guna kran berat untuk mengangkat kandang dan menempatkannya dengan tepat dari atas seksyen piawai; Letakkan dua kandang penggantian pada bingkai kereta api panduan dan perlahan-lahan letakkan pada sumber penimbal. Siapkan bingkai pemacu dua kandang penggantian dan laraskan setiap roda belakang dan gulung ke kedudukan dengan ruang besar untuk memudahkan pemasangan bingkai pemacu. Pasang seksyen piawai pada bahagian asas lif menggunakan peralatan berat dan ketat bolt sambungan. Pasang dua set bingkai pemacu di atas setiap kandang penggantian menggunakan peralatan berat dan benang pin sambungan, dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan badan yang menyambung bolt patut diperiksa apabila badan berada di bawah tekanan, dan semua peluru menyambung mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Recommendation and consultation.Lif liga aluminium empat lajur: seluruh lif dibuat dari profil aluminium kuasa tinggi. Kerana kuasa tinggi profil, struktur ketua mast diterima, yang mempunyai kestabilan yang baik, operasi fleksibel kapasitas muatan besar, kawasan platform besar dan pelaksanaan yang sesuai. Kelihatannya membolehkan kapasitas angkat tinggi dalam ruang yang sangat kecil. Minimumkan pencerobohan platform angkat.

Faktor yang mempengaruhi kelajuan angkat platforma angkat hidraulik. Apabila saiz silinder minyak memenuhi keperluan desain, saiz silinder minyak patut dikurangkan secara sesuai. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat. Sebaliknya, lebih lambat.

Dalam mesin ini, akan ada berus elektrik, dan bahagian antara berus mesti disimpan bersih. Periksaan biasa juga diperlukan diantara pelbagai tindakan di dalam mesin, terutama bila menambah mentega ke tindakan. Jika mentega tidak cukup, ia akan menyebabkan pakaian dan air mata yang berat semasa operasi tindakan, mempengaruhi kehidupan perkhidmatan mesin. Terdapat berbeza wayar dan kabel di dalam mesin, dan selepas tempoh penggunaan,JiangxiPlatform angkat hidraulik tekan-tarik, diperlukan untuk memeriksa wayar dan kabel. Jika ada kerosakan pada wayar dan kabel, diperlukan untuk memperbaikinya atau menggantikannya. Peribadi semak sama ada skru pada sambungan ini terlepas. Jika mana-mana skru ditemukan terlepas, ia patut ketat. Beberapa skru mesti memenuhi keperluan momen tertentu. Dalam ketiadaan peralatan profesional yang berkaitan, anda boleh guna peralatan profesional untuk ketat skru di kedai perbaikan. Ia diperlukan untuk memastikan skru memenuhi keperluan momen yang berkaitan.

Jiangxi.Kedua ialah bahawa besi akan mempunyai kesan pengembangan panas yang jelas pada suhu rendah. Walaupun sifat besi ini akan dianggap ketika merancang dan memproduksi lif hidraulik, persekitaran berbeza selepas semua. Dalam keadaan rendah, besi akan mempunyai beberapa prestasi yang tidak stabil, seperti peningkatan keras, penurunan keras, dll. Pada masa ini,JiangxiManual platform angkat hidraulik, lebih perhatian patut diberikan kepada penyelamatan peralatan untuk menyimpan bahagian-bahagian kunci untuk menghindari kering.

Dalam masyarakat hari ini; Tanda; Selama produk mempunyai tanda, ia mempunyai tingkat tertentu popularitas, persahabatan, dan penyebaran.

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat