XinhuaFixed high-altitude lifting platformPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan

penyiar:hp60HP184127502 masa pelepasan:2024-04-05 14:58:06

Lift lengan lengan lengan diletak kereta: Pasang lif lengan lengan lengan pada kereta dan gunakan kuasa kereta untuk memandu lift. Lebih sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar jauh.

Platform boleh digunakan. Sekarang adalah era teknologi, dan kerja kita akan lebih lambat dan lebih banyak tenaga dan sumber-sumber akan dibuang.

Xinhua.Walaupun jenis platform angkat yang digunakan, orang lebih bimbang tentang kestabilan semasa digunakan. Kerana kestabilan tidak hanya mempengaruhi kesan penggunaan sebenar, tetapi juga mempunyai beberapa darjah kesan pada keselamatan semasa penggunaan, perlu memberi perhatian yang sesuai. Sama berlaku bila menggunakan platform muatan dan muatan tetap, tetapi banyak kali kestabilan jenis platform ini boleh dipercayai. Alasan untuk mengatakan ini adalah kerana pembuat telah mempertimbangkan isu ini semasa produksi dan pembuatan, dan aspek berikut diambil untuk menghindari situasi ini.

Platform angkat bergerak dibahagi menjadi: empat platforma angkat bergerak roda, dua platforma angkat trak roda platforma angkat kereta yang diubah-ubah, platforma angkat tekan tangan, platforma angkat yang beroperasi tangan, platforma angkat yang diletakkan kereta,XinhuaLif sayuran kecil, platforma angkat yang beroperasi sendiri, platforma angkat lengan kurva enjin diesel, platforma angkat lengan yang melipat platforma angkat jenis lengan, dan platforma angkat liga aluminium.

.Apabila melakukan pemeliharaan silinder, perlu diperiksa jika ada minyak dalam tongkat dan paip udara plastik di dalam, tetapi minyak tidak sepatutnya terlalu banyak. Jika ada terlalu banyak minyak, komponen penyegelan silinder minyak juga akan gagal dalam situasi ini. Tentu saja, jika minyak dalam kotak mel terlalu penuh, ia juga akan mempengaruhi keefektivitasnya, jadi perlu memperhatikan keselamatan.

Pilih tombol magnet kekal pengarahan dedikasi lif, yang mempunyai kesan pengarahan yang baik.

Lift lengan lengan lengan diletak kereta: Pasang lif lengan lengan lengan pada kereta dan gunakan kuasa kereta untuk memandu lift. Lebih sesuai untuk operasi ketinggian tinggi di luar jauh.


XinhuaFixed high-altitude lifting platformPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan



Apa persiapan yang elevator hidraulik perlu menguasai semasa digunakan?

Pada hari ini, banyak tempat memilih untuk menggunakan platform angkat elektrik bila membawa atau memindahkan barang, kerana dibandingkan dengan jenis lain platform angkat

Apabila menggunakan platform angkat hidraulik, terdapat banyak perincian yang tidak dapat diabaikan. Ia terutama menggunakan bekalan kuasa luaran, jadi apabila berfungsi, staf perlu menguasai pengetahuan operasinya, yang merupakan kandungan asas. Pada masa yang sama, juga perlu menguasai rancangan balas kecemasan yang sepadan. Apabila memproses, juga perlu memeriksa laluan yang sepadan, iaitu kandungan asas. Selain itu, penangkapan hidraulik

safety requirements .Ia boleh dilihat bahawa platform angkat hidraulik perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik sebelum digunakan, untuk memudahkan penggunaannya.

Dalam bentuk saiz masalah, penghasil pembuatan besi perlu sepadan dengan saiz standar negara dalam pemprosesan, supaya ia boleh dijamin semasa digunakan. Secara singkat, dengan menangkap keperluan akurat dan perincian dalam terma dimensi, and a akan mendapati bahawa akan ada peningkatan yang signifikan dalam standar pemprosesan, dan ia boleh dilihat bahawa konfigurasi prestasi dalam berbagai aspek akan lebih baik. Jadi, apabila ia berkaitan dengan menyelesaikan dimensi di kawasan ini, satu akan tahu bahawa setiap dimensi boleh menyelesaikan.

Selepas menggantikan minyak baru, minyak lama tidak boleh digunakan lagi dalam situasi ini. Jika minyak lama digunakan, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada pakaian bahagian bergerak.


XinhuaFixed high-altitude lifting platformPerkara-perkara yang perlu diberi perhatian semasa pemasangan



Lesen pemasangan dan lesen pemasangan dan pengubahan peralatan istimewa yang dikeluarkan, ia bergantung pada apa yang and a lakukan. Jika ia dipasang selepas pengubahan, anda perlu mempunyai lesen pemasangan dan pengubahan, atau mempunyai unit berkualifikasi membantu anda memasang ia.

A complete range of products.Jadi, platform penangkapan jenis gunting perlu mempertimbangkan keperluan penggunaannya sendiri dan kerana benda-benda ini unik dalam rancangan, mereka perlu mencegah cedera pinch. Produk itu sendiri juga termasuk fungsi perlindungan keselamatan berlebihan, kawasan keselamatan juga disediakan, yang akan lebih sesuai. Dalam industri penyelenggaran atau penghasilan, jenis peralatan ini boleh digunakan untuk membantu diri sendiri bekerja lebih baik.

Tetapan keselamatan. Pembuat yang khusus dalam menghasilkan dan menghasilkan platforma angkat elektrik terlibat dalam menghasilkan sehari-hari

Platform angkat tetap mempunyai keuntungan yang sangat jelas daripada jenis lain platform kerja,XinhuaPlatform penangkapan ketepatan kecil, iaitu yang intensiti kerja sangat tinggi. Setelah melakukan kerja yang kuat, orang sering menggunakan platform angkat tetap untuk operasi.

Xinhua.Apabila menggunakan platform angkat elektrik, terdapat banyak perincian yang perlu dicatat, seperti meletakkannya pada permukaan rata semasa digunakan untuk mencegah tipping semasa kerja. Selain itu, apa tindakan pencegahan untuk menggunakan platform angkat elektrik?

Stesen pam mengadopsi stesen pam perusahaan kongsi dan stesen pam impor Itali. Jika keperluan kelajuan terlalu tinggi, tanpa bunyi, dan penyelenggaran juga sangat selesa. Hidup perkhidmatan juga sangat panjang. Untuk mencapai keputusan yang lebih selamat semasa penggunaan dan operasi beberapa maklumat atau komponen yang berkaitan seharusnya dapat mencapai