OzdDouble cylinder hydraulic lifting platformBerperanan dalam mengatur suhu

penyiar:hp78HP121928405 masa pelepasan:2024-01-17 13:07:17

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Setiap jenis mempunyai parameter dan penggunaan teknikal yang sedikit berbeza, tetapi terdapat juga banyak fungsi yang sama. Oleh itu, sebagai pelanggan, and a perlu mempunyai pilihan bertujuan, iaitu, apa yang anda mahu lakukan apabila membeli mekanisme angkat, dan mana mekanisme angkat boleh memenuhi keperluan anda dan mempunyai penggunaan berbilang.

Ozd.Platform angkat telah diperiksa dan dinyahpepijat sebelum meninggalkan kilang, dan semua indikator teknikal memenuhi keperluan desain. Apabila digunakan, hanya bekalan kuasa perlu disambung, dan sistem hidraulik dan elektrik pada dasarnya tidak perlu disesuaikan.

Apabila menggunakan kotak distribusi, tukar kebocoran elektrik memenuhi keperluan untuk lif konstruksi. Jika lif tetap dipasang adalah frekuensi pembolehubah, pemilihan tukar kebocoran patut serasi dengan penukar frekuensi.

.Setiap jabatan berus elektrik patut disimpan bersih, dan tekanan berus patut disesuaikan untuk memastikan kawasannya tidak kurang dari 50%

Kerja pencegahan rust kenderaan kerja udara biasanya adalah sesuatu yang perlu diperhatikan apabila ia tidak digunakan untuk masa yang lama. Ini adalah perkara yang mudah untuk tidak perlu menghabiskan wang untuk anti-korrosion di stesen perbaikan. Selama kami pemilik kereta menggunakan beberapa bahan yang mereka boleh cari sendiri, kita boleh mencapai ini. Pada masa yang sama, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%. Keluaran meshing sepatutnya sesuai.


OzdDouble cylinder hydraulic lifting platformBerperanan dalam mengatur suhu



3: Pembuangan rust air tekanan tinggi. Jenis lif spiral yang menggunakan kesan jet air tekanan tinggi dan abrasif untuk mencurahkan dan menghapuskan rust, dengan keuntungan kerosakan bahan minimal. Namun, air boleh menyebabkan kerosakan tertentu pada peralatan elektronik, menjadikannya sesuai untuk jenis lif spiral yang boleh dipotong.

Pertama, perlu menggunakan dan menggunakan lif dengan betul. Operator patut menerima latihan operasi sistemik: pemeriksaan biasa standar operasi patut dilakukan, dan mana-mana pelanggaran operasi lif patut dihukum segera. Dalam kes-kes yang berat, ia telah ditemukan bahawa kebanyakan pelanggan lif telah menggunakan lif berlebihan. walaupun lif mempunyai kapasitas berlebihan besar dalam desain, bahaya tersembunyi yang dibawa oleh penggunaan seperti itu sangat besar, yang mudah menyebabkan kerosakan seperti bumbung silinder minyak jatuh dan deformasi gelang lif. Jadi ia harus dikira sebagai berikut: Penjagaan lif mesti dilengkapi dengan operator lif sepanjang masa yang telah dilatih di tempat kerja, dan operasi dan penggunaan haram secara ketat.

Bagaimana kita perlu memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat hidraulik? Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan mesin dan peralatan tersebut diperlukan untuk periksa dan menyimpan peralatan secara peribadi semasa digunakan. Contohnya, jika terdapat pelbagai peralatan tukar di dalam mesin dan peralatan, diperlukan untuk periksa secara peribadi sama ada tukar ini boleh digunakan secara biasa dan sama ada titik tukar dalam keadaan baik semasa digunakan. Akan ada kotak elektrik dan kotak distribusi di dalam lif, dan peranti-peranti ini cenderung berkumpul debu di luar. Jika debu berkumpul terlalu banyak, ia mungkin menyebabkan rust di luar kotak elektrik. Oleh itu, apabila menggunakannya, perlu mengeluarkan debu secara terus menerus di luar kotak berbeza. Secara umum, tugas ini adalah apa yang operator patut lakukan selepas setiap operasi.

Administration.Apabila menggunakan platform angkat hidraulik juga diperlukan untuk memeriksa untuk pemanasan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan kepada enjin. Namun, menggantikan enjin adalah relatif mahal. Oleh itu, semasa memandu atau operasi percubaan, jika enjin ditemui pemanasan berlebihan, ia perlu dihentikan segera, dan kemudian kesalahan yang menyebabkan enjin berlebihan perlu diperiksa dan dihapus, Hanya kemudian mesin boleh terus digunakan.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.


OzdDouble cylinder hydraulic lifting platformBerperanan dalam mengatur suhu



Pelan-pelan lembut dan minyak hidraulik berbagai jabatan seperti kotak gerak, kotak gerak, dan gear meshing luar menurut keperluan dalam jadual lembut.

recommend.Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat.

Ia diharamkan secara ketat menggunakan tali pinggang keselamatan yang telah melebihi masa kehendak mereka apabila bekerja di persekitaran berikut: dalam skenario di mana kerja ketinggian tinggi diperlukan,OzdPlatform angkat elektrik hidraulik,OzdPlatform angkat bimbit hidraulik elektrik, pekerja mesti memakai tali pinggang keselamatan apabila memasuki tempat kerja; Kerja di tinggi lebih dari dua meter mesti memakai tali pinggang keselamatan; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada ketinggian yang lebih dari 5 meter dalam persekitaran di mana peluru tidak digunakan atau di mana tidak ada pagar pada peluru; tali pinggang keselamatan mesti digunakan bila bekerja pada bumbung cerun; Di tingkat atas rumah rata,OzdPlatform angkat hidraulik, tali pinggang keselamatan mesti digunakan apabila tiada pagar perlindungan ditetapkan dalam 2 meter dari pinggir bumbung atau terbuka bumbung; Platform atau bangku kerja berada dalam keadaan ditangguh; Jika ada terbuka di atas tanah dekat bumbung atau tangga, tali pinggang keselamatan mesti digunakan; Kerja ketinggian tinggi memerlukan penggunaan alat keselamatan tanpa tindakan pencegahan jatuh yang selamat.

Apabila memasang, memutuskan, dan menyesuaikan organisasi pameran, perhatian patut diberikan untuk memastikan garis tengah organisasi pameran pengurang adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari 70%, dan selang meshing patut sesuai.

Ozd.Pada hari ini, lif digunakan secara luas dan terlibat dalam banyak industri. Lift spiral bukan pengecualian dan mempunyai kesan yang sangat baik. Tapi kadang-kadang permukaan lif spiral akan berkarat, yang mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja dan perlu dibuang. Jadi apa penyelesaian untuk permukaan rust lif spiral?

Penapis minyak diblokir secara berat; Solusi adalah untuk membersihkan penapis minyak atau menggantikan minyak hidraulik.

Dalam lif pembangunan kotak tukar juga mempunyai peralatan perlindungan kebocoran, dan wayar dan kabelnya mempunyai pengisihan yang baik tanpa kebocoran. logam yang melalui wayar tidak berkarat, dan kerosakannya hampir kosong. Tali besinya sepatutnya memenuhi keperluan konfigurasi yang sepadan, tanpa sebarang isu pecahan tali atau pengurangan, dan tentu saja, bilangan tali patah tidak sepatutnya melebihi standar yang sepadan. Gerakan pulley dia sangat fleksibel.